Jump to content

greaper

Members
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    218d F45+x1 xd18d E84

greaper's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

12

Reputation

  1. Salut! Donez 4 bucati Pirelli Cinturato P7 RFT 225/50/17 vara de pe un E84 DOT 2012 (desi au echipat o masina 03/2014), mai au 5-6 mm, nu au crapaturi semnificative, masina are 75k. Daca cineva le doreste sa ma contacteze pana luni ora 12:00 si ar trebui sa vina sa le ridice luni pe seara 18-20 in Lacul Tei-Barbu Vacarescu, daca nu le vrea nimeni le las la baietii de la vulcanizare. Nu par sa aiba probleme/deformari, dar DOT-ul vechi ma cam obliga sa le schimb.
  2. Pt a aviva topicul...revin cu o informatie legata de consum...218d 6mt 2015, 78k km...facuti 85-90% extraurban. Un drum haotic si in graba spre Bacau cu vant frontal de dimineata si ceva mai lejer returul seara. Mers 110-140 in afara si 80-100 localitate unde s-a putut. La dus multe accelerari si franari si vand frontal ... am ajuns in BC cu medie de 6,7 :getlost: (f mult la cum cunosc eu masina). Returul la fel ca viteze, dar fara vant si trafic la jumatate.
  3. Cunosc mecanismele interne ale functionarii reprezentatei Bmw, sunt motivati sa nu iti rezolve garantia. Si eu am primit raspuns de genul ca nu identificam problema si m-au tinut pe drumuri de vreo 2-3 ori cu masina lasata acolo, taxiuri, cheltuieli din partea mea. Dar am insistat si pana la urma s-au “desteptat” si au schimbat fulia cu toate rolele si curelele accesorii. Incearca sa insisti si sa scrii la BMW si sa le soliciti sa verifice toate cazurile PUMA legate de zgomot la rulare la modelul tau. Ei asteapta sa iesi din garantie si sa platesti reparatia...de ce crezi ca BMW are garantie doar 2 ani, isi stiu f bine hibele. Succes si nervi de otel. PS: reprzentanta BMW in Buc este GROAZNICA...parere personala dupa ce am apelat la garantie la 2 masini diferite si am pierdut f mult timp si nervi pt a rezolva.
  4. Eu dupa ce am citit intens publicatii din spania, olanda, austria...am ales in sezonul 2015/2016 nexen snow g wh2 205/60/16 pe f45...m-am dat cu ele 3 ierni cam 18k-20k. Sunt facute in Coreea. In primii 10000km mi s-au parut de departe cea mai buna anvelopa de iarna pe care am cumparat-o vreodata (pana acum am achizitionat 6 seturi de iarna pe diverse masini: sava eskimo s3, dunlop wintersport 3d, michlen alpin a3, bf goodrich winter grip, nokian WR A3) mai ales la folosirea pe asfalt uscat si cu apa in cantitate mica/moderata la temperaturi sub 5 grade. Astea sunt peste 90% din conditiile pe care le intalnesc eu in drumurile mele. Foarte silentioase in primii 10000km, aderenta buna pe zloata si zapada, franare sigura. Sezonul asta mi s-au parut semnificativ mai zgomotoase...iar analizand profilul cu sublerul...nu cred ca pot sa fac mai mult de 10000km cu ele pana la 4mm profil...probabil inca un sezon maxim. Daca anvelopele Nexen pe care le cumperi sunt facute in Coreea eu zic sa le cumperi linistit cu conditia sa intelegi ca nu vor avea viata unei anvelope premium si ca probabil vor deveni rapid mai zgomotoase... asta spun din experienta mea cu cele de iarna.
  5. Oameni buni o anvelopa noua marca premium se va comporta impecabil in prima parte a vietii...de aceea cand treci de la ceva uzat la ceva nou ti se pare ca ai schimbat masina. Pirelli P7 cinturato BMW runflat mi se par foarte bune ca aderenta...uzura minima dupa 40000km...sunt echipare originala pe x1 din 2014. Zgomot ok pt anvelopa runflat. GY EFF GRIP PERFORMANCE ROF BMW 205/55/17 echipare originala dupa 3 ani si 60000km (50000 extraurban naveta) arata ca noi..sublerul pe mijloc cam 6 mm...confortul acustic pe F45 2015 in primii 30k f f bun...acum la 60k se “aude” uzura. Aderenta si stabilitate la viteze mari 180-210 fara repros. Vroiam sa le schimb vara asta ca intram in sezonul 4 cu ele...dar eu nu vad sensul. Sunt in parametrii.
