-
Posts
21 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Brasov
Previous Fields
-
Masina
BMW E60
Florinell's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Oscilatii Motor Cand E Rece E39
Florinell replied to marius12uji's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Releul de bujii. -
HELP! Problema enervanta la motor
Florinell replied to Extra's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Salut, Iti ziceam ca si eu am o problema de genul dar nu asa de tare ca la tine.Mie de cand s-a incalzit afara nu mai imi face asa. Tu daca ai avut galeria de evacuare sparta ce treaba are cu debitmetru de aer, ca debitmetru e pozitionat pe admisie dupa filtru de aer, nu? Sa nu cumva sa nu-ti mai faca si tie fiind ca s-a incalzit afara si sa fie o coincidenta cu curatarea debitmetrului de aer.Zic si eu! Ca daca debitmetru e murdar din cate stiu nu mai trage bine masina dar nu trepideaza. Oricum ar fi bine sa fi fost de la debitmetru si acum sa-ti merga ok si sa nu mai ai probleme.O sa incerc si eu la a mea, chiar daca acum nu-mi mai face asa, sa il curat (am un spray special de curatare debitmetre de aer). -
HELP! Problema enervanta la motor
Florinell replied to Extra's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Salut, Ceva de genul patesc si eu la E60 meu 525d, dar nu chiar asa de brutal cum se intampla la tine.La mine numai cand motorul e cald, daca opresc masina si o pornesc dupa ceva timp, trepideaza la relanti foarte tare avand variatii de turatie.Imi scade turatia pana pe la vreo 500 rot, dar daca o accelerez putin e ok isi revine. In timpul mersului nu mi s-a intamplat pana acum cum zici ca ai patit tu.In mers am observat chiar astaseara cand am facut o plimbare cu ea ca daca merg undeva pe la 1800-2000 rot/min parca nu trage uniform simtindu-se o usoara tremurare.Poate ca e doar inceputul la simptomele ce le are a ta (sper ca nu!). Eu nu am fost inca la un tester ca nu m-a deranjat chiar asa de tare si oricum trebuie sa schimb garniturile de la galeria de admisie si cu acesta ocazie o sa solicit sa-mi curete si EGR si ce se mai poate pe acolo pe la galeria de admisie. Daca la fel o sa se comporte si dupa acest lucru o sa merg la un tester (numai sper sa-si dea seama ce-o fii). Eu am intrebat acum ceva timp la reprezentanta cu ocazia ca aveam masina la tinichigerie, care ar fi problema la simptoma aceasta dar au fost doar presupuneri (buji,injectioare, s.a.m.d).Au zis ca-mi pune un tester dar cand mi-au zis cat costa m-am razgandit mai ales ca nu prea aveam incredere in abilitatiile lor. Daca tu o sa ai un raspuns la problema ta anunta-ma si pe mine te rog ca poate la fel e si la mine. Numai bine si sper sa-ti rezolvi problema. -
Salut, Eu am un E60 525d 2005 cutie steptronic. Sa stii ca aceasta masina nu este destinata mersului in special in orase aglomerate sau pe distante scurte. E60 este o limuzina de 4,85 m care pentru orase aglomerate nu e prea comoda mai ales la parcari. Mai ales fiind diesel si avand filtru de particule o sa ai numai probleme cu infundarea acelui filtru deoarece nu reuseste sa se regenereze (sa se curete) pe distantele scurte. Nu inteleg pentru ce ai nevoie de 231cp pentru oras pentru ca nu reusesti cred nici 10% din capacitatiile ei reale sa le folosesti si mai ales vei avea un consum super mare (de la 15% in sus). Cutia de viteze automata este o alegere foarte buna pentru orase aglomerate. Eu la 525d am o medie la consum de 10-11%, numai in oras ajunge si la 13% si mi se pare destul de mult. Salut, Sa stii ca m-am uitat in semnatura din ce oras esti dar dupa cum ai zis tu mai sus "orase aglomerate sau pe distante scurte". Cuvantul "orase" este la plurar, nu? deci? Poate circuli si prin alte orase (Bucuresti de exemplu).Ca masina de familie e altceva, ptr concedii s.a.m.d., dar nu este facuta pentru circulatie prepoderenta in oras (ti-am zis cu filtru de particule).Crede-ma lucrez in domenii si am vazut destule. Totusi e cred ca consumul e destul de mare fiind si un diesel.Aceasta e parerea mea.La varianta cu facelift te-ai uitat? Ca au lucrat baietii la consum, chiar daca au crescut puterea consumul a scazut foarte mult. Tu ai cerut o parere, nu? Eu posed asa ceva si ti-am spus ce parere am. Si eu mai detin o a 2-a masina (Audi) cu care si eu stau de cateva luni cu ea ca dupa cum ai zis si tu"criza" si de moca nu o dau. In incheiere iti spun ca masina de familie mai bine i-ati AUDI (A6 3.0TDI Quattro). De curiozitate ce masina deti acum?
