Anumiti parametri pot fi destul de departe de cei nominali si asta fără să declanseze o eroare pe tester. Aceste diferente se pot traduce și intr-un consum mai ridicat, desi 9.5, respectiv 10.5 cât spui ca ai scos pe autostrada, este foarte apropiat de cel normal. În schimb consumul din oras mi se pare prea mare, cauzele fiind multiple. Eu nu am asemenea consumuri, în conditiile în care am 3.0 sd, de 286 de ponei și cutie în 6 trepte, care ar trebui să consume un pic mai mult decât al tau. Și conduc și tare, și moale, și în toate felurile. Deci n-ar strica o diagnoza mai atenta, cu o interfata pentru BMW, nu cu alte testere multimarca. Abia apoi poti incepe să verifici fizic ceea ce sugereaza testerul ca e nevoie; după care furtunuri, role, intinzatoare, curele, etanseitatea flanselor pe la turbine, etc. Consumul poate fi marit și de un filtru de particule sau catalizator cu un grad de incarcare mare. La ce viteze medii declari și dacă distantele parcurse sunt scurte, DPF-ul se incarca foarte repede. Ori nu are când să-și faca regenerarea, ori tocmai asta este motivul consumului crescut - faptul ca isi declanseaza automat regenerarea, probabil când stai pe loc. Nu ai observat un fum alb în spate? În ultima instanta, chiar și în functie de stilul de condus (mai ales o cutie automata), poti avea un consum marit. Oricum, mai bine verifica la pompa consumul din oras. Viata e complexa... Sfatul meu - cauta un specialist! Aici, pe forum, noi putem doar să enumeram posibilitatile, mai mult sau mai putin aproape de adevar.