Jump to content

srb_alex

Contributors
  • Posts

    2518
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

srb_alex last won the day on August 11 2024

srb_alex had the most liked content!

About srb_alex

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI

Previous Fields

  • Masina
    F25 X3

Recent Profile Visitors

516314 profile views

srb_alex's Achievements

  1. Mai poate fi si inelul ABS de pe partea dreapta spate.
  2. Ai putea inainte sa te apuci sa reconditionezi injectoarele sa faci o disgnoza cu ISTA sa vezi ce corectii au!
  3. In Bucuresti este 1000 de lei demontat/montat.
  4. La o mica cautare pe google: 282900 - suggests that the oxygen sensor before catalytic converter isn't sending a strong enough signal due to accumulation of soot. Try to carefully brush it. If the oxygen sensor cannot be cleaned, then the sensor has to be replaced. se Posibil din cauza senzorului filtru de particule sa-si faca regenerarea foarte des. nsor before
  5. Porneste masina si invarti de volan maxim la stanga, la mijloc si apoi maxim dreapta. Faci operatiunea asta de 2 3 ori.
  6. Se pare ca ai dat peste alt prost, de iti recomanda varianta cea mai usoara. In prima faza trebuie sa scoti DPF ul si sa-l duci la verificat, sa vezi ce este de facut pe mai departe. Poate ai noroc si poate fi curatat.
  7. Eu ti-am spus mai sus ce ai de facut! De la pasul 1 ai sarit la 3. Acum este alegerea ta ce vrei sa faci mai departe. Poti cumpara senzorul de presiune, ca oricum cand curatai senzorul este indicat sa-l schimbi. Daca nu este bine nici dupa cumparatea senzorului nu-ti ramane de facut decat sa cureti dpf-ul. Asta daca nu ai alte probleme de ti-l infunda.
  8. Dpf pressure sensor adaptation reset. Dupa ce ai dat reset iei contactul si il lasi vreo 2min. Apoi pornesti masina si verifici din nou presiunea. @sloobot vreo modificare? Maine pe lumina sa scoti furtunul din fata turbinei sa verifici daca ai joc in ax! Indicat este sa te duci la un service sa-ti verifice masina. Sa nu mai mergi cu ea. Ai presiunea prea mare si poti strica turbina si altele.
  9. Eu as incepe in felul urmator: 1) in bimmer-tool / service functions/ dde resetezi exhaust pressure senzor 2) daca pasul 1 nu a functionat cumperi exhaust pressure senzor si dupa resetezi adaptarile 3) demontezi DPF-ul si-l duci la curatat. Din tester dupa spalare dpf trebuie sa setat ca a fost schimbat. Pana la urma tot la pasul 3 o sa ajungi, dar daca reusesti cu pasii 1 si 2 mai tragi un pic de timp.
  10. @sloobot valorile injectoarelor sunt bune! Pune si erorile ce-ti apar pe bimmerlink! Ce valoare ai la oil ash mass im dpf?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.