Incerc sa fiu cat mai scurt si cat mai detaliat pentru a va putea ajuta sa va faceti o parere Totul a inceput cand s-a aprins DDE iar in 50m s-a oprit masina si nu a mai pornit. dupa 20-30 min a ponit iar dar nu am incercat sa merg cu ea. incercand sa o opresc sa o mai pornesc o data nu a mai pornit din nou. am dus-o la service unde a pornit si am bagat-o in curte. Am pus-o pe un tester mai rudimentar: monitorizare presiune sistem a fost eroarea. Cei de la service au pus-o si ei pe tester => presiune mica in injectoare. au desfacut-o si au constatat ca nu are nimic motorul. (senzori, injectoare, pompe). au spus ca s-ar putea sa fie de la pompa de motorina (de sub scaunul soferului) Am dus-o la alt service a pus-o si el pe tester . A schimbat pompa de motorina si parea sa functioneze. am venit acasa si cam in 5 km am simtit ca nu mai trage intre 1000-2000 rotatii. a mai incercat si tata sa mearga cu ea si i s-a aprins becul de la motor (ce seamana cu o pompa), becul de alte pericole si dsc-ul. seara am mai mers vreo 500m cand la fel am simtit ca pierde putere. daca o turez undeva la 1500 parca se ineaca si merge neregulat. o data trecut pragul de 2000 merge bine. am mai lasat-o la relanti si avea oscilatii. daca apasam ambreiajul incepea sa mearga regulat. intre timp s-a stins si martorul de bord. Daca cineva are vreo idee il rog sa ma contacteze imediat