-
Salut, Eu am un E60 525d 2005 cutie steptronic. Sa stii ca aceasta masina nu este destinata mersului in special in orase aglomerate sau pe distante scurte. E60 este o limuzina de 4,85 m care pentru orase aglomerate nu e prea comoda mai ales la parcari. Mai ales fiind diesel si avand filtru de particule o sa ai numai probleme cu infundarea acelui filtru deoarece nu reuseste sa se regenereze (sa se curete) pe distantele scurte. Nu inteleg pentru ce ai nevoie de 231cp pentru oras pentru ca nu reusesti cred nici 10% din capacitatiile ei reale sa le folosesti si mai ales vei avea un consum super mare (de la 15% in sus). Cutia de viteze automata este o alegere foarte buna pentru orase aglomerate. Eu la 525d am o medie la consum de 10-11%, numai in oras ajunge si la 13% si mi se pare destul de mult.
-
Se pot repara sau trebuie inlocuite ?
Florinell replied to Andrei92's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Mersi.S-a rezolvat pe RCA celui de la care a sarit obiectul in masina mea, chiar daca politia si toata lumea zicea ca RCA-ul nu despagubeste asa ceva. Deci daca mai auziti cazuri de genul sa stiti ca se despagubeste (apare si in ordinul CSA la ce despagubeste RCA-ul). Nu de alta dar pe langa altele mai lucrez si in asigurari si cat de cat stiam eu ceva. -
Salut Faci numai schimb ? Nu vrei sa le vinzi? Ca modelul ata m-ar interesa ptr E60 meu ca am pe 16 acum.
-
:unsure: :blink: :) Cea mai tare replica !! :bashwall: Esti de-al meu, sau eu de-al tau, ca nici eu nu cred povestea asta...(doar la stepronic mai inteleg un pic)...aiurea rau... Nu intelege-ti pentru ca cunostiinte unora dintre voi sunt limitate si punct. Scuze dar asa sta treaba. Mangaiati-o in continuare pe bord eventual poate reusiti sa face-ti si dragoste cu ea. Este valabil pentru cei care au masina si nu vorbesc asa sa se afle in treaba.
-
Nu era vorba neparat de reactia pedalei de acceleratiei la ture mici ci clar undeva unde intra turbo unde ai cuplu maxim. Sunt diferente in functie de cum mergi cu ea chiar la turatie de cuplu maxim, am experimentat. La cat e de avansata electronica si la cata electronica este in masina de ce vi se pare asa ciudat ca masina poate sa invete ce stil de condus ai si sa se adapteze dupa acesta.Pur si simplu citeste valoriile care se obtin in functie de cum mergi cu masina si le modifica ca atare.
