-
Posts
66 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti , sector 1
Contact Methods
-
Yahoo
lacatzel2002@yahoo.com
-
Skype
lacatzel2002
Previous Fields
-
Masina
E92-325xi-2007
lacatzel's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
...am observat cresterea turatiei la relanti si atunci cand o duci mai mult de cateva secunde la 3500-4000 de ture, in conditii de Bucuresti. ( cel putin la mine, la 318d )
-
E46 masinile cu cele mai proaste articulatii?
lacatzel replied to the rocket's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
adevar graiesti.... :) -
... replici din ce in ce mai interesante.... nu stiu cat de amuzante li se vor parea celor care vor cauta pe topic ul asta o solutie pentru rezolvarea unei situatii destul de neplacute...
-
Exista si alta varianta.Gandeste-te. :unsure: Se pare ca tu te ai gandit mai mult ca noi...de ce nu ne luminezi ? :)
-
Eu as prefera sa nu dau gauri in masina.Poate exista si alta solutie. :bashwall: ..daca ti s ar intampla pe litoralul bulgaresc sau pe autostrada in Ungaria, ti ai dori o bormasina cu acumulatori mai ceva decat un M3 <_< brrr, urat cosmar.... :)
-
Intradevar, situatia cu ambele chei in portbagaj este dovada de inconstienta, sper ca nu se supara pe mine pentru afirmatie, dar... se poate intampla si asta, pentru noi care judecam acum la rece situatia poate fi alba sau neagra, dar nu sti in ce circumstante si conditii s a intamplat..... In legatura cu fondatorul subiectului de fata, ne era dator ( macar moral ) sa ne spuna cum a rezolvat problema....unii dintre noi chiar au incercat sa il ajute, poate chiar si au sacrificat timp sa caute o rezolvare si sa posteze aici... oricum discutiile astea sunt folositoare, nu suntem nici primii si nici ultimii carora li se intampla asa ceva... Cum am rezolvat eu problema.... o gaura de 6 mm cu bormasina undeva in spatele numarului de inmatriculare, apoi cu o sarma se agata cablul dintre yala si incuietoare.... nu incercati prin orificiul cablului din spatele lampiilor ptr numere ca nu merge... gaura poate fi astupata cu un dop de plastic, chituita sau cum doreste fiecare, oricum locul nu e la vedere deci nu emite mari pretentii... banuiesc ca vor fi unii care prefera sa sparga geamul sau stopul decat sa de a o gaura in caroserie... dar fiecare stie ce e mai bine ptr masina lui ... va salut si scuze ptr intarziere....
-
Mie mi s a intamplat ... nu mai conteaza cine a fost de vina sau cum s a ajuns in situatia respectiva, cert este ca m am vazut in situatia in care masina era incuiata, cheile in portbagaj, si asta in situatia in care nu am decat o singura cheie...noroc ca era parcata in fata casei... Am "rascolit" toate site urile, am intrebat in stanga si in dreapta... si intr un final am gasit solutia cea mai putin costisitoare, pe care sincer n as posta o aici, sa nu d au idei la persoane indoielnice.... Am mai aflat ca este si singura solutie intr o astfel de situatie fara sa faci pagube mari sau costuri maretze...
-
318d 2002 noiembrie, 1951 cmc.... iar tacanitul acela la pornire este prezent aproape la toate, e ceva normal, cum s a spus si mai sus pana isi trage ulei.....
-
Atunci cand masina este incuiata poti deschide din telecomanda doar portbagajul ( am zis dechide, nu si descuia ) si daca printr o intamplare nefericita ai lasat cheile in portbagaj si il inchizi, masina ramane in continuare incuiata..... Ce nu mi place in astfel de discutii, este caterinca ce se abordeaza si mistourile la adresa omului disperat sa si recupereze cheile.... si cum ii invata uni sa se duca dupa a doua cheie.....sa nu radeti, vi se poate intampla si voua, si sigur nu vi se vor parea amuzante comentarii de genu : " iti zic eu o varianta, ciocanu' frate !! "
-
la mine s a rupt dupa 200k.... facea un zgomot pe care toti care si au dat cu parerea au crezut ca vine de la turbina care ar fi pe sfarsite....intr un final s a rupt, la o plecare de pe loc....abea dupa ce am schimbat o (400 ron, second )am sesizat ca disparuse zgomotul....zgomot ce il aveam inca de cand am luat masina, in urma cu 70k
-
Pe mine ma costat 550 ron, si au fost puse super bine..... 5% fata 95% spate si luneta, llumar... Sincer cei 5 % fata si tenta pe ca o aveau deja geamurile mie mi se pare suficient, si nici o problema cu politia de mai bine de 1 an si jumatate......am si eu abtipildul cu omologarea RAR, dar mi a zis si baiatul de acolo, ca nici o folie nu este legal omologata, asa ca nu va lasati in baza la nici un abtipild....cum a mai zis si cineva mai sus, daca pe fata sunt sub 5 % nu se leaga de tine decat daca chiar vrea sa te "agate" cu ceva..... altfel, se rezuma totul la " fiecare cu norocul lui "......
-
brusc nu mai porneste
lacatzel replied to xalexutzu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Aproape sigur carbunii.... asa se intampla, brusc.... de la ultima pornire rotorul din electromotor a ramas intr o pozitie in care carbunii nu mai fac contact fiind prea scurti...Eu am impins o ( desi nu ti recomand )si i am schimbat pozitia la rotor, asa am mai facut rost de cateva porniri la cheie, dar e loterie, se poate opri iar intr o pozitie in care sa nu mai faca contact... -
brusc nu mai porneste
lacatzel replied to xalexutzu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Aproape sigur carbunii.... asa se intampla, brusc.... de la ultima pornire rotorul din electromotor a ramas intr o pozitie in care carbunii nu mai fac contact fiind prea scurti...Eu am impins o ( desi nu ti recomand )si i am schimbat pozitia la rotor, asa am mai facut rost de cateva porniri la cheie, dar e loterie, se poate opri iar intr o pozitie in care sa nu mai faca contact... -
brusc nu mai porneste
lacatzel replied to xalexutzu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
din pacate pare cea mai sigura metoda.... sa ne spui cat te a costat toata tarasenia... pe mine m a dus aproape 800 ron, nu se umblase deloc in electromotor, a trebuit curatat, deasemenea si bendix ul era dus.... au fost mari probleme cu unul din suruburile de fixare ( s a rupt ) au muncit baietii 2 ore doar sa l dea jos... <_< -
brusc nu mai porneste
lacatzel replied to xalexutzu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Si la mine mai pornea din cand in cand.... eu iti recomand sa d ai electromotorul jos si sa iei codul direct de pe electromotor, nu te baza pe catalog.... stiu ca e mai multa bataie de cap, dar e mai sigur... asa mi au recomandat si cei de unde am cumparat carbunii, desi le era usor sa se uite in catalog si sa mi dea ce era acolo... acum, tu hotarasti cum procedezi....bafta...