Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

zamonkh

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW

zamonkh's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. bafta la vanzare......... dupa parerea mea este cel mai original (ma refer la faptul ca e tzipla) e34 pe care l'am vazut vreodata
  2. la mine scrie pe conducte r12 si mai e un actipild pe langa capota si acolo deasemenea scrie r12 si cate grame intra in instalatie.......eu aveam r134 si aveam simtomele pe care vi le'am scris mai sus.......acum cu freonul pe care l'am bagat merge brici chiar si la relanti ceea ce innainte nu se intampla........ ca sa faci conversia de la r12 la r134 cica se schimba uleiul din instalatie si nu stiu ce sonda de langa furtunele care intra in masina (din ce am auzit pe ici pe colo) si se curata compresorul d.p.m.d.v. poate sa fie orice fel de freon atat timp cat isi face treaba e ok..... si da bmw a trecut la r134 de prin 92( mertz a trecut la r134 de prin 90) sursele nu sunt verificate........
  3. am descoperit de ce nu'mi baga a.c. la sub 2000 rot/min. foloseam freon r134 in loc de r12. am gasit pe cineva care inca mai are freon r12 am curatat instalatia am bagat freon r12 si s'a rezolvat. cu termometrul in dreptul gurii de aerisire am 6 grade. in alta ordine de idei: mai aveam o problema cu treptele 1-2-3 de la ventilatorul din masina, adica functiona doar pe 4. dupa ce am cumparat vreo 2 de la dezmembrari (care s'au stricat in cateva luni) am reusit sa o repar pe cea veche.
  4. ok va multumesc de raspunsuri. am sa incerc sa curat electrovalvele si va tin la curent. oricum nu am nimic de pierdut.
  5. aaa filtru de polen. da asta e nou schimbat de mine. nu stiam ca se cheama si microfiltru....
  6. la voi baga rece jos, sus si la mijloc? . unde se afla microfiltrul? multumesc piovra de raspunsuri.
  7. de acord nimeni nu a zis ca e34 e cea mai perfecta masina. ea are admiratorii ei la fel ca si toate celelalte modele de bmw.
  8. intradevar e34 este o masina reusita. eu sunt de parere ca dupa 95 cam toti producatorii de autoturisme au cam incetat sa produca masini adevarate. poate din dorinta de a vinde din ce mai multe masini s'au axat mai mult pe latura comerciala, multa electronica ,multa electrica ceea ce se traduce in mari dureri de cap. regret un lucru: ca am cumparat un 520 in locul unui 525. binenteles urmatoarea masina va fii un 525. acum daca stie cineva si poate sa'mi raspunda la urmatoarele: 1. de ce cand dau drumul la a.c. imi intra aer rece doar pe la mijloc (deasupra cd'ului) in rest (la parbriz si la picioare)imi intra aer cald 2. tot la a.c. imi baga aer rece doar in turatie peste 2000 rot/min. la relanti are un mic tremurat la motor ce se transmite in toata masina, el dispare in turatie 3. la locurile din spate pe consola (sau cum s'o chema) exista 2 guri de ventilatie este normal ca pe acolo sa vina doar aer rece indiferent de cum reglez eu clapetele de la bord? mentionez ca instalatia de a.c. am verificat'o si e ok (are freon si toate cele).este model 1991 520 24v.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.