Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

VirgilO

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 2001

VirgilO's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da, sunt de accord cu partea ca am gresit, cu constatarea. Dar nu era si chestia ca trebuia sa ma fi prezentat imediat la politie, nu or sa comenteze daca o sa merg acum..? si intr-un fel nici nu stiu daca mai merita umblatul, in fata avaria la bara fiind minora.. Cel care m-a busit, are asigurare, el a fost cu totul de accord in privinta declaratiei, ..chiar are deja masina lui reparata si nu mai are nici o treaba cu mn.. Totusi bordul masinii trepideaza extrem de puternic, ar fi cu totul imposibil ca eu sa fi condus masina in starea aceea, (explicatia cea mai posibila ar fi ca datorita impactului s-ar fi rupt garniturile sau ceva de genul la evacuare aceasta fiind impinsa in motor), eu consider ca chestia asta se va vedea odata verificarea facuta, si ma gandesc ca pana si astia de la asigurari sa se prinda ca nu ar fi posibil sa se ajunga la rezultatul asta prin alta imprejurare.
  2. Salutare, am un e46 320 si ma aflu si eu tot intr-o situatie din asta, ... la o trecere de cale ferata, in coloana, a doua masina din fata mea a pus o frana brusca, si automat si noi dupa el viteza sa fi fost pana in 50 de km, eu m-am oprit cam la un metru si ceva de cel din fata, dar cel din spate cu o dacia solenta, probabil si datorita lipsei abs-ului, nu a mai reusit sa opreasca, o busitura serioasa, eu cu piciorul blocat pe frana si tot am fost izbit in cel din fata.. deci o busitura serioasa.. am crezut ca am ramas fara portbagaj.. cand cobor..asta cu solenta cu airbagul iesit si partea din fata a masini pana la motor praf, benzina, fum, si antigel, prima mea reactie a fost sa imping masina de teama sa nu i-a foc solenta. A mea, bara spate praf, senzorii, teva de esapament deformata, si aripile laterale compactate, se vede la stopul pe partea dreapta (care nici el nu mai functioneaza) deplasare cam cu un cm si la usile de pe spate linia unde se inchid se observa, pe fata unde l-am atins pe asta din fatamea, jos la bara indentatia de la teava lui de esapament, farul dreapta stins si la fel deplasata bara putin. In plus dupa ce pun din nou contactul de la baterie imi trepideaza puternic bordul de parca ar fi tractor (masina dusa la brasov pe trailer). Cei din fata foarte putin zgariat bandoul de la bara spate au spus ca nu mai stau ca nu are rost, si au plecat in mai putin de 2 minute, de acolo eu nici macar nu apucand sa vorbesc cu ei, prietenul ce era cu mine stand cu ei de vorba eu abia impinsesem masina si asa ca au plecat fara sa le iau un nr de imatriculare sau de tel. ituatia fiind destul de simpla am zis ca facem o constatare amiabiala si gata.. asta s-a intamplat in duminica seara eu am dus masina la un service, iar cel cu solenta la bacau. toate bune si frumoase pana ce incep umblaturile si telefoanele cu dosarul.. la OMNIASIG Brasov.. ii explic situatia la cel care intocmeste dosarul..imi spune ca totul e in regula, asta doua zi (pt ca in prima am fost trimis acasa dupa doua ore pt ca se termina programul si nu ma mai poate rezolva) asta fiind marti imi spune ca joi o sa vina cineva sa faca pozele si gata..se face vieri si nimic..ii sun eu la sediu si imi spun ca tipul intrase vineri in concediu dar ca sigur s-au facut pozele si si s-a vorbit la service, ca totul e in regula, sa stau linistit..gandindu-ma ca totusi traim in romania..mai merg o data la biroul de constatari si acelasi lucru ca sigur s-au facut poze si vorbit la service, asa ca ma duc la service sa vad cum e cu programarea..la service nimeni nu stia nimic.. sun la omniasig din nou si de data asta vorbesc cu seful de la daune care imi promite ca trimite el pe cineva sa faca poze, miercuri, deja fiind luni la o saptamana dupa ce am deschis dosarul.. zic eu ok..vine miercuri nici un telefon, vorbesc iarasi cu cei de la service mai dau un telefon la sef..si imi spune ca nu se mai poate azi dar ca trimite pe cineva maine..adica joi..ce credeti nici joi nimic, am avut pana la urma noroc cu o doamana de la service care a insistat pe la ei si au venit inr-un final vineri, si au facut poze (eu am insistat pe langa ei sa fiu prezent can se vor face poze dar nimic, nu m-au sunt niciodata) Revenid vineri la service imi spune ca au venit au facut constatarea dar nu au considerat daune decat bara spate si senzori..nimic de restul sau cel mai important de motor..unde cei de la service au spus ca nu se uita fara o autorizatie macar de verificare.. In weekend a trebuit sa plec din localitate dar am vorbit sambata la telefon din nou cu seful care acum a dat-o la intoarsa ca "de unde nu stie el ca stopul nu era asda dinainte sau motorul :) :lol: :lol: " incredibil.. nu mi-a ventit sa cred..ii spun ca sa imi dea o autorizatie de verificare sau ceva ca se se uite cei