-
Posts
542 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Madagascar
Previous Fields
-
Masina
550xi M Sport F10
Recent Profile Visitors
5228 profile views
330xi's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
BMW se cumpara de la reprezentanata BMW si nu de la turci/sarbi/balamutzi din Germania sau de la tot felul de hoti de masini din Romania.Asta daca vrei kilometraj corect, decent si masina in buna stare ... plus garantie. Daca nu ai treaba cu astea atunci BMW se poate cumpara de oriunde.Eventual de la batranica care s-a dus o data pe saptamana la biserica si a facut 10,000 de km in 5 ani. Cunoscatorii stiu de ce...
-
4 cilindri vs 6 cilindri? hahaha....V8 fara sa ma gandesc...
-
Un singur castigator pe segmentul asta...Michelin Pilot Sport sau variantele lui...pe trei BMW-uri si nici un regret. Evitati cat puteti run flat.
-
Start/Stop este optiunea care-ti opreste motorul cand masina devine stationara (adica si la semafor ). Tot pe consola ai buton care anuleaza optiunea de start/stop.
-
BMW la F10 LCI recomanda schimarea bateriei dupa 1 an - un an jumate. Nu stiu la modelele pre LCI si nu stiu daca e legata de tipul de motorizare sau de vreun recall. Stiu ca suna ciudat si aiurea dar asta e ce mi-au spus si ce s-a intamplat. Mi-au schimbat bateria la F10 550xi-ul meu dupa 1 an si cateva luni. Bateria nu avea nici o problema si nu mi-a dat nici un semn ca ar avea ceva.
-
F10 a venit echipata din fabricatie cu runflats. Foarte multe masini au venit cu modelul Goodyear LS-2 runflat. Am "terminat" prima anvelopa in prima luna cand am luat o groapa si in urmatoarele 6 luni inca doua in conditii similare.Daca nu ai nici un fel de asigurare pe jante/anvelope esti mancat. Anvelopele astea fac "bubbles" din te miri ce in ciuda faptului ca run flat sunt reinforced oe partea laterala. O singura anvelopa (fara montaj) costa in jur de 400usd. Cand am mers sa echilibrez rotile toate jantele erau strambe. Am latit 700 usd sa le indrept. Am schimbat jantele de la 19in la 20in si am pus Michelin Pilot Sport si n-am avut nici o problema de atunci iar masina sta acum ca pe sine. E adevarat ca am indoit o janta dar anvelopa n-a avut nici pe naiba. Web-ul tipa de oameni care au avut experiente similare.
-
Daca vrei sa mergi pe aftermarket ET-ul este mai putin important cand vorbim de XDrive atat timp cat anvelopa/janta nu-ti ating parti ale caroseriei. Pentru ET sunt niste marje in care te poti incadra si tin doar de cat de macho arata masina. Important la XDrive este ca circumferinta anvelopelor sa nu aiba mai mult de 1% diferenta intre puntea fata si puntea spate pentru ca afecteaza diferentialul electronic- asta-i ce spun ei oficial. Daca mergi square setup atunci nu e nici o problema din punctul asta de vedere. Daca mergi "staggered" si ai latimi de janta diferite pe fata si pe spate trebuie sa alegi anvelope care sa respecte regula de mai inainte.Drept este ca BMW da cu regula de pamant cand iti echipeaza de exemplu F10-ul 535xi/550Xi din fabrica cu 245/40/R19 fata si 275/35/R19 spate cand de fapt spatele ar trebuie sa fie 285/35/19. Majoritatea dealerilor BMW cand le pui catalogul Michelin cu diametrele si circumferintele anvelopelor de dimensiunile respective ridica din umeri si dispar lasand ca singur raspuns ca asa recomada BMW...raspuns care e ... just bull shit.
-
Sunt curios daca mai inacaseaza comison de 2% din factura cand platesti cu cardul...s-a intamplat acum cativa ani in urma si nu am mai calcat pe la ei...i-am sunat pe cei de la Visa si au zis ca le iau POS-urile daca mai fac asa ceva.
-
XD600/6 scoate 75W/channel la 4 ohmi. Pentru front si rear e Ok dar o sa vezi ca pentru difuzoarele de 8" de sub scaune o sa vrei mai mult mai ales daca nu ai un Subwoofer in spate. Nu zic ca-i rau dar eu dupa un timp am adugat un XD400/4 (configurat in 150/ channel la 4 ohms) numai pentru difuzoarele de sub scaune. Am folosit 8" Jehnerts si la 75 de Wati nu-mi dadeau kick-ul care sa ma satisfaca. Banuiesc ca si IFBMW-S au nevoie de cel putin 100-150W/channel ca sa sune bine.
-
Codarea este ca sa normalizezi semnalul de iesire. Modelele cu base stereo au fost codate sa suplineasca lipsa tweeter-ului si sa pacaleasca urechea (...si dupa cum vezi n-au reusit). HI-Fi au semnalul normal si daca nu faci codarea la HI-Fi trebuie sa folosesti un DSP. Codarea o poate face orice dealer BMW. Ai grija cu butonul de volum pana faci codarea. Eu am ars un 4" Focal K2 pentru ca distorsiunile cresc enorm la volum mare. 280 usd pentru Technic harness e cam mult. Tin minte ca am platit 75 usd fara transport pentru un E92 acum cativa ani. Stiu ca Technic harness are inscriptionat pe fiecare cablu ce fel de iesire este. Probabil o sa ai FL, FR, RL, RR, WL, WR Center si un fir albastru de Remote.Pentru Remote folosesti firul albastru. Daca foloseti DSP inainte de Amplificator acelasi fir albastru de Remote o sa-l legi in serie si la DSP si la Amp.
-
Trebuie sa specifici la ca diametru de jante te referi. Daca vorbim strict de jante OEM: Pentru jante OEM 18" ET-ul este 30. Pentru jante OEM 18 mixte (staggered - 8" pe fata si 9" pe spate) ET-ul este 30 pe fata si 44 pe spate Pentru jante de 19" ET-ul este 33. Pentru jante mixte (staggered - 8.5" fata si 9" spate) de 19" si 20" ET-ul este 33 pe fata so 44 pe spate. In principiu jantele sunt la fel si orice janta de pe Xdrive merge pe non Xdrive si invers. Nu sunt sigur de jantele de 17 care s-ar putea sa nu mearga pe modelele V8 (550i-550xi) datorita marimii discului de frana pe fata.
-
Probabil amplificatorul se cere la pensie. Verifica in portbagaj in partea soferului dupa arcul rotii stanga spate unde este amplificatorul L7 (carcasa e din aluminiu cu aripioare de radiator la exterior) si vezi daca se incinge. Verifica si daca nu ai umezeala in compartimentul respectiv.Au fost cazuri la E90/92 cand a intrat apa in zona respectiva.
-
Spala masina...sau sterge lentilele la camerele de pe aripi si oglinzi
-
pai bugatti-ul e din banii aia...hehehe..din reabilitare...
-
Sunt chiar curios cum face odrasla lui casuneanu cu bugatti-ul ala...pe unde dracu se plimba?