Salut, acum 3 saptamani am plecat cu masina la Tg-jiu, cu 30 de km inainte de oras eram in viteza 4 dau a-5-a si urc in 3500 de turatii dupa care masina se tureaza singura pana in 5500 turatii si motorul se opreste in mers....Panica totala am avut, fara servo directie, fara servo frana, cu fetita in masina care are 6 luni, aveam peste suta bine, trag pe dreapta in boscheti intr-un final, o pornesc din nou si plec, ii dau a-2-a si fum alb-albastrui in spate ca la balamuc + o bataie de la motor gen tacheti. vb cu cineva la tel ii spun simtomele, imi spune ca este turbina s-au rupt paletele din ax, urc masina pe platforma o duc in tg-jiu la cineva aceelasi lucru....turbina....m-am decis sa nu o fac acolo si prin recomandarea lui Laur de la Guess Who am dus masina pe platforma la Ilie sau if-63-bmw din ciolpani,(nu fac reclama si daca este problema stergeti topicul sau dati-mi spam, dar poate pe cineva intereseaza)ii spun ce cred despre turbina.....si aici incep problemele....) ma suna si imi spune: turbina este beton nu are nimic dar, ai probleme la galeria de admisie garniturile aferente pistonului 3 si 4 nu le mai ai, releu de bujii lesinat mai mergea aprinderea in 2-3 bujii, termostatul egr pilaf si o-ring termostat + ca injectorul 5 avea duza sparta, bine frate ii spun schimbale pe toate si vezi compresia la motor, le schimba face compresia care era ok (26 bar) pune laptopul pe ea pleaca si in 10 km ii cere regenerare de 2-3 ori, imi curata si filtru de particule se urca in masina pleaca si aceelasi lucru ca la mine s-a turat singura si numai ca la el motorul nu s-a mai oprit mergea turat in gol....in fine imi spune ca trebuie sa umble in motor sa vada ce se intampla, il desface si in motor era smoala pur si simplu, in idiotenia mea la 15k cand mi-a dat schimbul de ulei pe bord am invatat cum sa resetez, o fac si acum dupa alti 15 k imi apare din nou schimbul si bineinteles imi aduc aminte ca am sarit un schimb, BIG FAIL din partea mea, acum in concluzie mi-a curatat motorul si parca am alta masina care mananca asfaltul si sfatul meu acum ar fi sa nu sariti nici-o rezvizie si sa NU resetati nimic ca va poate costa viata motorului si in speta a masinii, costul reparatiei a fost destul de ridicat si acum am platit pt cretinitatea mea, sper ca cei care citesc sa tina cont pe viitor de asta, iar daca au probleme pot apela cu incredere la acest om care este de nota 20....! :bye: