problema ta nu este una singura ,de fapt sunt 2 interconectate daca nu chiar 3... 1. debitmetru pe original si 2. resoftat DDE asta cred ca numai la reprezentanta... 3. controleru de presiune care comanda EGR schimbat cu unul nou daca se poate pe original ( este problema la acceleratia neliniara la 1500-1800 de ture), daca ai incercat cu mai multe debitmetre la DDE s-au transmis informatii false si acuma l-ai "zapacit",daca schimbai din prima debitmetru cu unul pe original si nu erau si alte erori la masina ,erau sanse sa scapi si fara resoftare DDE il recunostea,asa... lipsa de putere care o are masina este de la astea doua erori debitmetru+controlerul de presiune de la EGR,pt ca cum ai scris mai sus ,controlerul de la turbo se pare ca este bun daca nu ai pe cineva care sa stie ce face ,mai bine du-te la reprezentanta ,si putini sant cei care pot resofta DDE,eu personal nu cunosc,altfel o sa tot cheltuiesti pe la tot felul de testere,si nu e sigur ca o sa rezolvi ceva