Jump to content

MishuVerde

Members
  • Posts

    319
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    MishuVerde

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    HD

Previous Fields

  • Masina
    E46 320D

MishuVerde's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu se pot schimba fara modificari. Unii producatori fac difuzoare, factory-fit parca le zic, si alea au multe gauri de prindere si s-ar putea sa se potriveasca. Problema principala cu difuzoarele fata este adancimea. Sunt sanse mari sa nu incapa un difuzor cu adancime medie de instalare. Vezi si tu ca sunt mai multe thread-uri unde scrie de adancime. Parca am scris si eu in thread-ul cu difuzoare de 13, e link la mine in semnatura. Repet ce am scris in thread-ul amintit: daca pui difuzoare de 16 sau 16.5 (care sa incapa ca adancime) trebuie sa faci si izolatie si modificari semnificative la usa si s-ar putea sa nu aiba cutie de rezonanta suficienta. Referitor la difuzoarele din spate, trebuie scoasa cutia celor existente ca sa aiba cat de cat unde sa rezoneze.
  2. AtenÞie ! Schemele de interfeÞe fãrã circuit integrat specializat sunt În general funcÞionale dar NU se recomandã folosirea lor decât pentru a citii datele de pe IBUS. Dacã vã ÎntrebaÞi de ce, studiaÞi protocolul de comunicaÞie ºi o sã vedeÞi cã am dreptate (nu cred cã trebuie sã intru În detalii aici, cine vrea detalii, PM). Eu am facut o interfaÞã simplã dar am folosit pentru comunicaÞie o aplicaÞie facutã de mine, aplicaÞie care implementeazã un control al magistralei de comunicaÞie mult mai bun decât programele existente ºi pentru aia când m-am jucat cu becurile (iLights vã spune ceva ?) tot am obÞinut conflicte pe magistralã. Acu', În funcÞie de noroc, un conflict poate sã fie nesemnificativ (doar o micã Întârziere) sau poate sã genereze o comandã care sã vã dea bãtãi de cap de genul mers (pe platformã) la un tester profesional (reprezentanÞã) pentru resincronizarea unor module. Pe scurt, folosiÞi o interfaÞã de genul celei de la reslers.de .
  3. Sunt fumãtor dar nu fumez În maºinã ºi nici nu permit altora sã fumeze În maºina mea. Ca sã fiu cinstit pânã la capãt, anul trecut am fumat de douã ori În maºinã (maºina opritã În parcare), dar cu geamurile ºi trapa deschise, dar asta nu Înseamnã cã fumez În maºinã, este doar excepÞia ce Întãreºte regula :)
  4. Eu, la E46, am schimbat "Final Stage Unit" pentru cã nu mai sufla deloc, nici aer cald ºi nici aer rece. Am vãzut cã ventilatorul nu era alimentat ºi m-am gândit cã este de vinã piesa amintitã ºi aºa a fost. Pentru schimbare, am deviat puÞin de la ce s-a spus pânã acum, astfel: am scos player-ul audio ºi clima ºi rama de plastic din spatele lor pentru a putea demonta conducta prin care vine aer "la picioare" În partea dreaptã, apoi am demontat parÞial actuatorul (motoraºul) din faÞa FSU, astfel am putut avea acces cât de cât normal pentru a o schimba. Pentru a scoate unitatea de la climã trebuie tras de ea În faÞã ºi am folosit niºte chestii similare cu cele de scos playere audio, cu o micã umflãturã pentru a se agãÞa dupã marginile unitãÞii de la climã ºi a o putea trage În faÞã. Ca sã