Salut! Daca intri in ISTA sa vezi viata filtrului vei vedea ca a ajuns la zero. Din ce am vazut la mine si inca un prieten, ele sunt setate de noi la 200 mii km. Mie mi-a aprins martor in bord tot dupa 200k. Am verificat, regenerare isi facuse de vreo 300km, dar m-am programat pentru curatare filtru. Am mers, am curatat, si apoi s-a resetat numarul de km. Acum imi indica iar ca mai am de mers 200k cu filtrul. Prietenul meu, doar a resetat filtrul si ii arata tot 200k. Daca zici ca masina ta are 200k inseamna ca a ajuns la zero viata filtrului. Nu cred ca daca zice ca mai ai 0km de mers, el nu mai functioneaza. Verifica si tu daca isi mai face regenerari si apoi poate ar fi bine sa ii faci o curatare. E posibil sa descoperi si ca racordul flexibil este uzat/rupt - la mine era, si chiar simteam uneori miros de esapament in masina. Daca tot am dat jos filtrul pentru curatare am schimbat si racordul si senzorul de "backpressure". Am vazut ca unii colegi recomanda totul off. Eu zic inainte de asta, sa verifici ca poate mai poti salva filtrul si automat pe cei din jur. Succes.