codufiscal
Members-
Posts
107 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Yahoo
codufiscal
codufiscal's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Daca ei nu pot face dovada ca ti-au trimis pv in mai putin de o luna, nu mai platesti amenda (vei art.14 din O.G. 2/2001). Verifica, daca poti, data la care ti-au expediat pv. Daca nu depaseste o luna de la data incheierii pv, ia actul si du-te si plateste amenda. Daca depaseste o luna, sau daca nu au trimis deloc, sanatate. Nu plati nimic, asteapta sa-ti trimita de la primarie instiintare de plata si vei contesta in instanta actul respectiv. La cit esti de ambitios, sigur cistigi. P.S. Cum te-au primit la testare fara dovada achitarii amenzii?
-
Bravo. Probabil ca ai invatat ceva din toata povestea. Ai fost la seful spr din judetul in care ti-au luat permisul cu cerere si cu dovada ca ai luat testarea? Daca da si seful politiei rutiere de acolo ti-a aprobat cererea, permisul tau se afla in judetul in care domiciliezi. La politie, bineinteles.
-
Pai daca nu ti-au adus la cunostinta pv in termen de o luna, nu mai platesti amenda. Pentru asta va trebui sa faci contestatie la executare dupa ce iti trimit de la primarie instiintarea de plata. Asta inseamna inca un proces. Permisul ramine tot suspendat. Eu zic sa o lasi balta si sa mergi pe jos sau in dreapta inca doua luni. O luna o pierzi numai cu plimbari la judecatorie si cu adrese pe la politie. Sau, daca ti-a garantat avocatul ca te poate ajuta sa scoti permisul, mergi mai departe...
-
Cel mai bine era daca semnai si luai o copie dupa procesul verbal. Pe undeva pe la urma e o rubrica, care se cheama "obiectiuni"; acolo tu trebuia sa scrii ca nu esti de acord cu constatarile agentului, bla bla, cu limbajul sau comportamenul lui. In fine. Avind p.v. in mina, mergeai la un avocat si te invata sa faci contestatie. Si daca stii ca nu ai avut viteza, cistigai sigur. Daca recunosti fapta si situatia in care esti, cu permisul suspendat, pentru redobindire ai nevoie sa dai o testare unde trebuie sa faci 13 intrebari din 15, si dupa ce iei testarea (care de obicei nu se ia, dar sa zicem ca o iei) te duci la seful circulatiei unde ti-au luat permisul si faci cererea aia in care te milogesti sa-ti reduca pedeapsa. Insa ca sa te poti prezenta la testare trebuie sa achiti amenda. Amenda o poti achita cu p.v. in mina. Cu copii dupa chitanta de achitare a amenzii, dupa p.v., dupa adeverinta de circulatie si dupa buletin te prezinti la testare. Daca semnai p.v., puteai face toate operatiunile de mai sus cu foarte mare usurinta. Asa insa, trebuie sa astepti sa ti-l trimita gaborii prin posta, adica vreo luna. Cit te mai rasucesti tu pina iei testarea, pina faci scrisorica la politia unde ti-au luat permisul, a mai trecut o luna. Si a mai ramas doar o luna in care poti sa mergi pe jos sau sa-ti iei sofer, ca permisul nu ti-l da. Pe viitor, secretul e urmatorul: ori il impiedici prin orice mijloace sa scrie procesul verbal, ori il semnezi dupa ce ai scris la "obiectiuni" ca nu esti de acord si vii repede cu el acasa (in maxim 15 zile) la cineva care stie sa-l citeasca si care te poate invata cum e mai bine. Bafta multa!
-
La e39 debitmetru, injectoare, senzor ax cu came La e 60 turbo. Mai zic de soft? Amindoua diesel.
-
De ce te intereseaza istoria masinii? Daca nu te casatoresti cu ea, nu are rost. E o bucata de fier.
-
[ Imi dau seama ce bolnav am ajuns sa fiu atunci cand intru in pasaj si merg cu 60 in paralel cu un camion si in spatele meu e vreunu cu o masina ciumeaga, dandu-mi flashuri, sa-i fac loc sa o taie el cu 180. De obicei franez. Brusc :blink: 297517[/snapback] Ei, uite, neamtul s-ar fi dat la o parte. Poate cel din spate chiar are o urgenta, chiar daca are masina mai ciumeaga. Si daca nu are urgenta si te dai la o parte, nu pierzi nimic.