mãsor dacã ventilatorul este alimentat am scos filtrul de aer de la climã ºi carcasa lui apoi placa din spatele carcasei. Ventilatorul este acoperit cu o carcasã prinsã cu douã cleme În partea de jos ºi un ºurub sus, În mijloc. Dupã desfacerea clemelor ºi a ºurubului, carcasa ventilatorului se poate demonta dupã "ridicare" din alte douã cleme din partea de sus. Din pãcate nu am poze, operaÞiunea am fãcut-o Împreunã cu un prieten În garajul lui pentru cã afarã era prea frig, ºi am uitat aparatul foto acasã :)
  5. DacĂŁ vrei sĂŁ schimbi difuzoarele din spate, poĂži sĂŁ foloseÂşti altele de 16,5 cm dar s-ar putea sĂŁ intre Âşi de 17 cm (deÂşi astea sunt cam rare). Cel mai bine ar fi sĂŁ dai jos o grilĂŁ (e prinsĂŁ cu cinci cleme) Âşi sĂŁ mĂŁsori. Ca sĂŁ obĂžii cât de cât calitate din difuzoare trebuie sĂŁ le asiguri o incintĂŁ corespunzĂŁtoare Âşi va trebui sĂŁ elimini cutia ĂŽn care stau cele originale altfel vor suna pur Âşi simplu prost. Cred cĂŁ faci treabĂŁ mai bunĂŁ cu un subwoofer ĂŽn porbagaj pentru cĂŁ extensia Âşi definiĂžia unui subwoofer bunicel nu prea o obĂžii de la un set de difuzoare de 16,5 decât dacĂŁ sunt din clasa superioarĂŁ Âşi au incintĂŁ corespunzĂŁtoare. Ăn acest caz poĂži lĂŁsa gol locul unde sunt difuzoarele originale pentru ca sunetul sĂŁ poatĂŁ sĂŁ iasĂŁ din portbagaj ĂŽn maÂşinĂŁ.
  6. Player-ul original scrie DISABLED ĂŽn douĂŁ cazuri: - nu are comunicaĂžie pe IBUS (cum a zis Âşi 3xpert), e suficient sĂŁ primescĂŁ un mesaj valid ca sĂŁ porneascĂŁ, de exemplu informaĂžia de timp; - s-a stricat pur Âşi simplu.
  7. ĂĂži rĂŁspund cu ĂŽntârziere dar treaba e cam aÂşa: un set "standard" de difuzoare pe componente conĂžine douĂŁ difuzoare pentru medii-joase, douĂŁ difuzoare pentru ĂŽnalte Âşi filtrele aferente. Referitor la difuzoarele din spate, cred cĂŁ cel mai bun lucru ar fi un subwoofer Âşi un amplificator dedicat acestuia iar difuzoarele originale sĂŁ le scoĂži de tot (exceptând grilele) astfel ca sunetul sĂŁ aibĂŁ pe unde veni din portbagaj ĂŽn maÂşinĂŁ. Ăn topicul ĂŁsta s-a oferit b-69-tau sĂŁ te ajute cu inelele adaptoare Âşi cum el Âşi-a instalat difuzoare Âşi a Âşi antifonat uÂşile cred cĂŁ te poate ajuta cu toatĂŁ lucrarea.
  8. Am alta alarmĂŁ. Rearmarea automatĂŁ nu mĂŁ intereseazĂŁ. Nu e complicat, ideea e sĂŁ nu dea cine Âştie ce draq de comandĂŁ sau sĂŁ nu fie softul Âşi interfaĂža compatibile cu maÂşina (d.p.d.v. al setĂŁrilor pe care vrei sĂŁ le faci) sĂŁ te trezeÂşti cu surprize neplĂŁcute.
  9. Eu Îmi amintesc cã la mine se stinge becul din portbagaj automat dupã vreo 15 minute. La fel ºi plafoniera. Cel care mi-a montat alarma la maºinã a luat semnalele necesare dintr-un mãnunchi de cabluri aflat În pragul de lângã scaunul ºoferului ºi ºtiu cã a luat ºi un semnal corespunzãtor portbagajului deschis. Cred totuºi cã semnalul de deschidere a uºilor este cel de comandã al plafonierei. Ar fi posibil cu o interfaÞã de diagnozã al cãrei soft sã ºtie sã facã tot felul de modificãri de genul acesteia. Totuºi, nu ÎÞi recomand alternativa asta decât dacã ai Încredere În cel care are interfaÞa ºi softul cã ºtie ce face.
