Jump to content

d-rive

Members
  • Posts

    3489
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

d-rive last won the day on June 8 2013

d-rive had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Previous Fields

  • Masina
    .

Recent Profile Visitors

33039 profile views

d-rive's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

627

Reputation

  1. Salut. Vezi ca ai o problema acolo. Cel mai probabil perna sparta si compresorul baga in continuu de se arde siguranta. Daca nu, e o problema la compresor.
  2. Ai un bec de 10w. Se schimba extrem de ușor. Vezi ca gĂŁsești și cu led.
  3. Pai, discuția e lunga. Ăți recomand sa pui jante cu dimensiunile de fabrica. Chiar și et-ul sa fie respectat.
  4. Noile generații RFT sunt ok. Nu au de ce sa scuture.
  5. De ce e clar ca vor pica și restul? Mașina are doar 60k. Ăla de la service zicea sa nu o schimb nici pe aia arsa. El repara vw de obicei
  6. Inseamna ca e ceva in neregula, undeva, cu rotile alea. La dimensiuni, undeva trebuie sa fie o hiba. Dupa ce am schimbat uleiul in cutia de transfer nu am mai avut acel clanc. Acum am schimbat uleiul si in grupuri si cutia de viteze.
  7. Schimbat uleiul si in cutia de viteze si grupuri. Este incredibil cat de usor intra acum in viteza. Nu ca inainte ar fi intrat greu dar se simte foarte clar diferenta. Uleiul in cutie sau in grupuri nu era asa de murdar cum era cel din cutia de transfer dar era putin mai inchis la culoare. Pe tester mi-a dat bujia 6 arsa. Am dat comanda sa o schimb si pe aia sa fie totul cum trebuie. I-am mai scihmbat si bieleta antiruliu pe stanga fata. Nu avea joc foarte mare dar am preferat ca totul sa fie perfect. Cam atat. Masina merge struna Corect Cosmin. Chiar ma mira sa fie ceva important. Totusi are doar 60.000km parcursi.
  8. Schimbat uleiul ĂŽn cutia de transfer și totul e perfect. Era murdarel cel vechi.
  9. Am inteles ca daca e actuatorul da si eroare in bord. Ori la mine nu am nicio eroare. Totul e ok. Tind sa cred ca o sa se rezolve daca schimb uleiul, ca o fi uzat sau naiba stie. Actuatorul ala nu angajeaza transmiterea cuplului catre puntea fata? Atunci cand spatele patineaza? La mine nu se pune problema de asa ceva, este, asa cum spuneam mai sus, un simplu clanc asemanator cu cel de la cardan, cand are joc. Dar la mine nu are joc in cardan(e).
  10. George, eu masina cu doua seturi de roti, cele de iarna cu toate 4 roti pe 235 iar cele de vara diferite, 235 cu 255 pe spate. Imi face un mic clanc, zgomot, se aude in zona din spate si de obicei daca am si rotile fata putin virate, in mers la viteza fff mica. In rest, merge impecabil. La plecarea de pe loc, indiferent de tipul de plecare sau orice altceva, nu face nimic. Doar cand dau cu spatele si virez putin de volan iar ambreiajul este apasat. Nu sunt foarte decis daca e un simplu joc de lucru in transmisie (masina are 60k rulaj) sau e altceva. O sa-i schimb uleiul din cutia de transfer. Din pacate nu gasesc la LiquiMoly ulei, imi spune ca e produs special. Daca nu, o sa il iau original de la BMW. Are codul: 83220397244. Deocamdata nu stiu pe nimeni care vinde asa ceva. De schimbat e foarte usor si o poate face aproape oricine. Vreau sa schimb si uleiul in cutie si grupuri. Inclusiv aditiv de la LM. Am mai pus si in alte masini si sunt foarte multumit. In cazul tau, merg 90% pe ce spune XXL. Au mai fost situatii asemanatoare cu cele descrise de tine si asta a fost solutia. Nu cred ca doar un schimb de ulei te scapa de zgomote si socuri asa puternice. La mine se aude doar un simplu clanc si ala daca ai ureche
  11. Mulțumesc Cosmin. La asta mĂŁ gândisem și eu ĂŽn prima faza. Ciudat e ca uneori nu face deloc.
  12. Da, așa are și a mea. 235 cu 255. Dar face la fel și cu rotile de iarna care sunt 235 toate 4. MĂŁ gândesc ca totuși e cam devreme sa pice la doar 60.000 km, rulați.
  13. d-rive

    BMW X4

    Cipriane, pune-i pernuta pe scaun Si te salut Initial imi luasem si eu X4 dar l-am dus inapoi si am dat comanda de X6. Mi se parea masina de gay X4. Si nu, nu fac niciun misto.
  14. Interesant. Am fost plecat cu masina si ploua. Nu a facut nimic, deloc. Se pare ca ar avea legatura cu aderenta si ceea ce transmit rotile in transmisie. Ca forta ma refer.
  15. Ia daca tot a trecut atata vreme sa scriu si eu pe topicul asta cu probleme Am (re)citit tot topicul. La mine, cand opresc uneori, alteori cand parchez cu spatele, la viteza redusa, alteori la viraje, exista un mic soc in transmisie. Am observat ca e mai evident cand sunt rotile putin sau mai mult virate. Apare simultan cu socul si un clanc care se aude, similar cu cel facut de joc in cardan. Am urcat masina pe elevator, am verificat totul si nu exista nici cel mai mic joc la nimic. Deci e din transmisie. Ce poate sa fie? Actuatorul ala? Ceva prin cutia de transfer? O sa ma duc la service BMW dar vreau sa ma informez inainte ca-s banditei astia de pe la mine. Masina are 60.000km. Shht, sa nu aud comentarii ca am doar atat din 2007 pana in prezent. Dar atat are L.E. nu mi s-a aprins nimic in bord, nicio eroare. Nu e ceva grav dar se simte ca e ceva si prefer sa remediez acum, sa nu las sa se strice ceva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.