Jump to content

DOMI

Members
  • Posts

    6024
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

DOMI last won the day on August 23 2015

DOMI had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mmdoros@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bruxelles, Belgia

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525i E 34 -vandut, mazda 6 2.2 D AT

Recent Profile Visitors

38326 profile views

DOMI's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

660

Reputation

  1. Salut,DOMI!Multumesc pentru ca mai adaugat la priteni!
  2. da, e ok la zf

    merge si asa, oricum in Ro n ai unde sa faci schimb full

  3. Buna seara.Aveti idee daca ptr un x3 f25 e ok uleiul de la zf? daca nu se poate scoate din convertizor uleiul e ok sa ii fac asa schimbul?Multumesc.
  4. subturat nu inseamna sa mergi mult la turatie mica, cata vreme mergi constant mergi si cu 1000 de ture daca poti. Drama incepe cand incerci si fortezi sa accelerezi de acolo, de puturos sau nestiinta daca ai manuala, la automata nu e posibil, schimba ea singura. Sau sa incerci sa urci pante mari fara sa retrogradezi.. asta e mers subturat.. Si cei cu automata stiu asta foarte bine, cand mergi constant, se va duce in cea mai mare treapta posibila chiar daca pica si la 1200 RPM, si acolo moare pana apesi acceleratita. Daca o accelerezi, va retrogada. Economia de carburant.. e simplu. ture cat mai mici la mers constant ... evitat sa schimbi viteza de mers cat mai mult posibil.
  5. e clar in desen, in conditii normalae 2.4 pe toate indiferent de dimensiune. daca vrei poti verifica pe site la cauciucuridirect.ro indicii respectivi, dai click pe eticheta. ce cauti tu iti pot recomanda Dunlop sport blue response, sunt B la consum, A pe ploaie, asimetrice, 69 decibeli. Rezonabile la pret, nici ieftineau nu sunt dar nici exgerat. Au fost si prin top 3 cauciucuri de vara la ADAC prin 2014.. Pe ud sunt excelente, si cu zgomotul stau foarte bine..stau in belgia si stiu ce vorbesc, ploua pe aici vreo 190 de zile pe an..daca vrei bune pe ud, nu dai gres cu astea..
  6. masinile din grupul vag aveau un kit de protectie optional (scuturile alea din plastic carora nimeni nu le stia rostul) Nu era impotriva sobolanilor, ci a unui soi de nevastuici care intrau si haleau cablurile electrice. Cred ca e cea mai eficienta metoda, sa pui niste scuturi ceva sa le ingreunezi accessul in zonele sensibile.
  7. la intoarcere controloeaza foarte riguros, nci cand erau cozile alea enorme la nadlac nu se lasau, cauta masini furate. Daca e talonul pe numele altcuiva nu e problema, dar daca nu il ai de loc te umfla.
  8. daca iti face la fel si cand cuplezi AC de exemplu, sigur e ala. (capul hidraulic) cauti pe google reconditionare pompe bosch VP 44 si gasesti o groaza, pompa asta a fost folosita la o groaza de marci.. am avut si eu un 525TDS, avea si un powerbox dinala , merge chipuit lejer, il duci in 160 de cai. Cu toba e simplu , o urci pe elvator si daca o balangani usor cu mana si atinge, sigur e de la aia. Nu prea are ce sa bata in spate la e34. Jalea la motorul asta e consumul extern, eu cat l-am avut sub 7.5 8 nu am scazut.. Cea ce la 140 de cai sau cat are el stock, e marisor. oricum nu e drama e motorina ieftina acu.. : )
  9. pocnetul la accelerare vine 90% din suportii de la toba, nu ii mai ai sau sunt slabi si la accelerare se misca toba si loveste in podea. Kitul il gasesti doar OEM din pacate si erau destul de scumpi, daca e ala din mijloc, o mizerie de tabla cu un inel de cauciuc batea spre 100 de roni.. pompa de injectie e bine cunoscuta, e singurul punct slab al motorului, se reconditioneaza cu vreo 600 de roni. comparat cu un diesel modern e gurmand motorul, dar e ok. senzorul de temperatura exterioara e sub bara, sigur gasesti prin dezmembrari, e la fel si pe e36 . cateodata e doar cablajul, merita sa arunci o privire. Langa proiector, ai un fel de usa mica cu o gaurica , e dupa aia, probabil atarna pe acolo sau nu mai e de loc.. http://www.ebay.com/itm/New-BMW-e30-e36-e34-M5-e32-Ambient-Air-Temperature-Sensor-65-81-1-383-204-/161952089075?hash=item25b518c3f3:g:onMAAOSwX~dWnhRc&vxp=mtr cam asa arata
  10. scrie in kit, amsina se lasa 3 cm gen maxim la eibach pro. Daca sunt vechi arcurile, cel putin pe fata nici nu iti dai seama de diferenta foarte mult.
  11. bre catalin, dar daca tot va ocupati instalatii pe motoare cu injectie directa/turbo ati pus ? ma refer la motoare gen 1.4 tsi, 1.5 ecoboost etc.. de genul . instalatii cu injectie directa de gaz lichid ? Merg bine, sunt ok, aceasi proportie de consum in plus fata de benzina ?
  12. daca problema e intradevar in cutie, la tine nu merita reparata cutia, ci inlocuita cu una sh.
  13. nici ala nu merita schimbat la un e46. convertizorul se manifesta altfel. Din ce spui tu pare ca patineaza in treapta 3, poate 4 gen.. poti incerca pe modul manual sa fii sigur. Dar asta e alta poveste. Mergi direct la cineva care are interfata pentru BMW, nu universala, si sa fie in stare sa citeasca cutia(adica sa si interpreteze ce vede acolo, nu un baietas cu google la indemana.. . Repet, orice ar fi in afara de un simplu reset al adaptari ( ma indoiesc ca va face ceva ) nu merita reparata de loc, financiar nu are sens.
  14. nu cred ca scapi cu un schimb de ulei, schimbul previne defectarea, nu vindeca nimic. Din ce spui tu patineaza deja si probabil dusa. Mergi sa faci o diagnoza. Daca e dusa, vestea buna e ca o cutie gm in stare buna sh gasesti si cu 300 de euro, sa faci rebuild la ea nu merita decat daca ai gand sa mai tii masina vreo 5 ani..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.