-
Posts
297 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Hunedoara
-
Interests
Machete auto
Previous Fields
-
Masina
BMW E46 318i , E90 320i
mozolici_hd's Achievements
Newbie (1/15)
-11
Reputation
-
Ionut,e bine sa schimbi uleiul in cutie,este primul sfat care i l-am dat baiatului care a deschis acest topic dar personal mi se pare scump 500 euro pe un schimb de ulei la cutie de viteze.Mai jos am pus un text in care scrie ca: BMW spune ca nu necesita sa schimbi uleiul din cutie (e ulei special LifeTime) dar cu toate acestea ZF recomanda un schimb de ulei intre 80 si 120k in functie de stilul de condus(aici e bun exemplul tau cu tigaia de cartofi ) fiecare dupa cat de des prajeste cartofii,daca prajesti des il schimbi,daca nu atunci nu e necesar).Pentru o viata mai lunga a cutiei de viteze este benefic un schimb de ulei,dar nu si necesar Textul initial despre care iti ziceam(tradu cu google translate,daca nu intelegi cum am scris eu in mare) BMW schreibt keinen Ölwechsel vor. Der Getriebehersteller ZF empfiehlt jedoch einen Ölwechsel mit Spülung und Austausch irgendwelcher Kleinteile alle 80..120tkm "je nach Fahrweise". Im Öl würden Additive verschleißen, die u.a. die Reibung einstellen, und damit das Schaltverhalten beeinflussen. Außerdem würde Abrieb entstehen, der regelmäßig herausgespült werden sollte. Falls man eine sehr lange Getriebelebensdauer erreichen möchte, sei ein Ölwechsel vorteilhaft. Kostenpunkt EUR500..600 Tel. Auskunft von ZF Pfungstadt PS @mik15 e valabil si pentru tine acest exemplu.La masini de 25k Euro schimbul la cutia de viteze nu e necesar dar e benefic,in functie de stilul fiecaruia de mers.Si apropo conteaza calitatea postarilor nu si numarul lor.Fiind membru din 2008 ca si mine al acestui forum sa stii ca nu iti creste valoarea daca postezi in fiecare zi.Este o comunitate,ar trebuii sa ne ajutam unii pe altii,sa raspunzi tipului care a deschis topicul nu sa te contrazici cu membrii.O seara buna va doresc!
-
Iti scriu si tie ca si celui de mai sus.Citeste te rog bine ce am scris!Am scris ca nu se merita sa arunci 4-500 eur pentru un schimb de ulei la cutie .De ce sa il schimbi daca iti schimba foarte bine masina? de ce sa te legi la cap daca nu te doare? Nu am zis ca nu se merita sa il schimbi,am zis ca nu se merita sa dai atatia bani.
-
Vorbim de BMW e90,masina omului e din 2006,deci nu vorbim de masini noi la care intradevar ai garantie pana la 100k.Masina omului are 250.000 km,si daca citesti mai bine postul meu vei vedea ca am scris "peste 80.000km" si aici ma refer la intervalul de km intre schimburile facute.De exemplu daca omul a facut un schimb de ulei la cutie la 150k urmatorul schimb pote sa il faca peste 230k(150+80 egal 230)Cu alte cuvinte se poate gandii la un nou schimb de ulei cand ajunge la 230,240,250k SI apropo,pentru o masina care are 250.000 km nu cred ca merita sa arunci 4-500 eur pentru un schimb de ulei la cutie PS Citesc si pe forumurile din germania,si aia nu sunt prosti si spre curiozitatea ta sunt Inginer la Opel,am terminat o universitate si un Master si crede=ma ca am cunostinta de cauza.
-
Nu stiu sigur sa iti zic dar aici in Germania toti il schimba peste 80.000 km.Eu te sfatuiesc sa nu il schimbi,daca nu iti face problema masina si nu iti schimba in socuri nu il schimba.Eu am avut un E46 automat si am vrut sa schimb uleiul la cutie,iar mecanicul nu a bagat suficient ulei in cutie si din cauza asta imi schimba in socuri,am fost la alt mecanic,a completat cu ulei si problema s-a rezolvat.Acum am un E90 tot automat si nu preconizez sa mai schimb uleiul in cutie mai ales ca este foarte scump si intra foarte mult
-
Da,ai dreptate,e foarte scump uleiul pentru cutiile automate si intra foarte multi litrii...
-
Se poate sa ai prea putin ulei in cutia de viteze.Incearca sa schimbi uleiul si daca tot asa face inseamna ca e convertizorul de cuplu.Pentru reparatii cutie automata te sfatuiesc sa mergi la cineva care e specializat in asa ceva.Nu te duce la mecanici normali pentru ca nu vor stii sa ti-o repare.In Romania sunt prea putine masini cu cutii automate,nu au experienta cu asa ceva.Iti spun din propria experienta.
