Jump to content

caiut

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Valcea

Contact Methods

  • Yahoo
    caiutzvl

Previous Fields

  • Masina
    bmw 330

caiut's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. BMW Z4 === Masina absolut impecabila, nu necesita nici o investitie. husa originala z4, breloc z4 , 2 chei , manual etc. Jante 19 alpina anvelope noi, magazie cd, sistem sunet profesional, rulata exclusiv pe sezon cald, fiscal la zi. pretul este de 10.500 eur cu jantele pe 19 Alpina sau 9500 euro cu jante pe 18 originale M . TEL : 0765975720http://i59.tinypic.com/10db6f7.jpghttp://i61.tinypic.com/11i1udf.jpghttp://i57.tinypic.com/25iyr5y.jpghttp://i57.tinypic.com/dxxowx.jpgBMW 530 === pret 6000 EUR NEG- Masina functioneaza absolut impecabil accept orice test, prezinta mici zgarieturi, zeci de facturi , km rulati in mare parte pe autostrazi , schimburi la zi , inmatriculata pe numele meu in marea britanie toate actele valabile, 3 chei , nu sunt rom sau samsar este masina personala. Accept si unele variante http://i57.tinypic.com/2zxnuvc.jpghttp://i59.tinypic.com/2j0k1ut.jpghttp://i62.tinypic.com/2s6kqaf.jpghttp://i59.tinypic.com/2h7ezgw.jpghttp://i57.tinypic.com/fm012f.jpghttp://i59.tinypic.com/wik9ys.jpg
  2. salut, am o mare problema aparuta la bmw z4, usa de la sofer s-a blocat inchisa, nu pot iesi pe la sofer, centralizarea merge, se aude k descuie, cand trag de iala si interior si exterior e cam si cum ar fii deschisa, cred ca s a blocat ciocul acela in interior, daca aveti vreo idee cum ash putea sa o deschid sa pot sa scot suruburile sa demontez mecanismul de inchidere as fii foarte recunoascator, multumesc
  3. Ne putem intalni in Pitesti , am atasat o poza reala (http://imageshack.us/photo/my-images/203/231122121.jpg) , maine o sa fac la toate 4
  4. Jantele sunt impecabile , nu sunt sudate sau lovite nu bat. anvelope folosite vara, pret fix 900 ron 8JX17 ET:47 http://farm8.staticflickr.com/7089/7143783097_aae55448cf_b.jpg
  5. jantele sunt in stare buna, o sa fac poze mai clare in curand, au anvelope de vara uzate. pret 350 euro neg
  6. Am rulat in viteza a 3 a la 4000 turatii 20 minute, dupa aceea s-a simtit ca masina trage mai bine si azi dimineata cand am pornit-o nu a mai facut nici un fel de pb, am lasat-o la relante 10 minute, sper sa nu mai apara problema. O sa ma duc si la un tester sa ii dea reset adaptions , si voi mai reveni cu detali, Multumesc Tocmai ce am vorbit cu mecanicul meu, a pus o pe tester si problema era de la bujii, am bujia 1,3,5 arsa, posibil si o bobina maxim, in rest motorul este impecabil, sondele nu au nici o problema. Multumesc pentru sfaturi.
  7. E posibil sa piarda putere din cauza knock sensor-ului si sa faca asa la relante? asta seara voi merge cu ea 17 min la 4000 turatii si maine dimineata sa observ daca sunt ceva schimbari cand e rece la relante. Multumesc
  8. Inca o intrebare, trebuie neaparat sa merg cu viteza a 4 a turata la 4000? nu merge si cu a 3 a? Imi e frica sa nu raman fara permis daca merg 18 minute cu ea la viteza aia ) , multumesc
  9. Inca o intrebare, cand merg cu ea turata in viteza a 4 a la 4000 de turatii, sa adaug si un aditiv pentru curatare motor sau catalizator? exista asa ceva? multumesc
  10. Multumesc pt informatii, deocamdata sunt plecat din tara, cand ajung acasa o sa fac toate testele mentionate de voi si o sa revin cu mai multe informatii. O zii buna
  11. Multumesc mult pentru sfaturi, vaduva80s deci schimb sonda lambda (dar aici nu stiu care din ele? este una inainte de catalizator, una dupa si cate 1 senzor de monitorizare pt fiecare, am inteles ca pe tester se poate detecta care nu mai este in parametri in functie de voltaj , stiti ceva despre lucrul asta? sau care sunt valorile la care functioneaza ele de regula? ) . Asa, acum problema cu erorile, cand am pus masina pe tester a incercat sa mi stearga erorile si nu era nici una, este normal?
  12. Un Paste fericit va urez. Am si eu o problema la masina daca ma puteti ajuta cu sfaturi. Pentru inceput datele masinii : 2003 Bmw z4 e85 3.0i Manual, motor fara modificari soft, putere, esapament, 70,000 km. Acum povestea: Merg ce merg cu masina, motorul in stare impecabila din orice punct de vedere, foarte vioi, decid sa bag benzina ALTO 101 de la petrom, asta se intampla seara la ora 11, 12. Dimineata pornesc masina si HOP! la RELANTE motorul mergea EXTREM de urat cu TREPIDATII mari si becul CHECK ENGINE aprins( aici puteti vedea cum arata becul ca eu nu ma prea pricep http://homepage.ntlworld.com/jhbodle/chkengine.jpg), motorul suna ca si cum ar merge in 4 pistoane. OPRESC motorul si pornesc iarasi, nu mai face la fel si becul se stinge. Din acel moment in 80% din zile cand pornesc motorul rece si o las al relante se aprinde becul si face la fel....daca o pornesc si o accelerez nu mai face. Mtorul nu mai merge rotund ca inainte, in viteza a 3 a simt o pierdere de putere semnificativa iar cateodata cand trec de 3000 turatii simt un LAG (o mica intrerupere). Consumul in bord era de 9.9%, acum arata 12% (rulata doar in oras) dar masina a stat in garaj cateva luni bune. Am citit pe forum ca sonda lambda creeaza de fel aceste probleme, am fost la mecanic a pus testerul cu motorul pornit s a uitat peste valori la injectoare si debitmetru a zis ca sunt bine, dar nu cred ca s a uitat si la sonde. Astept sfaturile voastre, Multumesc
  13. Jantele sunt originale, le am schimbat pt k am cumparat altee noi, una a fost lovita la buza si refacuta, cei care au refacut o nu au finisat o cu prea multa maiestrie mai necesita putina atentie, janta refacuta nu bate, sunt decat 3 anvelope Dunlop Runflat. mai multe detalii la tel 0767852446
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.