de la service si sa ii spuna ca e din cauza accidentului, pna la urma mormaie ce e de acord si gata.. Luni 14, la fix doua saptamani dupa ce am deschis dosarul, ma duc la service si imi spun ca au primit prin fax autorizatia da din nou doar la bara si senzori.... ma duc atunci la astia la sediu si vorbesc personal cu seful, un tip de vreo 30 de ani arogant si cu un ton superior si efectiv plin de dispret de parca i-as fi cerut lui personal sa imi dea niste bani pe care nici nu ii merit.., si ma ia din nou ca de unde stie el ca astea nu erau asa dinainte, si imi arata el pe bara mea spate facuta praf cum ca ar mai fi fost un imact anterior :) , am ramas mut..dar trec peste si cu poze ii mai arat odata toate daunele.. Ce credeti... ca pe fata nu are nici o abligatie sa imi repare, pt ca ar insemna ca au fost implicate 3 masini si atunci nu se mai rezolva prin procedura de intelegere amiabila, si ca de ce nu am datele astora..si bla bla (din moment ce cel din fata mea nu a avut nimic si daca ar fi avut nu tot asiguratul lor ar fi trebuit sa plateasca? adica ei.. si intr-un fel sa fiu recunoscator ca nu m-a refuzat integral.. ), iar de motor ca el nu crede ca ar fi provocat de accidend, si la fel nimic despre restul avariilor de pe spate.. si ca oricum el nu poate sa imi dea nici autorizatie de reparatie sau de verificare fara sa stie ce e cu motorul..daca e din cauza accidentului.. si sa vb din nou cu cei de la service.. Pana la urma i-am convins pe cei de la service sa se uite la motor fara nici o foaie si sa imi faca o fisa tehnica.. Mai mult nu stiu ce sa mai fac (am facut nenumarate drumuri si dat telefoane de m-am saturat), acum astept si tare e ca nu o sa imi dea despagubire pt motor sau pt restul elementelor. prostia mea a fost ca nu am mers atunci la politie si m-am asteptat ca un asigurator roman sa fie corect. Am sris postul asta (realizez ca e prea lung), poate are cineva vreo sugestie, dar si ca sa va spun sa va feriti de astia de la OMNIASIG, care se misca cum se misca si taraganeaza la o tamponare atat de simpla..cu martori si tot tacamul.. M-am gandit sa ii actionez in instanta, dar timpul si cheltuielile de legale nu prea imi permit, chit ca la cum ma trateaza.. mersi anticipat pt eventualele sugesti
  3. Ps ..mai sus am grsit au pt E46 si E36.. nu E90..
  4. Si eu m-am gandit la chestia cu cromatica.. acum depinde de gusturile fiecaruia..si la mine e totul OEM, nu sunt prea sigur cum arata, da.. Oricum sunt multi care deja, au radiouri aftermarket .. deci nu ar mai fii diferenta chiar asa mare.. ;) si chestia cu consumul e americana adica cati km faci cu un galon..invers decat la noi. Asa masoara ei km la galon, nu, ca si la noi cu litri la suta de km.. Ei masoara in MPG, adica cate mile faci cu un galon :) Dar nu inteleg faza cu 3D. Cum sunt 3D? Ca nu mi se par mai iesite in relief decat alea oem. Da ai dreptate la mile pe galon ma gandeam :) Chestia cu 3d e mai mult marketing..ei zic ca au efectul asta pentru ca sunt pe mai multe nivele.."multy layered" asta se vede in pozele de la ei de pe site.
  5. si chestia cu consumul e americana adica cati km faci cu un galon..invers decat la noi. Asa masoara ei km la galon, nu, ca si la noi cu litri la suta de km.. pai cam la asta ma gandeam si eu, poate in cazul unui group buy, sa schimbe treaba asta, si galoanele in litrii, evident.., ca asa , cu ambele tipuri de afisari e nasol.. :) .. Mi s-ar parea normal sa scoata totusi un model si pt restul lumii care foloseste sistemul metric :) A..si nu m-am uitat prea mult dar am impresia ca e pentru benzina modelul asta, iar ca si model am vazut pt e46 si e90..dar nu m-am prea uitat mult.. :) Din cate am vazut, scoti alimentarea de la vechile cadrane si le bagi in acestea noi.. cred ca de aici si treba cu acele.. de fapt nu sunt luminate deloc.. am intrebat si pe forumul asta international..deocamdata astept un reply.. em ma gandeam la ceva gen o mufa dubla..sa fie conectate ambele cadrane..astea moi fiind opace banuiesc ca blocheaza complet lumina de la cele vechi, dar astfel sunt luminate acele..(ma gandeam si eu asa.. ;) ), intensitatea luminii se controleaza normal din buton. Daca s-ar gasii o solutie mie mi se par mult mai dragute si mai elegante atat pe zi cat si pe noapte, decat cele de "plasma"...
  6. Am vazut recent pe un forum international bmw, aceste ceasuri, mi se pare ca arata chiar foarte bine, din pacate nu fac si in sistemul metric...ma gandeam ca, daca am fi mai multi interesati am putea totusi sa facem o comanda mai mare si sa faca si pt europa.. :) :) Pe pagina firmei pretul parca era de 80 de dolari, ceea ce mi se pare destul de rezonabil. Deci ce parere aveti de model? Asta e adresa de la forum, imagini cu ceasurile sunt pe la jumatatea paginii. http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...auge&page=2
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.