Jump to content

Dan_316i

Contributors
  • Posts

    4853
  • Joined

  • Days Won

    16

Dan_316i last won the day on November 1

Dan_316i had the most liked content!

About Dan_316i

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Interests
    BMW e36

Previous Fields

  • Masina
    e92 335i M-Paket

Recent Profile Visitors

28783 profile views

Dan_316i's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

897

Reputation

  1. Eu l-am rezolvat singur, nu e ceva complicat. Mai complicat a fost sa mut masina din giratoriu usor in panta, 335u are doar 1650kg.
  2. Din pozitia de fost vanzator pot sa iti spun ca toti aveau pretentii de masina noua si pret de cazan.
  3. Sincer nu te inteleg, daca tot vrei un e92 pe post de regele garajului, atunci neaparat trebuie sa fie un 3.0 benzina. Ca si fost proprietar de e92, apreciez mai mult calitatea materialelor si asamblarea la NFL, dar motoarele sunt mai bune la FL. Eu as merge pe 325i sau 330i anii 2009/2010, nu prea apreciez aspectul de facelift, iar in anii respectivi mai ai sanse sa prinzi un Catâr. N53 e un motor hulit de unii, dar nu este chiar asa de problematic si se lucreaza usor la el, are avantajul unui consum mai bun si putere bine livrata.
  4. Regula de baza a educatiei ar trebui sa fie "ce tie nu iti place, altuia nu face". Scoala de soferi nu este obligatorie, nu toti au indemanare, implicit dupa caz. Sanctiunile trebuie aplicate de organ cu aplecare spre dreptate si buna ordine. Later edit: Un individ se poate naste cu educatia in familie sau nu, dar se poate educa sa fie un bun cetatean. Unii chiar daca au indemanare, nu au abilitatea de a se integra in trafic. Echilibru dintre cele doua de mai sus, este conditia minima pentru viata de conducator auto.
  5. CIC pe FL 2009+(posibil unele 2008) si CCC pe NFL 2005-2008 Business ecran mic, Professional ecran mare.
  6. BMgarage este fostul nostru coleg Ciupanezu. Am fost si eu la el de cateva ori, totul ok, acum sunt sigur ca are si mai multa experienta.
  7. Multi visati la vest, dar se traieste in est, cam asta e geografia si nu se poate schimba. Si acum explicatie la constatarea ta, multi romani merg cuviincios pe afara pentru ca nu sunt de-ai locului(nu cunsosc zona), nu cunosc limba(implicit se uita la chipuri/semne), nu vor sa isi asume o amenda in euro(cu doua sau 3 cifre). Noua in tara nu ne trebuie camere de supraveghere, noua in tara ne trebuie politie care sa aplice sanctiuni, nu sa fie doar purtatori de uniforma. Sunt multi viteji chiar si pe aici cu "viteze" mari de croaziera, cu centuri false, cu stationari/opriri unde ii taie capul, si alte acte de superioritate. Ordinea si disciplina se invata de la fapte marunte pana la cele mari.
  8. Cand spatiul si timpul devin o constantă fixa, atunci intervine si vanzarea. Eu am considerat ca m-am bucurat de ea suficient, sa se bucure si altul. Este interesant DCT, dar manuala este cerul si pamantul, aerul si soarele.
  9. Poți să râzi până te spargi. I-am recomandat synthoil de la liqui moly pe anumite considerente, până la urma poate sa puna ce dorește și la fel fiecare dintre noi.
  10. Când am zis ca nu rezista, am făcut trimitere la 335i cu N54, pentru care shell 5w30 după 5k km cerea un litru la 1k, LM 5w30 specific doar BMW 1 litru după 6-7k, ravenol 0w40 1l după 7-8k, castrol 0w40 1 litru după 6-7k. Nu am stat sa fac analize, era destul de clar, uleiul ce îl scoteam din motor avea consistenta "apoasa", iar synthoil 5w40 era singurul care arăta bine și după 9k km. Pe acest considerent pun synthoil 5w30 în X1 20d, poate e "overkill", dar nu mai contează.
  11. Salut, Tot X1 e84 2014 am si eu, luat la 200800km, rulat pe OE 5w30, trecut pe LM Synthoil 5w30, nu recomad altceva. Pe 335i tot Synthoil, dar 5w40, alt brand nu rezista.
  12. E84 este la baza tot un e9X, care are problema cu mufa cablului de plus ce intra panoul de sigurante de sub bord. Nimic special, doar aiurea cand se intampla.
  13. Hai ca s-a asezat foarte fain, 12 pe spate si 10 fata e mai mult decat suficient pentru jantele tale. Drumuri bune sa ai
  14. In continuare sunt de parere ca discuri OE si placute textar egal alegerea potrivita bani/performanta pe fata, pe spate am folosit Brembo disc si placute tot textar.
  15. BMW F10 523i N53B30 probabil 2011
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.