pentru cei care au modelul touring problemele care pot fi la inchidere sunt: 1 acumulatorul din cheie 2 modulul de confort 3 firele intrerupte in burduful de la haion 4 modulul fzv ( adica modului care receptioneaza semnalul de la cheie) 5 broasca usa sofer rezolvare: cel mai simplu sa vedeti defectul in primul rand faceti o testare sa vedeti daca aveti ceva erori pe modulul de confort adica GM5 daca nu aveti nici o eroare pe modul si nici o siguranta arsa trececi la modulul fzv.. demontati stopul de frana si sub el veti gasi modulul fzv. in modul intra 4 mufe drintre cele 4 va intereseaza prima mufa din stanga cum va uitati la modul. scoateti mufa si incepeti sa masurati... in aceasta mufa aveti 3 fire luati un aparat de masura si incepeti si masurati de la stanga de la dreapta trebuie sa aveti pe primul fir 12 volti pe al doilea fir 12 volti doar cu radio pornit iar pe a treilea fir 5 volti asta inseamna ca nu is intrerupte firele in burduful de cauciuc...deci pe primul fir sunt 12 volti si este legat la tabloul de sigurante pozitia 49... iar cel mai interesant fir este al treilea care este firul care comanda inchiderea acesta este legat direct in modulul GM5... introduceti mufa in modul si masurati a treilea fir si vedeti cati volti aveti... cu mufa introdusa in modul trebuie sa aveti 5 volti... daca nu aveti este defect modulul si trebuie inlocuit... cu aparatul conectat la firul 3 care indica 5 volti (daca) dati comanda de pe cheie si vedeti cat scade voltajul pe aparat normal trebuie sa scada la 2.5 volti daca nu scade inseamna ca cheia nu emite semnal.. daca pe firul 3 masurati si nu aveti 5 volti ci aveti doar 2.5 volti si dati comanda de inchidere sau seschidere de pe cheie si va scade voltajul de la 2.5 la 1.2 atunci aveti cheia buna dar este defect modulul fzv si trebuie inlocuit... va pun o poza si va incercuiesc mufa care trebuie masurata... atentie cand cumparati modulul fzv sa fiti atenti la frecventa pe care lucreaza modulul vostru si anul de fabricatie al modulului care lam indicat prin incercuire. aceasta problema am avuto eu si timp de 1 an jumate miam batut capul ca sa o rezolv.. revolvarea la mine a fost defect modulul fzv... sper sa va fie de folos