florinyxd
Members-
Posts
20 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
bmw e46
florinyxd's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
de la real din galati. era ultimul. a fost oferta.
-
de cand am scris ultima oara nu a ai facut probleme....deci... problema a fost termostatul care nu deschidea cum trebuia.
-
al meu e la 220v nu e trifazic... folositi filtru magneti si filtru anticalcar. din cauza calcarului si a impuritatilor se blocheaza supapele
-
mi-am luat vineri un karcher k 7.21 mx cu 1303 lei (la metro 1900) 3000w, 160 bari, 600 l/h, 60 grade maxim la alim cu apa, are 2 lance, perie, furtun 12 m filtru incorporat, si cel mai important are pompa de alama si motor cu inductie. asta mi-a recomandat sa iau nenea de la serviceul unde am dus k3.91 -ul la reparat. pe ala il vand cand il aduc. pot sa spun ca k 7.21 are un recul...abia il tin cu o mana. si face treaba. singurul inconvenient.....se invarte contorul de ametesti daca il urmaresti. s-au dus 2 kw cat m-am jucat cu el (smuls ciment de prin curte, facut curat prin curte....).... eu inainte de bmw am avut un focus tournier alb. am fost odata la o spalatorie si mi-au dat cu buretele cu solutie f concentrata pe laterale. bineinteles ca mi-au matuit ambele laterale. si intrase murdaria in zgarieturile alea, care erau f fine si nu mai iesea la spalat. singura solutie a fost sa o polishez. doar asa a iesit. de atunci am hotarat sa nu mai merg la spalatorie.
-
am schimbat termostatul. acu returul se incalzeste mai repede. presiune pe furtune tot este. dar parca nu asa mare.
-
gata baieti, s-a rezolvat. 13000 lei. uitati aici adresa lor catre mine: "in urma adresei dumneavoastra nr 603 din data de 11.02.2009, despagubirea calculata conform Ordinului 20/2008 in regie proprie este de 13.000 lei. pentru promovarea la plata a dosarului va rugam sa ne transmiteti cererea de despagubire semnata si completata cu coordonatele bancare pe suma de 13000 lei." adresa asta de care vb ei (603/11.02.2009) daca nu ma insel, am atasat-o si la unul din posturile mele. deci...se poate. au calculat dupa audatex. deci devizul conform audatex, era facut de service autorizat. deci era legal. inacsul lor e vacs albina. e pentru cei ce accepta ce le dau ei. si uite asa, am fost propriul meu avocat. nu a mai fost nevoie de tribunal pentru ca stiam sigur ca am dreptate. nu stiu daca csa a avut vreo influenta in acest caz, dar daca mai aveti probleme de genul asta, merita sa incercati si acolo. oricum, eu multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri si sper ca si eu la randul meu am fost de folos. sa auzim numai de bine. urmeaza reparatia. o sa pun poze dupa reparatie.
-
o fac cu mai putin. socrul meu e tinichigiu. cu restul imi acopar devalorizarea masinii. vopsitul o sa coste cam mult, vreo 25 mil ca e aproape jumatate de masina de vopsit. cam 40 mil si o fac. dar nu vreau sa le las banii lor. ca stiu ca se fac magarii. la interlopi stiti cum le dau banii? imediat. ieri era unu care cerea 50.000 lei dauna.
-
deci gata am revenit. nu vor sa-mi dea decat 69 mil. au zis ca maine imi dau hartia prin care atesta ca s-a finalizat dosarul. le-am cerut si eu sa-mi aduca un tampon de toba cu 700 lei vechi. cica programul asta e autorizat. dar eu am citit asta: Prin unitati de specialitate se intelege persoanele juridice legal autorizate, care au in obiectul lor de activitate comercializarea de vehicule, parti componente, piese inlocuitoare si a materialelor pentru acestea, cu exceptia celor in regim de consignatie, si/sau executarea de lucrari de intretinere si reparatie la vehicule. deci de aici inteleg ca nu au cum sa puna alte preturi. la regie proprie presupun ca le pun pe cele mai mici, asta in cazul in care sunt corecti. si le mai transmit asta prin avocata: Art. 37. - Daca asiguratorul RCA nu isi indeplineste obligatiile in termenul prevazut la art. 36 sau si le indeplineste defectuos, inclusiv daca diminueaza nejustificat despagubirea, la suma de despagubire cuvenita, care se plateste de asigurator, se aplica o penalizare de 0,1%, calculata pentru fiecare zi de intarziere. deci....la tribunal. hotie pe fata. interpreteaza in favoarea lor legea.
-
deci eu fac asa. spal masina cu presiune, apoi cu sampon dupa care o sterg cu o laveta de piele sintetica si pe urma o sterg cu polish cu o carpa de microfibre. si iese brici. dar acum nu mai am aparat de spalat. am deja 2 luni de cand l-am dus la reparat si nu a venit nici acum.
-
salut! hai sa va povestesc si eu experienta mea cu karcher 3.91. l-am cumparat in iunie 2007. dupa vreo 5 luni s-a defectat. l-am dus la service la bucuresti. cap pompa fisurat (pornea singur cu intermitente). dupa vreo 3 sapt l-am luat inapoi. reparat. la vreo 5-6 luni...iar s-a defectat. i-ar l-am dus la service. aceiasi problema. de data asta l-au reparat in fata mea. pot sa spun ca serviceul era plin de aparate de curatat. mi-a spus tipul de acolo ca astea pentru home users sunt varza. au capetele pompei facute dintr-un material prost. cedeaza repede. acum vreo 2 luni, prin februarie, in timp ce spalam masina, a inceput sa porneasca iar singur si sa curga apa din el. l-am impachetat si de data asta l-am dus la practiker de und el-am cumparat pentru a-l trimite ei in service. cea mai proasta idee.l-au trimis la un service din bv. austria si nu mai stiu cum. dupa o luna primesc o hartie acasa de la practiker. aparatul nu se poate repara decat pe banii mei. motivul. folosinta necorespunzatoare. defectiunea ...aceiasi. cost reparatie...4,5 mil. le-am explicat celor de la practiker ca defectiunea asta a mai avut-o de 2 ori si ca nu am folosit necorespunzator aparatul. cred ca in total are vreo 20 ore functionare. ceea ce mi separe foarte putin. deci....parerea mea....nu karcher. o sa imi iau un bosch ca au pompele din metal.
-
cat de tari ar trebui sa fie furtunele cand e cald motorul? adica , cat sa se poata apasa pe ele.
-
acul sta exact pe mijloc. problema la mine era ca atunci cand acul era pe mijloc, furtunul de retur era rece. si asta pentru ceva timp. m-am uitat la frate-miu la e36 si la el erau calde toate furtunele. si asta in 6 km. eu i-am dat blana, am tinut-o numa in 5-6 mii de ture si tot nu se incalzea. in legatura cu presiunea, la mine furtunele sunt destul de tari. daca apas pe ele se preseaza vreo cativa mm. daca sta cateva minute dupa ce am oprit-o se inmoaie. si presiune din cate am vazut face si daca e umpluta instalatia la maxim. eu asta prostie am facut si mecanicul ala a zis ca da apa pe afara din cauza garniturii. eu stiam asa efectele garniturii arse: face presiune in instalatie respectiv baga gaze si bolboroseste plus ca miroase a gaze arse, baga apa in baie respectiv scade nivelul lichidului de racire plus ca scoate foarte mult abur. se incalzeste foarte tare motorul.