  6. Eu pe drumurile patriei am avut in cei aprox 500k pe care i-am facut cel putin 10 incidente asemanatoare (NU IDENTICE - nu pot zice 100% ce a fost acolo) celui din film: adica cineva nu iti acorda prioritate, il claxonez sau flash ( nu il injur sau alte magarii) si apoi sunt injurat, sicanat, am primit pumni, picioare in masina si scuipat pe geamuri. Doar pt ca am claxonat si atentionat o manevra periculoasa pentru mine si cei din familia mea. O singura data am facut reclamatie la politie cand un mitocan cu un peugeot 407 nu mi-a acordat prioritate si am franat de era sa il fac zob, fiind cu fetita de 2 ani in masina si da l-am claxonat mai agresiv...dupa care frane si sicanari ca in film. Am sunat la 112 (moment in care cocalarul a fugit) si am facut reclamatie. Nu am primit niciun raspuns, dar recunosc ca nu mi-am mai pierdut timpul sa il caut. Si in Austria acum 10 ani am avut un eveniment neplacut: eram pe autostrada inspre Innsbruck la ora 21-22 dupa vreo 1500km sofati, cu prieteni, mergeam la schi si un seria 5 cu nr austriac am vazut ca se tot tine dupa mine...eu mergeam constant 140 pe bord. Dupa vreo 10 min de stat in curul meu m-a depasit si a inceput sa franeze in fata mea...a continuat aprox 5-10 min sicanarea, un prieten deja vroia sa sune la 112. Matusa mea care locuieste la Dresda, a avut in trecut (15-16 ani) un eveniment in care un individ cu un Porsche a sicanat-o pana in fata casei (adica vreo 30 min), era noapte, era singura si nu a putut folosi telefonul mobil care era in geanta in portbagaj. Deci nebuni sunt peste tot. PS: nu ma consider vreun sfant, am facut si eu prostiile si magariile mele pe la 20 de ani, totusi consider ca sicanarea cu franat in fata este o magarie de cea mai joasa speta care ar trebui sanctionata si in Romania f f f aspru. Filmul de pe youtube nu are cum sa minta...soferul din Bmw ar trebui sa fie pieton mult mult timp sa aiba timp sa reflecteze asupra faptei sale.
  7. Mie navigatia BMW mi se pare f slaba in Romania...in vest e ok. Aveam hartile din 2015 si in 2016 in Serbia m-a bagat pe niste drumuri judetene de ma durea spatele de la gropi, atunci mi-am dat seama de limitari. Si am folosit google maps cu 10 euro/mb, ca sa ma scoata la lumina. Ce afacere!
  8. Ps: balonul/talonul anvelopei la un model dat, difera in functie de diametrul jantei, de aceea pt a simplifica lucrurile vb de jante de 17” si 18” si nu de talon de 112,5 mm respectiv 101,25 mm.
  9. Offtopic: iarasi zic...discutia cu ds5 si laguna este lipsita de sens. Eu as putea sa compar e84 cu un merc w213...ar fi un nonsens; am avut si masina franceza. Eu zic ca pt anul fabricatiei (2014) si marca BMW, masina mea nu mi se pare reusita dpdv al confortului. Ca pachet X1, cu xdrive mai ales e f fain...dar consider ca BMW nu a reusit sa gaseasca compromisul intre sportivitate si confort. Vorbesc de o mai mare suplete a trenului de rulare. X1 e o masina cu caracter sportiv, ceva mai practica ca un seria 1, e87. Totusi gabaritul nu o prea recomanda ca sportivitate. Eu consider ca pur si simplu nu e o masina rafinatat dpdv al amortizarii si antifonarii. Sa nu mai vb de motorul n47, e motor de tractor, mai ales cand e folosit pe o masina slab antifonata (pe f10 e alta discutie)...il compar cu B47, 2.0 tdi actual de la Vw si cu motorul de 194cp de 2 litri de pe w213. Rafinamentul motorului nu este mult peste un 2.0 tdci de pe mondeo mk3 din 2006 pe care l-am avut de nou. Si da, exista masini (suv) care combina sportivitate perceputa de sofer cu confort aproape de limuzina clasa medie.
