teddy
Members-
Posts
1328 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucharest
Recent Profile Visitors
11679 profile views
teddy's Achievements
Newbie (1/15)
16
Reputation
-
incep tot mai mult sa cred ca se adreseaza la fix acelora care dau atatia bani... pe un SH.
-
Daca e cineva cu adevarat interesat de un 320i 2004 (E46) sedan cum ma gandesc ca rar ati putea gasi sa ma contactati incepand de luni. Este cumparata de noua din Romania (de catre omul care o vinde - care ps. e in a 'treia tinerete'), are 79000km REALI, nu are accidente iar absolut orice interventie la ea a fost facuta in reprezentanta si notata in carte. Evident taxa nu e platita iar pretul e 5500 eur din care poate mai negociaza. E neagra, are ceva jante frumoase originale, xenon, volan cu comenzi si magazie cd din cate am vazut. Vanzatorul nu imi e prieten/cunostinta ci tipul care detine cladirea de birouri in care lucrez si mi-a facut un pic rezumat ieri in timp ce i-o spalau oamenii de la intretinere. Mi-a zis ca are si ambreiajul nou (schimbat evident tot la Bavaria)
-
de bun simt am considerat mereu ca e sa nu cheltui mai mult de jumatate din venitul anual pe o masina. sa nu mai vorbim de tinut mai mult de 10-15% din 'avere' in masini... s-ar putea ca in Romania sa se aplice ceva mai putin daca e sa urmarim X-urile parcate in fata blocurilor de garsoniere sau prin zone foarte sarace dar in final fiecare e liber sa faca ce vrea, in fond poate vorbim de multi pasionati si atata tot
-
am citit si am recitit si tot n-am inteles ce ai vrut sa spui
-
dar 5000 nu-i cam mult pt vechitura aia???
-
ce am mai aflat de la samsari: - tarifu pt dat km inapoi e intre 100-150 de ron pt cam orice masina. samsarii care fac asta des au discounturi asa ca ajung si la 50 lei masina. - un pusti pe care-l lauda toata lumea ca vopseste chestii gen manere, polisheaza trimuri, intinereste pielea - tratament complet cam 200 de lei a, si masina la care se dau cel mai greu km inapoi (dar se dau) e smartul =))
-
cred ca are si acum unul de vanzare la 7800 (neg), are si ceva dotari. am vazut-o si pare ok. gura lui mananca cam 500... ideea e sa manance cate 500 macar odata pe saptamana, nu sa stea ca boul sa ceara 10000 si sa nu vanda cate 2 luni. si ideal pt el e sa nu pot sa-ti arat eu niciunul afara la 7k, ca altfel gura lui nu mai mananca deloc. se descurca ei cum stiu, important e ca nu-s facute 'din bucati' cum crede orice ofticat care a platit mult mai mult pe 3-ul lui sau care ar vrea sa-l vanda la nu siu ce pret. iar ni se pare ca niste masini de 5-7 ani ar trebui sa valoreze f mult, cum era cu E60 (daca era sub 10k era mort, facut din bucati, etc. - nu mai conteaza ca sunt masini de 5-7-8 ani, depasite cu o generatie, samd.).
-
am mai vorbit si eu cu un smasar care (pe mine) nu ma minte... sunt destule afara 'decente' care ajung in tara exact la preturile astea. nu extraordinare dar nici care au suferit cine stie ce daune sau cu probleme serioase...
-
e intr-adevar o masina f speciala, am vazut-o live de cateva ori... mereu la un anumit hotel f exclusivist ceva mai ferit de ochii lumii (e intr-o poza)
-
ca sa platesc 6700 pe o masina de 11 ani (in conditiile in care n-are piata cu consumul si impozitul mari) ar trebui sa fie cel putin ok.
-
cum e asta cu interiorul curat si scaunul arata de parca lucrezi in agricultura???
-
am avut eu destul de mult timp un bertone 2.2, e clar sub orice BMW din perioada aia la calitate de constructie, materiale,etc. motorul e cam prea lenes pentru cat consuma (undeva spre 14 in bucuresti). in schimb suspensie f misto (cred ca e stock la 2.2, fiindca nu cred ca era al meu modificat, o suspensie f dura dar cu garda la sol ff joasa) si din ce mi-am dat eu seama f fiabila si ieftina de intretinut (e drept ca in 3 ani cat l-am tinut eu l-am folosit extrem de putin, era mereu in plus) nu e o masina de 2012 sub nicio forma... mai bine iti iei un hatch cat mai nou, ceva.
-
asta e TOP QUOTE )))))))))))))
-
si minciunile nu mai sunt o problema?
-
f misto,ceva de genul ala costa cel putin la fel de mult si in germania.