Masina este complet oem, asa cum a iesit din fabrica, mai putin jantele de 18 si prelungirea de la bara spate.
Dupa ce am luat-o in 2022 cred, a urmat multa intretinere, era o masina stata multi ani, nu neaparat foarte ingrijita insa fara probleme structurale la caroserie, fara rugina mai exact. Am schimbat tot felul de chestii pe la ea, de la garnituri, oringuri, senzori, pompa benzina, etc etc doar ca sa fie tehnic ok. Dupa care am pus o suspensie noua, masina venise cu ceva arcuri rosii si amortizoare ta-technix(porcarii dpmdv), de la KW si acum masina e transformata(in bine). Apoi am schimbat pe la evauare flexibilele, am pus catalizatoare universale dar noi(cele oem se ocupase cineva in germania sa le sparga, mai erau doar carcasele) si am montat partea finala de la Supersprint. Totul facut ca la carte la SYL Garage(multam inca o data Marian), e iesit treaba super profi. Dupa a urmat cautarea setului de roti, cumva cred ca sunt jantele care vin cel mai bine pe E34, am gasit un set, le-am refacut complet la srz(vopsit +buza polisata), iar ultima lucrare a fost refacerea tapiteriei scaunelor fata si refacerea unor functii electrice ale acestora(tetiera scaunului sofer nu se ridica/cobora).
Masina se conduce super fain, e o adevarata berlina sportiva a anilor 90, chiar daca e automata cum spun unii, motorul este suficient de mare si potent pentru a te face sa ranjesti la fiecare urcare prin trepte.
Ma bate insa gandul sa o dau, cumva exista un dracusor ce si-a facut loc in cap de multa vreme si care spune ca nu vor mai fi disponibile multe e39 cu cel mai mare motor pus pe ea. Deh, piticii...