pocnetul la accelerare vine 90% din suportii de la toba, nu ii mai ai sau sunt slabi si la accelerare se misca toba si loveste in podea. Kitul il gasesti doar OEM din pacate si erau destul de scumpi, daca e ala din mijloc, o mizerie de tabla cu un inel de cauciuc batea spre 100 de roni.. pompa de injectie e bine cunoscuta, e singurul punct slab al motorului, se reconditioneaza cu vreo 600 de roni. comparat cu un diesel modern e gurmand motorul, dar e ok. senzorul de temperatura exterioara e sub bara, sigur gasesti prin dezmembrari, e la fel si pe e36 . cateodata e doar cablajul, merita sa arunci o privire. Langa proiector, ai un fel de usa mica cu o gaurica , e dupa aia, probabil atarna pe acolo sau nu mai e de loc.. http://www.ebay.com/itm/New-BMW-e30-e36-e34-M5-e32-Ambient-Air-Temperature-Sensor-65-81-1-383-204-/161952089075?hash=item25b518c3f3:g:onMAAOSwX~dWnhRc&vxp=mtr cam asa arata