Jump to content

angeleyes

Members
  • Posts

    211
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    .

Recent Profile Visitors

6310 profile views

angeleyes's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. de obicei face asa cand nu iti functioneaza minim 1 senzor eu am avut unul stricat si asa mi-a facut pana am pus altul....acum totul functioneaza perfect
  2. In primul rand daca tot ai avut apa in instalatie si a inghetat aveai 2 posibilitati daca deja nu iti puscase ceva pe acolo 1.lasai sa vina caldura sa se dezghete apa 2.porneai masina lasai sa merga putin si apoi o opreai si tot asa in ture pana topeai treptat gheata!!!!(ca sa nu incingi motoru).....pt ca aici a fost partea nasoala ...ai pornito inghetata apa pe instalatie motoru sa incalzit mai repede decat a apucat gheata sa se topeasca in apa si sa circule pe instalatie pt racire si ai tunat garnitura de chiulasa 3 km a fost destul sa prajesti garnitura un benzinar ajunge mult mai repede la temp de lucru... eu pe langa BMW care e diesel(si care ajunge mai greut la temp optima) mai am un Golf 4 benzinar si in 3 km daca plec de acasa apa e la 90
  3. sa sti ca m-am gandit si eu la chestia cu bujiile am sa incerc sa le verific si eventual sa le schimb insa nu eram prea sigur si am zis sa aflu mai multe pareri la mine dupa ce porneste la a 2a cheie motorul merge si se aude sooper ok....merge rotund nu oscileaza relanti sau chesti de genu... doar ca mi se pare ciudat sa porneasca la a 2-a cheie la -10 si mai ales ca bateria e noua legat de sistemul de racire am sa incerc varinta cu cartonul pus in spatele narilor si de asemenea sa incerc sa nu merg cu ventilatia pe cald pornita sa fie si aceasta o cauza?...la mine cand pornesc e setat pe cald si ventilatia e pornita tot timpul
  4. Salutare tuturor si un an nou fericit!! Mi-am luat de curand un BMW e46 320d cel de 136cp Problema este urmatoarea: Cand sunt -8 pana in -10 grade si o las de noaptea pana dimineata porneste la a 2-a cheie(benentales intai las sa se stinga beculetu pt bujii,uneori lasand de 2 ori sa se incalzeasca apoi dau la cheie) dupa ce porneste din a 2-a cheie daca il las sa merga 30 sec si apoi il inchid dupa masina porneste numa la sfert de cheie (sfert dupa sfert) fara probleme daca afara sunt +5 grade tot asa lasata de seara pana dim porneste la 1 cheie dar data lung...apoi dinou daca las relativ 30 sec si opresc motoru porneste dupa numa la sfert toata ziua As dori parerile voastre Si ar mai fi o a 2a problema leagata de incalzirea greoaie a temperaturii motorului cand sunt -10 grade nu prea trece de linia indicata in poza sa mai intamplat sa ajunga si la 90 grade dupa plimbat mai mult prin oras si afara fiind + 7 grade
  5. am sa atasez in poza modelu...modelu e pe 15''
  6. Variante cu Audi A4 avant 1.8Turbo(benzinar) quattro 150cp stock cu interior Sline:full electric recaro oglinzi rabatabile dublu clima etc
  7. poate fi min din 2000 si motoru de 136cp
  8. Cumpar BMW 320d min 2001 tel: 0740530737
  9. Cumpar BMW E46 318i dupa 2000!!!!! preferabil motoru de 140cp
  10. daca masina a fost cumparata din Tulcea motorul este altul... :twoup: Masina nu a fost cumparata din Tulcea si este de min 6 ani in Arad...insa ma rog..nusth cat mai conteaza treburile astea
  11. asa e ...senzorul nu era legat insa asta sa rezolvat acum...ne cred ca e o problema asa mare :twoup:
  12. up!!! :twoup: nu vrea nimeni urs turbat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.