Am revenit cu vesti bune (sper ca nu doar pentru mine)....Înainte de toate sa goliti tot lichidul de racire (antigelul cu apa) din motor, sa aveti pregatiti 3litri antigel cu protecÞie la aluminiu (G12) si 3 litri de apa distilata pentru a umple la sfarsit instalatia.... deci am desfãcut furtunele ce intrau in radiatorul de Încãlzire (aeroterma) si am introdus apa cu otet pana s-a umplut pe furtune si am bagat aer comprimat pe instalaÞie in sens invers fata de cum funcÞioneazã instalaÞia .... cum privim furtunele ce intra in aeroterma cel din dreapta baga apa si cel din stanga o scoate...am introdus in instalatie aerul pe furtunul din stânga si pe cel din dreapta am pus o sticla de 5 litri sa vad ce iese de pe instalaÞie....am repetat operaÞiunea de 2 ori cu apa si otet si la sfârºit de 2 ori numai cu apa sa nu ramana otet pe instalaÞie....ce a iesit nu mi-a venit sa cred!!! inca ceva, furtunul din stanga se scoate destul de greu pt ca nu prea ai acces cu uºurinÞã la el....faza e ca are acea clema care e un pic mai complicat de pus inapoi, dar nu imposibil....grija mare sa nu scapati siguranÞa ....atenÞie Însã apa sa fie distilata ( demineralizata)..nu recomand apa de la robinet....eu am folosit vreo 5 litri de apa si vreo 2 litri de otet.... la sfârºit dupã ce am umplut instalaÞia cu 3l. antigel si 3 apa distilatã am aerisit si am dat o tura mai in forja....acum nu stiu ce sa zic exact din ce cauza dar mi s-a incalzit apa,poate nu era aerisitã bine. Am aerisit-o din nou si dintr-o datã a inceput sa bage cãldurã !!!! Eu va recomand sa faceti smecheria cu meniul secret 19 si submeniul 7 sa porniti motorul sa monitotizati exact temperatura la apa sa nu treaca de 105 grade ( temp. la care deschide termostatul) ....multumesc "al_pacino 1985" pt. sfaturi......eu asa am procedat,si acum sunt fericit ca am cãldurã in masina.....sper sa va fie de folos....o zi bunã la toti