  10. Da, punctul 1 se rezolvã la reprezentanÞã. 2. Trebuie fir la fiecare dar nu cred cã meritã bãtaia de cap ... 3. Eu am vãzut Într-un manual de pe net cã ºtie.
  11. asta se Întâmplã când radio cd-ul nu primeºte date pe magistrala IBUS, ceea ce nu e un lucru bun. Poate ai noroc ºi s-a stricat doar radio cd-ul de ÎÞi aratã mesajul DISABLED. Referitor la restul problemelor, nu ºtiu ce sã zic. Cea mai apropiatã reprezentanÞã de tine este la Cluj dar ai putea sã cauÞi un service care are un tester pt. BMW ºi un om care se pricepe sã-l foloseascã.
  12. Ai rezolvat problemele ? Butonul de Închidere centralizatã mã Îndoiesc sã aibã treabã cu lucrul la uºi. Cu ce material ai antifonat ? Câte straturi ai pus ?
  13. 1. Teoretic, modificarea asta se poate face la reprezentanÞã (un prieten are pe un E46 din 2004 opÞiunea asta activatã - aºa a luat maºina). O alarmã standard nu prea are de unde sã ºtie cã ai plecat din loc sau ce vitezã ai. 2. Temporizarea este de vreo 3 secunde. Nu sunã dacã ai uitat vreo uºã sau portbagajul deschis ? Ca sã ÎÞi arate exact ar trebui sã nu fie legatã de semnalul de la plafonierã ci de contactele de la uºi, portbagaj ºi capotã. 3. Se poate activa opÞiunea din configurarea alarmei - vezi În manual sau cautã manualul pe net dacã nu Îl ai.
  14. Dacã legi difuzoarele În paralel au 120W la 2 ohmi. StaÞia În punte merge pe 4 ohmi deci nu faci treabã, la 2 ohmi probabil cã va crãpa destul de repede. PoÞi sã pui câte unul pe fiecare canal dar staÞia va debita max 90W pe fiecare deci la volum mare vei avea distorsiuni, distorsiuni care ar putea strica difuzoarele deºi acestea suportã putere mai mare decât debiteazã staÞia. Acu' sã ÎÞi spun când intervin distorsiunile nu ºtiu, poate ÎÞi dã altcineva informaÞii mai complete.
  15. - Difuzoarele coaxiale sunt un fel de gãselniÞã a producãtorilor ºi aratã ca un difuzor mic pus in centrul unuia mai mare :twoup: (scuze de explicaÞie, e cam tâmpitã dar asta mi-a venit În minte acum) - difuzorul mare este pentru redarea frecvenÞelor joase iar cel mic pentru frecvenÞele Înalte. - Sistemele de difuzoare "pe componente" sunt formate din douã sau trei difuzoare ºi filtrul aferent. Filtrul are rolul de a permite trecerea cãtre difuzoare doar a plajei de frecvenÞe pe care fiecare este capabil sã o reproducã În condiÞii optime. Fãrã filtre difuzoarele nu doar cã nu vor mai "suna" cum trebuie dar se pot ºi arde. Orice sistem de difuzoare, care se vinde ca sistem nu componente separate, ar trebui sã conÞinã ºi un filtru (excepÞie fac copiile dupã copiile chinezeºti). La filtre poÞi renunÞa dacã fiecare difuzor este amplificat separat iar amplificatorul are reglaje suficiente privind banda de frecvenÞã pentru fiecare canal, dar pentru o configuraÞie ca asta trebuie sã apelezi la profesioniºti (ºi nu ma refer la cei care se numesc aºa pentru cã ºtiu sã monteze becuri albastre). Eu am citit pe niºte forum-uri din afarã cã de ovale tre' sã te fereºti ca de draq cã deºi sunã mai tare ca cele rotunde nu sunã deloc bine. Adicã d.p.d.v. al calitãÞii un difuzor "coaxial" oval scump sunã mai prost decât un difuzor coaxial rotund cu preÞ mediu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.