Jump to content

DGDanyel

Members
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=bFFhl2ELZIQ&feature=channel_page
  • Yahoo
    dgd_danyel

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ILFOV

Previous Fields

  • Masina
    E39 M57 525D 2001 The Ultimate Driving Machine

DGDanyel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. asa mi s-a recomandat: 7717 monitoring speed (rpm) sensor - e un senzor montat pe cutia de viteze ;
  2. UPDATE : acum a pornit la sfert (dupa 2 ore de cand nu a mia vrut sa porneasca) ... are ceva legatura cu temperatura ... vara cateodata nu mai pornea pana dimineata sau seara tarziu ( am lasat masina la poaarta la un prieten, am mai tractato pana acasa unde ca minune a pornit ...
  3. am pus nou ... sau cel putin asa cred : pus senzor : - luat senzor vibrochen - SWAG ( a venit dubios cu ambalaj desigilat si cu seria de pe senzor stearsa si cu urme de montare am vb deja sa il retrnez) dar pana luni am zis sa il incerc si eu.... deci nu prea am mare incredere in el. Povestea: Pus tester sters toate erorile. Mers 10Km, 3 (alimentare, ATM si magazin) opriri dar fara oprit motorul, ajuns acasa oprit motor lasat 2 min , a pornit,am zis sa mai incerc dupa 5 min NU a mai pornit. Tester: RESULT: 1 errors in error memory ! 7717 Monitoring Speed (rpm) sensor Error frequency : 4 Logistic counter: 39 Error not present Sporadic error Camshaft sensor signal Errorcode: 1E 25 27 04 78 40 22 9F 09 77 52 D1 40 0B 9D 2A 5C 52 D1 40 0A 9B 2A 65 52 Sters .... TOT NU PORNESTE Binenteles ca am si eu o problema cu ABS-ul ( dar asta nu e asa grava in comparatie cu nepornirea masinii la cald) de obicei apare cand stau cu motorul oprit pe loc mai mult de 5 min. TESTER: 32 wheel sensor front right Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC passive ABS-control passive stop light switch off ASC-control passiv Recomandare sa fac testul cu eprubetele ... sa vedem unde gasesc A inceput sa faca din ce in ce mai des ... am ajuns sa las motorul pornit pe unde plec cu masina de frica sa nu mai porneasca UPDATE : acum a pornit la sfert ( dupa 2 ore de cand imi tot bat capu` pe forumuri )
  4. La rece 99% din cazuri porneste Update : - luat senzor vibrochen - SWAG ( a venit dubios cu ambalaj desigilat si cu seria de pe senzor stearsa si cu urme de montare am vb deja sa il retrnez) dar pana luni am zis sa il incerc si eu.... deci nu prea am mare incredere in el. Povestea: Pus tester sters toate erorile mers 10Km, 3 (alimentare, ATM si magazin) opriri dar fara oprit otorul, ajuns acasa oprit motor lasat 2 min , a pornit,am zis sa mai incerc dupa 5 min NU amai pornit. Tester: RESULT: 1 errors in error memory ! 7717 Monitoring Speed (rpm) sensor Error frequency : 4 Logistic counter: 39 Error not present Sporadic error Camshaft sensor signal Errorcode: 1E 25 27 04 78 40 22 9F 09 77 52 D1 40 0B 9D 2A 5C 52 D1 40 0A 9B 2A 65 52 Sters .... TOT NU PORNESTE Binenteles ca am si eu o problema cu ABS-ul ( dar asta nu e asa grava in comparatie cu nepornirea masinii la cald) de obicei apare cand stau cu motorul oprit pe loc mai mult de 5 min. TESTER: 32 wheel sensor front right Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC passive ABS-control passive stop light switch off ASC-control passiv Recomandare sa fac testul cu eprubetele ... sa vedem unde gasesc A inceput sa faca din ce in ce mai des ... am ajuns sa las motorul pornit pe unde plec cu masina de frica sa nu mai porneasca
  5. Ce simtome ??? La mine porneste cand vrea ea , ( face figuri la pornire in deosebi calda) mi s-a recomandat senzor impulsuri arbore
  6. De ceva timp tot ma chinui cu pornirea la un E39 M57 (2.5D 120kw) are obiceiul de a nu porni calda (foarte rar nu porneste nici rece) In timpul mersului nu se opreste ( problema a inceput prin a nu porni foarte rar) acum din ce in ce mai des (las masina pornita daca cobor sa imi iau un pachet de tigari de frica sa nu mai pornesca). Am atasat ce eroare imi a gasit pe la motor (ce am reusit sa gasesc)
  7. asa imi apare si mie doar ca imi apare value start =3 in loc de 1 ... Ajutati-ma si pe mine !!! va rog !!! care a fost rezolvarea ? cu aceeasi problema ma confrunt si eu...
  8. am ajuns si eu la problema asta (sau asemanatoare) pe desktop imi merge dar pe laptop nu (imi apare decat USB Serial port si nu imi apare si Communication Port)
  9. Unde gasesc si eu becuri cu soclu pentru angel eye (am facut niste megarii si am stricat oglinda la soclu)
  10. Caut si eu becuri cu soclu original .... am facut niste magarii cu ale mele si am cam distrus oglinda.... (
  11. Am si eu o problema asemanatoare la un e39 525D M57, imi a facut o singura data o figura de s-a limitat la 150km/h, dar pana acolo accelera fara probleme, dar acum nu prea are putere pana in 3000rpm dar cand treci de 3000rpm parca calci pe bomba ( revine la mersul ei normal dar asa iti da sensatia fata de cum merge pana acolo) sa fie si la mine vre`un furtun de vacum sau ceva mai grav debitmetru sau si mai grav turbina ?
  12. M`a poti ajuta si pe mine cred ca am aceasi problema... la mine de la 3000rpm incepe sa traga... unde gasesc acest "acuator" si catre ce sunt furtunele de vacum? spre turbina? ... ?????
  13. Eu constat ca masna mea E39 525D 120kw M57 a inceput sa faca figuri, a inceput sa nu mai traga la turatii joase, ma rog de ea, urc in ture si de la 3000rpm parca calc pe o bomba. Are ideee cneva de la ce ar fi ?? O data a facut invers .... eram in accelereare totul bine si frumos pana la 150km/h si acolo parca s-a limitat... scadeam pe la 120, acceleram fara probleme pana la 150 cand acolo iar poc limita... a facut o singura data asa acum nu prea imi trage sub 3000rpm. debitmetru ??
  14. Scoatere geam far E39 Facelift : Am si eu o problema cu un far pe dreapta (e39 Facelift), din intamplare mai am un far si am vrut sa fac experiment pe el inainte sa m`a apuc de al meu, jumatate de zi am incalzit la el dar tot nu am reusit sa ii scot geamul, avea o tona de silicon, l-am rupt carcasa in 1000 de bucati dar tot nu am reusit sa dezlpesc geamul (mentionez ca farul de experiment a fost unul de dreapta facelift cu semnal alb, iar eu am pe masina facelift cu semnal galben) acu nici nu imi trece prin cap sa m`a apuc de farul meu. Daca stiti pe cineva care a reusit aceasta operatiune de dat geamul jos as fi recunoscator sa m`a ajute si pe mine cu un sfat. Am urmarit pe youtube cum se da jos si acolo este extraordinar de simplu dar in realitate are mult mai mult silicon (ma gandesc sa nu fi fost desfacut si cand a pus geamul la loc a pus foarte mult silicon si de aia nu am reusit eu.
  15. Nu este nevoie sa polizezi ..... Oglinda are un singur orificiu pe unde scoti punctele laterale ale becului pe rand
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.