Salut, Am fost azi cu un bmw 525d 2000 la autotest. Rezultatul: Caroserie 85% (usor atinsa in cateva locuri, vopsea originala) -Parbriz crapat Sasiu 100% :) (neatins) Frane OK Transmisie: -Scurgeri simering cautator viteze -Scurgeri buson golire cutie Suspensii: -Brate fata-spate varza -Amortizor dreapta fata varza -Bucsi bascula inferioara varza -Bielete directie st+dr varza Motor: :blink: -Randament 34.7 cai @ 2523 RPM (tb sa fie 163 cai @ 4000 RPM) -Cuplu 121 Nm @ 1290 RPM (tb sa fie 350 Nm @ 2000 RPM) (din interior motorul pare sa traga, e stabil la relanti ; la autotest au zis ca trebuie verificata pe calculator) -La evacuare racord flexibil avariat Intrebari: -Cat ma costa un parbriz ? -Scurgerile pt transmisie se pot repara? Cat m-ar costa? -Cat m-ar costa sa repar partea de suspensie si cat de urgent ar trebui facuta? Adica se pot inlocui pe rand ? -Ce problema poate avea motorul si cat ar costa reparatia? Eu m-am gandit la debitmetru...el e de vina?