Un update , m-am dus la un baiat priceput cu tester sa nu o mai chinui asa. Primul lucru care l-a facut e sa porneasca electrovenilatorul din tester - a functionat acum ok , a pornit pe treapta cea mai mare. A spus ca e posibil sa fi fost blocat din software , ca a mai intalnit. Dupa am incalzitor motorul , la 110 grade a pornit electrovenitlatoru singur. A pornit clima si s-a invartit si mai tare. A mai verificat temperatura la antigel . La intrare in radiator si iesire , si era o diferenta de vreo 7grade. A spus ca daca are termostat acolo (m-a intrebat cate termostate are masina mea , cred ca 2 dar nu sunt sigur) exista sansa ca unul sa nu functioneze corect mecanic , adica sa fie blocat intr-o anumita pozitie. Am plecat , a urcat temperatura la 100 grade , s-a auzit incet electroventilatorul (nu ca la E39 care face ca avionu) dar instant am vazut ca scade temeratura , s-a mentinut pe la 94-97. Am ajuns in parcare subterana a scazut instant la 90 in 2 secunda, motorul fiind la ralanti , ca si cum termostatul ar fi deschis... Deocamdata masina functioneaza corect chiar si cu clima pornita . Asa cum ziceam in postul initial cateodata functioneaza bine sper ca astazi sa nu fi fost una din acele zile si baiatul cu testeru sa nu fi reusit sa gaseasca ceva in mod constructiv. Oricum masina ramane sub supraveghere , o sa umblu putin in weekend sa vad daca acel software unblock chiar fu baiu cu toate ca psihic si fizic ma tenteaza sa comand de pe acum piesa cu codul 11537549476 , anume termostatul. O intrebare dupa romanul de mai sus: E92 325i , N52N motor ,2500cm , VIN PS93137 are 2 termostate sau doar unu ? Stiu sigur ca l-am schimbat pe susnumitul (http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WB31-EUR-09-2006-E92-BMW-325i&diagId=11_3754) unu atunci cand am schimbat pompa de apa. Multumesc.