Am adus recent un E46 M3 din SUA. S54 US specs are cu 10 cai mai putin pentru ca are catalizatoarele pozitionate diferit, pentru emisii mai bune la start. Deci teoretic o configuratie care nu a fost omologata in EU. La RAR nu au fost probleme doar ca a durat ceva timp pana au verificat daca trebuie sa fac testul dinamic, nu a fost nevoie. Totul m-a costat in jur de 2000 de lei RAR. Ca si idee, in SUA nu esti obligat sa ai far de ceata in spate sau spalatoare de faruri la xenon. Este nevoie de ambele in EU. Masina mea este “clean title” si nu am avut probleme la inmatriculare. Cele cu “salvage” a fost declarate dauna totala de asigurator. Evident pot fi perfect functionale cum cele “clean” pot sa fi avut accident. Sunt nulte cu daune la licitatii, cum sunt multe cu daune si din EU, doar ca se poate verifica usor, spre deosebire de cele din EU. Pretul pe care il vedeti la licitatie este departe de cat au platit ei ca sa o aduca in EU. La el se adauga: * ~1k brokeri in US (depinde de valoarea masinii si broker) * 1-2 transport * 10% din total, taxe vamale * ~21% din total, TVA * 500 eur broker in Olanda, ca sa o scoata din port * transport din port Spor