Aceeasi problema am si eu la un e36 1.6i compact, recent am schimbat si pompa de apa pt ca incepuse sa curga, m-am gandit ca din cauza ei era calvaru asta cu fiertu apei cand incolo dupa 2 - 300 de km , trebuei sa completez cu apa ca imi pierde enorm de mult, vreo 3 litri depinde cat de mult merg, daca nu completez imi fierbe motoru si dau de altele la urma.. Am vazut ca imi iasa aburi exact printr-o crapatura de la radiator din stanga busonului cand deschid capota cu motorul forjat putin. SI am mai observat ca pica apa sub ea dar nu stiu pe unde, din radiator nu cred ca nu pica de fiecare data ci numai cand se face presiune am impresia. Deci se poate exclude Tul in cazul asta ? SI vrea sa va mai intreb urmatorul lucru: Este posibil daca garnitura de _chiulasa_ este dusa sa imi bage presiune prea mare in apa ? si sa imi forteze furtunele sa curga pe undeva ? mersi.