-
Rodajul ajuta in principal sa se mai "lase" motorul .Motoare sunt destul de stranse cand sunt noi, in principiu dupa aprox. vreo 2000-3000 km incepe sa se simta ca se mai lasa , dar abia dupa vreo 10.000-15.000 km se lasa complet su poate chair mult mai mult.Oricum valoriile acestea difera in functie de tipul de motor. Va zic din propria experienta pentru ca lucrez in domeniu, vand masini noi si deobicei cele demo le vad cum merg la inceput si cum de lasa motorul pe parcurs.Se mai simte diferenta si la cum intra in viteza dupa ce sunt rulate ceva, adica intra mai usor. Florin
-
Eu detin un E60 cu cutie de viteza steptronic si am experimentat si va zic ca se adapteza dupa stiliul de condus si anume daca mergi domol cu ea in primul rand schimba viteza la ture mult mai mici (2.500-2.700 rpm) si in al doilea rand reactia la apasarea acceleratiei nu este asa prompta.Daca mergi cu ea mai sportiv schimba la ture mai mari chiar pe la 4.000 rpm si reactia este mult mai prompta la apasarea pedalei de acceleratie.Vreau sa va zic ca trecerea de la o stare la alta nu se face brusc ci dupa un anumit timp.Aceasta cutie de viteza va asigur ca se adapteaza dupa stilul de condus. Stilul de condus influenteaza cat de bine merge masina si anume: - daca se merge prea domol cu ea, se schimba la ture mici ---> motorul nu merge la regimul termic care este calculat de fabricant ----> uzura mai mare, consum mai mare ----> o ardere mai proasta a combustibilului -----> si nu in ultimul rand o evacuare mai proasta a gazelor, probleme cu supape, missfire, etc. De obicei mai multe probleme apar la motoarele pe benzina la care foarte multi posesori auto nu stiu ca acste motoare sunt motoare mai turate si ca sa traga bine trebuie sa ajunga cel putin la turatia de cuplu maxim (e stiu undeva pe la 3.500-4.500 rpm). - daca se merge mai sportiv se intampla exact inversul E zic ca asta influenteaza ca merge mai bine sau mai prost masina in functie de stilul de condus din considerentele spuse mai sus. Florin
-
Pierdere ulei galerie de admisie
Florinell replied to Florinell's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Nu cred pentru ca am fost la service si mi-a desfacut capacul de la motor si m-au chemat sa-mi aratate de unde curge si ca e ulei si intradevar era de la galeria de admisie. O sa cumpar dupĂŁ sarbatori kitul de garnituri si-l schimb si cred ca va fi ok. Cine o fi producatorul la garinturile alea? Ce sti cine e furmizorul la acele garnituri, dar totusi e pacat pentru ca strica imaginea la BMW.Nu are voie la 96.000 km sa fie nevoie sa schimbi asa ceva si totusi masina este din 2006. Nu vreau sa mi-o luati in nume de rau pentru ca sunt totusi si eu sunt posesor de BMW, dar am avut un Audi A4 din 2001 l-am luat la 200.000 km si l-am vandut la 260.000 km si in afara ca a cedat turbina la 260.000 km (dupa ce l-am vandut spre norocul meu) nu am avut probleme cu el, nu curgea pe nicaieri ulei la motor (motor 1.9TDI 115hp). -
Pierdere ulei galerie de admisie
Florinell replied to Florinell's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Au uitat sa precizez ca masina mai este inca in garantie pana in august 2009, dar e garantie prelungita sau asa ceva "EURO Plus" pentru care trebuie sa platesti reparatia si-ti recuperezi banii din Germania (nu? eu asa ceva stiu).Masina am luat-o la 93.000 km cu revizia facuta (schimb ulei, etc), discuri fata si placute de frana fata+spate schimbate asa imi apare pe cartea service si se si vede pe masina. Eu am zis ca sut dezamagit ca nu credeam ca la BMW sa se duca asa repede garniturile chiar daca sunt numai niste garnituri, adica niste lucruri marunte. Oricum concluzia mea este ca nu se mai fac masini cum se faceau. -
Salut, De curand cand am completat cu lichid de parbriz am observat ca era umed blocul motor (nu am putut sa-mi dau seama ce era).Nu mi-am dat seama ce era pentru ca nu putea vedea prea bine din cauza capacului de la motor. Precizez ca am un BMW E60, 525diesel , 2006 96.000 km cumparat de la reprezentanta BMW Nurenberg. Am fost la service cu el si se pare ca de vina sunt garniturile de la galeria de admisie la motor, musteste destul de tare. Ati mai patit si altii asa ceva? Aveti idee cat costa acest kit de garnituri si cat dureaza sa-l schimbi? Eu mai detin si un Audi A4 si inainte am mai avut tot un A4 mai vechi din 2001 si un Opel Vectra. Avea voie la kilometrii astia sa se duca acel kit de garnituri? totusi este BMW! Sunt la primul BMW si sunt cam dezamagit.Am zis sa mai schimb sa-mi iau si un BMW dar .... Sper sa nu am si alte probleme cu el.
-
Se pot repara sau trebuie inlocuite ?
Florinell replied to Andrei92's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Si eu m-am gandit, greu de ales dar inca nu am mers la vreun service tocmai din aceasta cauza. M-am gandit sa mai intreb si eu pe unul altul si sa merg maine-poimaine la service sa nu ma grabesc. Ce zice-ti de Maxi Paint sau Contempo?