Jump to content

cristi23

Members
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    X3 E83 LCI 2.0d - 2009

Recent Profile Visitors

8697 profile views

cristi23's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Donez urmatoarele piese pentru BMW X3 E83 LCI:- 1 senzor uzura placute frana fataTRW - NOU;- 3 seturi de placute de frana fata, folosite intre 3000 km si 10000 km;- 1 EGR original in stare de functionare, inlocuit degeaba;- 1 nuca schimbator folosita, starea se poate vedea in poze.Locatie: Panciu/Focsani - Vrancea.
  2. Au tinut cam 1000 km. Intre timp am pus etriere noi si inca vreo 3 seturi de discuri si placute. Degeaba, tot trepideaza. Nu-mi dau seama ce strica discurile. Cand le pun nu trepideaza si dupa aproximativ 1000 km, treptat, incep sa trepideze. Dupa ce am schimbat etrierele discurile lucreaza normal (se incalzesc uniform). In afara de calitatea proasta a discurilor ce-ar mai putea fi? Mi-a spus un mecanic ca ar putea fi un butuc cu probleme si acesta strica discul. Alt mecanic mi-a zis ca nu a auzit pana acum de butuci cu probleme deoarece sunt facuti dintr-un material foarte dur. Voi ce credeti?
  3. Salut Cristi,

    Cu o harta pentru un navi ccc business ro din 2005?

    Multumesc,

    Aden

  4. Salut Cristi, ma mai poti ajuta cu o harta actualizatata pentru Business? Ms mult!
  5. salut , am si eu un bmw e60 2005 cu navi business cu sageti, pot sa pun romania pe ea ?
  6. Salut. Am o navigatie pe un bmw seria 1 2005. Este navigatie business cu sageti (din ce am inteles).

    Se gaseste ceva cu harta romaniei ? Te rog sa ma ajuti. mc mult

  7. Acum 3 zile am pus un set nou de discuri originale si un set nou de placute. De data asta am luat placute Jurid. Volanul nu mai trepideaza la franare. Sunt curios cati km vor tine.
  8. Nu cred ca, la discurile noi, dupa 500 km poate fi vorba de acumulare (neuniforma) de material de pe placute. Iar in ceea ce priveste placutele, eu am pus 3 seturi de placute cu coeficient de frecare diferit: primul set au fost TEXTAR, urmatorul FERODO, iar acum am ATE.
  9. Ambele seturi de jante sunt OEM BMW, facute pentru E83 LCI si sunt in stare perfecta. Dupa cum am mai scris, am pus pe ele anvelope premium (Dunlop Winter Sport 4D si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2) cu dimensiunile din talon (pentru cele pe 17" de iarna 215/60, iar pentru cele pe 18" de vara 235/50) si le-am echilibrat la vulcanizari diferite pentru a scoate din calcul eroarea de echilibrare. Mai mult de atat nu cred ca se poate pentru ca rotile sa fie "optimizate si echilibrate corect". Sunt convins ca nu rotile sunt problema. Foarte multi mecanici mi-au spus ca au intampinat probleme cu discurile pentru BMW, chiar si cu cele originale, care sunt facute tot in China. Mai ales cele facute pentru Europa de Est sunt de o calitate foarte proasta. O varianta ar fi achizitionarea unui set de discuri de la o reprezentanta BMW din Germania.
  10. Am doua seturi de jante, pentru iarna si pentru vara, in stare perfecta. Pe ambele am pus anvelope noi premium si le-am echilibrat la vulcanizari diferite. Cu ambele seturi trepidatia la franare este aceeasi.
  11. Nu exista asa ceva pentru E83 LCI. Am comandat kit-ul cu Part Number 34216750163 (Repair set brake caliper) pentru ca poza codului respectiv din BMW Parts Catalog arata ca acel kit contine si pistonas, dar in realitate nu este asa. Kit-ul contine doar garnituri. Si am dat pe kit 110 lei!!! BMW Parts Catalog
  12. Am schimbat garniturile, mecanicul mi-a spus ca pistonasul lucreaza normal, dar discul tot se incalzeste mai tare decat celalalt (nu este diferenta foarte mare, dar totusi este sesizabila).
  13. Si eu am patit la fel pe X3. Prima data am pus discuri aftermarket TEXTAR. Volanul trepida foarte tare. Le-am dat jos si am pus discuri originale. Volanul tot trepida (totusi nu asa de tare ca si cu cele aftermarket). Le-am dat jos si pe cele originale si le-am schimbat pe garantie cu altele, tot originale. Din pacate volanul tot trepideaza. Si mie mi-a verificat mecanicul tot ce se putea verifica si singura concluzie este "discuri ovalizate". La fiecare set de discuri am pus placute noi, ca sa beneficiez de garantie. Nu stiu ce ar trebui sa fac mai departe. Suspectez totusi pistonasul de la un etrier (cu toate ca mecanicul l-a verificat si nu sunt probleme), asta deoarece un disc de frana se incalzeste mai tare decat celalat. Daca s-ar fi gasit de cumparat separat as fi schimbat pistonasul, dar asa sa cumpar etrierul doar pentru o banuiala, nu-mi da mana. O sa urmaresc acest topic, poate gasesti tu o rezolvare. Bafta!
  14. Salut,am un e93 cu navigatie business , fabricatie 2007 , ma poti ajuta te rog cu harta Europei care sa includa si Romania ? Multumesc mult !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.