VeGe are o chestie fina la profil: "Doar e39, best saloon ever!" Afirmatia tinde sa se mentina si in zilele noastre. Chiar daca tu te uiti la un Touring, nu-ti poate aduce decat zambetul pe buze un E39. E39, ca orice alt model de BMW cu motor in 6 cilindri, are costuri de intretinere mai ridicate. Sa nu te lasi speriat de lucrul asta, la cat ai pomenit tu ca mergi cu ea nici nu o sa simti acele costuri prea mult. Daca te hotarasti sa cumperi E39 automat, primul lucru care ti-l recomand e sa schimbi uleiul+filtru cutie+filtru de benzina. Sa verifici valvele DISA si CCV
Cand bagi in viteza, sa nu se auda nici un sunet metalic sau vreun trosnit. Vad ca are cutie steptronic, cand esti in D(rive), impinge schimbatorul spre piciorul tau. Va trece in S(sport), o data cu asta va retrograda o viteza. Schimbautl la fel, trebuie facut usor fara sa sughite, accelereaz-o un pic si vezi daca patineaza, daca nu esti ok. Cat tim este in S, impinge de schimbator spre bord si iti va mai da o inferioara, tragi inapoi, iti da superioara. In felul asta, vei putea sa vezi daca toate vitezele se schimb lin sau eventual daca merg toate.