Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

alxxx

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E36 m43 102cp

alxxx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. buna nu stiu dak asa trebuie sa fie dar dak accelerez masina la maxim in special treapta 1 si 2 si simte un impuls dupa ce trece de 5000 rpm. adik accelereaza constant pana la 5000 si dupa ce trece te baga mai tare in scaun . de ce?
  2. s-a rezolvat ! am desfacut si am curatat valva de relanti ( nu era prea murdara) problema principala a fost un furtunas care nu era strans pe valva si motorul tragea aer fals . un colier si sa rezolvat:D
  3. azi am avut un pic de timp sa ma uit pe sub capota, si am descoperit ca firele de la valva de relanti erau taiate . repede le-am reconectat si am pornit motorul . relantiul era perfect dar cand s-a incalzit motorul si am accelerat din cand in cand relantiul devenea foarte instabil . deci crede ca v-a trebuii sa curat valva, sper sa se rezolve.
  4. buna . am o problema cu bmwul meu din 94 316i m43, Problema consta in turatie foarte mica la pornire cand este frig afara in jur de 500 de rpms si chiar se opreste cand temperatura este foarte scazuta. Odata ajuns la temperatura de functionare relantiul ramane constatnt la 1200 chiar 1300 rpms . ce este de facut? Mentionez ca am luat masina recent si nu am schimbat nimic (ulei, filtre, bujii, dealea)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.