-
Ok,ma bucur ca ai rezolvat.Sper sa nu mai ai probleme.
-
Cred ca garnitura de chiulasa trebuie inlocuita iar in ceea ce priveste presiunea pe instalatie cred ca e din cauza radiatorului.Sigur e infundat sau e prea mic si nu face racirea in parametrii optimi.Daca ai spus ca ai facut swap la motor atunci automat ar fi trebuit si un radiator mai mare(ma refer la ventilator)Am atasat 3 poze.In prima poza sunt radiatoare cu 2 ventilatoare,ceea ce si recomand la motorul tau sau in a doua poza radiator(cel din dreapta sus) cu un ventilator dar mai mare.In poza 3 este o conducta de la un radiator care,daca o ai si tu s-ar putea sa iti fie indoita,ca si cea din poza, si de aceea nu iti face racirea cum trebuie.Iti da senzatia de radiator infundat.Prin urmare ai 2 solutii.Prima ar fi cumpararea unui radiator nou.A doua solutie ar fi inlocuirea doar a partii defecte de radiator(Radiatorul e format din 4 parti).De exemplu,daca e spart condensatorul,il inlocuiesti pe ala.O sa postez maine mai multe poze cum sa demontezi radiatorul sa vezi daca e spart in interior.Operatia dureaza 5 minute o poti face si tu.
-
La mine merge link-ul.Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos
-
Un proiect indraznet.Asteptam poze cu motorul si masina la final!! :goodjob:
-
Problema trebuia rezolvata in felul urmator: Daca tipul e de vina,trebuia sa suni la politie si sa spui ca ai avut un accident(daca nu te descurcai cu limba chemai politia la fata locului) si ca vrei sa faci o sesizare in aceasta privinta si ai nevoie de un bearbeitungsnummer Asta nu e nimic altceva decat un numar de dosar.Apoi luai asigurarea de la tipul respectiv,daca nu vroia sa ti-o dea si stii sigur ca el e de vina,chemi politia.In cazul in care ti-a dat asigurarea,chemi Versicherungsgutachter (asta este expertul care constata dauna) si apoi pe baza a ce spune tipul iti faci masina,ori la service,ori o faci tu singur etc(toate astea pe asigurarea adversa bineinteles). Daca nu ai procedat asa e aiurea pentru ca acuma tipul vinovat nu o sa fie prost sa mearga la Asigurari sa spuna ca el a fost de vina. Ce e de facut ? Pai simplu,daca tipul nu vine cu tine sa rezolve problema,si tu nu ai sunat nici la politie sa obtii acel numar de sesizare,poti sa mergi din nou la politie si sa il dai pentru fuga de la locul accidentului.Primeste amenda peste 1000 de euro + ca iti faci masina pe asigurarea lui.Daca vrei lasa-mi un numar de telefon in privat,eu locuiesc in Germania,pot vorbii eu pentru tine daca nu stii limba.
-
Eu unul nu am mai auzit de asa ceva si sincer mi se pare o prostie.Reconditionare amortizoare=Instabilitate masina=Accident. Cred ca numai in romania sunt meseriasi care reconditioneaza amortizoare...Apropo,vezi ca te-a fraierit daca ti-a luat 200 ron pe doua amortizoare reconditionate.Doua amortizoare pentru E39 costa 60 Euro.Sunt in Germania si asta e pretul de aici.Deci la 60 Euro le ai originale.Un sfat prietenesc pentru siguranta ta,ori cumparai altele noi la banii aia sau daca stai rau cu banii puteai sa cumperi second si aveai liniste.La ambele aveai avantajul ca nu era umblat in ele.La urma urmei amortizoarele sunt facute cu cap de niste ingineri care calculeaza multe aspecte(greutate,rezistenta la rupere,forfecare,torsiune,etc).Ale tale de unde a stiut cat ulei/gaz sa bage in ele?VOrba unui coleg de mai sus...ai supapa ca si la bricheta?))
-
E cam greu sa faci swap iar in acte sa ramana 316i.Parera mea e ca nu se merita pentru o diferenta mica de putere sa faci o operatiune asa ampla.In locul tau as incerca cu cu un cip + 1 filtru sport.Cu astea doua mai castigi vreo 20-25CP si se apropie de 150 cat vrei tu.Sau mai rentabil si fara batai de cap ar fi sa vinzi masina ta mai ieftin,mai pui diferenta si iti iei un 325.