Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

srb_alex

Contributors
  • Posts

    2567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

srb_alex last won the day on January 16

srb_alex had the most liked content!

About srb_alex

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI

Previous Fields

  • Masina
    F25 X3

Recent Profile Visitors

516449 profile views

srb_alex's Achievements

  1. Verifica actuatorul turbo! Vezi daca se misca cand accelerezi. Mai verifica si electrovalva turbo si furtun vaccum.
  2. Daca ai android trebuie sa te duci in settings/connections/mobile hotspot and Tethering si trebuie activat Ethernet Tethering.
  3. Dpf, egr etc . Trebuie sa pui o diagnoza ISTA sa vezi exact ce probleme are masina!
  4. Verifica convertizorul de presiune pentru turbo sau furtunasul de vaccum. Din cauza lui este posibil ca actuatorul sa nu lucreze in parametrii normali. Mai poate fi senzorul MAP de pe admisie ( il poti curata) sau debitmetru ( scoti mufa si daca merge mai bine inseamna ca este cu probleme). In ultima faza te gandesti la pompa de injectie.
  5. Problema ta 99.99% este de la dpf! Carcasa dpf-ului a fost taiata cand s-a facut curatarea? Cu siguranta ceramica este topica intre el si catalizator pentru ca este corp comun. La relanti valoarea maxima a senzorului de contrapresiune este de 35. Deja ai raspus la intrebarea ta.
  6. Din pacate este diatributia! In special intinzatorul!
  7. Senzorul AUC nu are treaba cu ce patiti! AUC e sistemul de recirculare automata a aerului. Pe recirculare automata un senzor decide daca aerul de la ventilatie este adus din exterior sau in caz ca sesizeaza poluanti este recirculat cel din interior.
  8. In prima faza trebuiesc schimbate bujiile si releul. Din cauza lor nu s-a mai facut regenerarea, oricum are eroare ca dpf-ul este plin.
  9. Pai se poate face test in ISTA vezi exemplu la EGR.
  10. Mi se pare prea mica presiune la relanti/oprit in DPF ( nici nou nu cred ca are valorile alea). Posibil sa afiseze valori aiurea! Am observat ca soot mass este in functie de senzorul backpressure. Bujiile in ce stare sunt? Auto are erori?
  11. Prima data scoate senzorul din locas si apoi totul o sa fie usor. Cu o mana invarti senzorul si cu alta tii de furtun.
  12. Trebuie sa verifici corectiile injectoarelor! Este clar ca ceva infunda dpf-ul! Trebuie sa te duci la cineva care se pricepe sa faca o diagnoza cu ISTA!
  13. Incearca sa te deconectezi si sa te conectezi, poate functioneaza asa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.