-
De acord. E vorba de respect: reguli de circulatie, ceilalti participanti la trafic. La noi e multa prostie. Si aia nu se scoate cu bita. Nu stiu ce ar trebui facut. O parte dintre "ei" mai mor prin accidente, insa din pacate mor si multi nevinovati odata cu ei. Si nu viteza e cauza accidentelor, asa cum ne prostesc astia prin presa. Peste tot se merge tare. La noi majoritatea accidentelor se produc din cauza infrastructurii, si aici ma refer la marcaje, la semne, la modul cum o folosim, asa necorespunzatoare cum e. Putini mor pentru ca intra ca berbecii intr-o curba. Auzi, "a pierdut controlul ca urmare a neadaptarii vitezei la conditiile de trafic". Au uitat sa zica ca pe la jumatea curbei in care omul a intrat intr-adevar cam tare a iesit si nea ion cu o caruta, care l-a depasit pe ilie, biciclistul satului, aflat intr-o evidenta stare de ebrietate. La noi in stare de ebrietate sint si caii, ce s mai vorbim de carutasi. Eram la un moment dat in germania in padurea neagra, pe un traseu foarte virajat. Pe bucata aia intr-adevar superba am crezut ca am intrat intr-un fel de concurs, toti nemtii intrau ca apucatii in curbe, chiar daca pe unele portiuni era limitare la 60. Nu exagerez, majoritatea depaseau binisor 80, pe niste viraje pe care, zic eu 100 era limita responsabilitatii. Si nu am vazut nici un accident.
-
Nemtii nu au limitare de viteza? Eu vorbesc de drumurile federale, nu de autostrazi. Chiar si pe autostrazi sint limitari.
-
Daca dealerul e neamt, masina nu a fost busita sau nu a fost busita tare. Daca a fost lovita putin, a fost reparata astfel incit sa nu se cunoasca, si, in definitiv, cu ce te deranjeaza daca toate merg. Daca dealerul e de alta natie, atunci e mai complicat. Daca masina a fost busita tare, neamtul nu isi bate capul sa o repare pentru ca il despagubesc asigurarile. O cumpara asa cum e romanul si o repara, stie el cum. Si atunci o cumperi din ro la un pret foarte bun; daca a doua zi ii cade o portiera sau ii sare vreo roata, e problema ta.
-
Pe unde am circulat eu prin europa nu se respecta decit foarte rar limita de viteza si asta acolo unde e radar. Ce-i drept, nu se exagereaza. Daca e limitare la 100, nu merge nimeni cu 200, insa nici cu 110. Si nu se intimpla accidente. Cel putin nu ca la noi. Insa "dincolo" toti semnalizeaza regulamentar intentia de a face o manevra, nimeni nu opreste si nu parcheaza pe unde apuca, toti respecta celelalte reguli de circulatie. Accidentele s-ar reduce semnificativ daca pe sosele ar circula numai autovehicole, daca soferii si chiar ceilalti participanti la trafic (ma refer la carute, biciclisti) ar cunoaste macar o parte dintre semnele de circulatie, ar cunoaste si ar respecta semnificatia marcajelor, acolo unde sint, daca s-ar semaforiza intersectiile si toate trecerile de pietoni. Sa se mareasca amenzile pentru depasirea vitezei?Nu cred ca e o solutie. Incearca sa faci de trei ori pe saptamina bucuresti - suceava si retur cu viteza legala.
-
Daca e din 2003 ai grija la norma de poluare. Daca e euro3, platesti taxa de inmatriculare peste 5000 de euro. Vezi sa scrie pe brief euro 4, daca scrie d4, e foarte probabil la rar sa iasa euro3. Nu fa chiptuning la motor aspirat. Nu-i fa nimic. Pastreaza banii pentru benzina.
-
Cam asa e. Cu bataia nu prea rezolvi multe. Dar ce sa faci daca ai singele mai iute si te calca unu' pe bataturi. Pe el o sa-l doara dintii vreo citeva zile, iar tu te poti alege cu dosar penal. Chiar daca nu te vede nimeni cind ii faci extractia, daca ai o masina mai lucioasa se gasesc destui martori care au vazut tot. Cel mai bine e sa nu-l prinzi la momentul si locul faptei. Injuri vreo citeva zile, dar dupa aia iti trece. Te obisnuiesti chiar si cu zgirietura de pe masina. Si daca il gasesti dupa ceva timp pe asasin, poti aborda situatia cu mai mult calm. Vorba cuiva, exista ditamai stomacul si ficatul, ii mai pui o piedica. Daca il duci la politie, organul il dojeneste putin si ii da o amenda contraventionala. Cine se oboseste sa faca r.t.u.p. ca sa zicem asa, si daca face, procurorii au altceva mai bun de facut decit sa cerceteze maruntisuri.
-
Pai impozit sare de 2000 de roni. Full CASCO (furt, vandalism) sare de 800 roni pe luna la o societate de asigurari serioasa, rca e aproape 1000 ron si gata banii. Sau nu?