Jump to content

mercenar73

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 D 150 hp 2004

mercenar73's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Foarte bun topicul.Felicitarie tuturor, care au cautat, au gandit, au experimentat si au aflat.Experentia docet !spuneau latinii si aveau dreptate.Multumesc!
  2. Exista suspensie pentru drumuri grele la bmw. Amortizoarele fata au tija mai lunga cu 1.5-2cm si sa mai monteaza o chestie din cauciuc in zona flansei.Pe spate nu m-am stiue exact.Iti creste garda la sol cu diferenta de tija a amortizorului 1.5-2 cm. Arata masina parca e avion, iar la viteze de 50-70 km /h , mai aless in viraj se simte inclinatia. Eu cred ca bmw nu e facut sa stea pe departe de sol.
  3. Killall a avut perfecta dreptate.Iti multumesc foarte mult.Am schimbat toate furtunele de vacum din sistemul de vacum.Este super.Masina si-a revenit atat cu servodirectiea cat si cu functionarea motorului, care trage super.Ca o gluma , cred ca am mai trezit cativa din "cai" care isi luasera concediu.Foarte interesant, desi nu inteleg legatura cu sistemul de servodirectie.Si totusi ...functioneaza.Multumesc frate Killall!!!!
  4. Poate fi ceva la atiruliu, chiar daca pare sanatos.Eu am patit asa ceva.O parere.Bafta.
  5. Nu am reusit sa dau jos egr ca sa pot verifica si schimba furtunele de vacuum de sub admisie.Am inlocuit unul singur care face legatura intre presure coverter si radiator.cel de la egr l-am scurtat.Efectul e super dupa aceste doua lucruri.Masina trage mai bine si servo are toane(cind merge mai usor cind mai greoi ca sa fiu in spiritul topicului).Am sa schimb si restul de furtune de vacumm si voi reveni cu impresii.
  6. Cercetam in continuare .Asta e sistemul de vacuum la masina mea.http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AS71&mospid=47635&hg=11&fg=45.Voi controla furtunele.
  7. foarte tare.Marturisesc ca si mie mi s-a intimplat chestiunea cu vacumul.Am inlocuit acum ceva timp bujiile si intr-o zi cand faceam un pic de curatenie la motor am observat in dreapta egr-lui ca, o mufa electrica din care pleaca doua furtune de vacuum era sarita de pe suportul ei.M-am chinuit sa o montez la loc pe suport si am observat ca mufa avea rupta clema prin care se fixa pe suport.Am fixat mufa si furtunele de vacuum care erau putin scamosate, intr-o pozitie corecta,pina la urma, cu ajutorul unei legatori de plastic.Dupa ce am terminat am constat ca servo era super si a mers o perioada de zi dupa care a revenit la vechile apucaturi. Am crezut ca faptul ca am agitat acele futune de vacuum pe acolo a fost o coincidenta cu manifestarile de bine ale servodirectiei.Uite ca nu e o intamplare desi nu inteleg care este explicatia.Merci
  8. Eu nu cred ca e din caseta, desi e posibil sa nu aiba o distributie a presiunii in interiorul casetei dar consider ca ar trebui sa aiba jocuri longitudinale foarte mari.Pompa nu da semne de zgomot?Daca e destula presiune (120 bari cat debiteaza )totul se misca usor, cred.
  9. La mine e esrvo directia e casa zic asa "variabila".Cind se misca volanul mai usor ..cind mai greu.Pompa de servo are un bazait la orice miscare si am si un furtun de presiune care e umed.Lichidul e are nivel bun.Oricum e ciudat.La 120 bari cat debiteaza pompa de servo eu cred ca ar trebui sa mearga usor.
  10. E o problema servodirectia la e 46 cel putin la 320d.Am vazut un clip in care se masoara presiunea in instalatia de servodirectie la un audi A4 si m-a pus pe ganduri.La inceputul masuratorii este o presiune de 110 -120 bari, iar dupa o perioada scurta de fumctionare a motorului, presiunea in instalatie scade la 50 de bari.spre exemplificare atasez linkul
  11. Buna intrebare, daca se potriveste de la e46 cu 6 cilindri pe e46 cu 4 cilindri.Si pe mine ma intereseaza, mai ales ca la mine a inceput sa se fisureze caroseria prin zona flansei de amortizor din stanga.Mai exact sa- crapat usor prin zona din partea dinspre parbriz a compartimentului motor, unde sunt montate acele chedere care etanseaza filtru de polen.As vrea sa imi montez strut bar, pentru ca aceiasi fisura am vazuto la un 330d cu cateva luni in urma.(care a fost sudat).Multumesc!
  12. foarte ciudat.Spune-mi te rog pe unde, mai exact, este acel surub, ca am si eu o ciudatenie de genul asta si nu ii dau de capat.Multumesc anticipat.
  13. Gata. S-a reconditionat caseta de directie de pe masina.Nu mai bate, nu mai troncane totul pare ok.Caseta masinii nu avea pierderi ci numai jocuri transversale si logitudinale.Exact nu stiu ce au facut meseriasii, insa rezultatul e bun cu specificatia ca trebuie sa reiau geometria.Directia e ferma iar volanul are un efect de servo mult mai bun.Am inteles ca achizitioneaza kituri de reparatii pe care le utilizeaza la inlocuirea celor (piese) uzate din casetele de directie.Oricum eu monitorizez fenomenul in continuare.
  14. Ar putea fi mici fisuri, crapaturi gen 1-3 cm in teava de esapament.Scoate un zgomot de tabla, un clantanit metalic, la delcelerari deoarece vibreaza esapamentul.Asa fost la mine.Daca e in zona ambreiajului atunci ar putea fi de la volanta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.