  10. Salut! Ce presiune folosesti pe cele de 17 si 18? Cele de 18 sunt tot runflat? Eu am mers cu o masina identica cu a mea 18xdrive cu 18” runflat si m-a zdruncinat semnificativ mai tare la gropi si diferente de nivel la linii de tramvai, si tramlining-ul se manifesta clar in zonele valurite inainte de semafoare (cu 17 eu simt tramlining in mod exceptional, la 18 era evident)...oricum e ceva subiectiv, poate cu anvelope 18” noi, situatia sta mai bine. Pe mine experienta cu jantele de 18 m-a determinat sa iau tot 17 pentru vara/iarna. De asta fac si recomandarea de mai sus.
  11. @pireutz “ dar in curbe stau foarte relaxat...pentru confort nu iei X1 ci un Peugeot sau Citroen...X1 il iei pentru siguranta si sportivitate...” Asta mi se pare o afirmatie cel putin lipsita de sens. Bineinteles ca iei X1 si pentru confort. Si cu 17” stai foarte relaxat in curbe. Vorbim de e84. Diferenta la x1 e84 intre 17 si 18 vizaviz de confort pe drumuri proaste este imensa; daca faceti afirmatia ca nu exista diferenta inseamna ca nu ati incercat cele 2 configuratii. Revenind la subiect pt initiatorul topicului: recomandarea mea vizaviz de X1...stai departe de jantele mari 18,19...si pe 17 runflat este destul de rigid...daca poti creste bugetul incearca sa iei cutia automata 8hp.
  12. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e cu 18” in Buc, mai ales cum arata acum strazile dupa inghet....sfatul meu pt cineva care isi cumpara E84 este sa stea departe de jantele mari si daca e second si are anvelopele uzate sa nu mai aleaga runflat pt un set nou.
  13. Eu am fix de 13 luni un X1 xd18d 04/2014 cu garantie 3 ani...luat la 36k km (masina de firma a unei rude), azi am fix 56k. Am schimbat anul trecut pe garantie o piesa de la directie...un fel de cardan intre volan si caseta...pt ca exista un joc in volan...si reviziile pe service inclusive...deci deocamdata nicio cheltuiala. Intradevar senzatia e mai degraba de limuzina decat de suv...mie asta mi se pare un lucru pozitiv. Xdrive-ul se comporta excelent pe sosea acoperita de zapada...ai tot timpul tractiune. Eu iti recomand cutia 8hp ... motorul de 143 e cam la limita pt 1700-1750 kg cat are masina, dar iti faci treaba cu el. Din experienta cu motoare 2.0diesel de la diverse marci motorul cel mai mic ca putere e si cel mai fiabil. Consumul e rezonabil...cu atentie poti obtine 9-9,5 in Buc, 5,5-6 afara si 7-8 autostrada mergand “decent”... adica 10-20 peste legal. Capitolul slab al masinii este antifonarea care mi se pare slaba pt o masina cu pret nou de 38k euro si amortizoarele tari. Senzatia pe 225/50 r17 runflat este de masina rigida...neplacuta ... vb mai ales prin gropile din Buc. La drum bun e o masina f placuta.
  14. Am ajuns si eu duminica...ce sa zic, X2-ul este o masina f f reusita ca design exterior...cea mai frumoasa de pe platforma ei. Interiorul este old business seria 2 f45 si x1 f48. E o masina pentru maxim cuplu, zic eu...sau a 2-a masina. Politica de preturi este pe masura...masina de fite...pret de fite...mai scumpa ca x1 sau active tourer care sunt ambele semnificativ mai practice. Pozitia de sofat sportiva pt un crossover...dar mie la 1,80 mi-a dat senzatia de inghesuit...compar cu F45 si E84. Oricum o masina cu design exterior f f reusit cu pachetele exterioare M...sa vedem cum va arata in variantele de baza. Evenimentul celor de la Bavaria a fost placut.
  15. Salut! E a 2-a iarna in care am mers fara senzori in rotile aftermarket de iarna la un 218d F45. Cand am luat jantele aftermarket si le-am incaltat nu m-am gandit la aspectul asta...si desi am mers 2 sezoane cu ele asa, a inceput sa mi se para enervant sa dau Ok de fiecare data cand pornesc masina la eroarea cu senzorii. Am dat o cautare pe net si am vazut ca pe piata sunt o multitudine de marci de senzori, unii care costa 90 ron...pana la cei originali care sunt cam 70-80euro. Intrebarea mea este...cum imi dau seama cand cumpar daca sunt compatibili cu masina mea? Odata montati nu cred ca pot sa ii mai returnez daca nu functioneaza cu masina mea? Voi cum ati procedat pentru al doilea set de roti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.