versiunea de care zici tu de 240 CP se numeste Ralliart si se aduce abia de anul acesta in Romania. Iar la pretul mentionat de mine este o versiune de echipare Invite practic (lipsesc navigatia de fabrica, sunetul Rockford Fosgate, ceea ce zici si tu: frane, eleron si suspensie), sistemul de acces si pornire fara cheie, scaune de piele cu incalzire si costa 21.000 fara tva. In aceeasi versiune de echipare cu a mea, adica Instyle, si cu motorizarea de care vorbesti, costa 24.000 fara tva. E adevarat, cand am luat-o eu pe a mea, era alta piata si erau alte preturi, de aici si faptul ca atunci, in iulie 2008, am dat 20.000 fara tva si niste accesorii (dar cu tva de 19% si deductibil integral), iar astazi este vreo 18.000 fara tva (dar TVA-ul e 24% si se deduce in alte conditii). Daca s-ar fi adus si atunci Ralliart-ul de 240 CP, da, as fi luat-o, tot in echipare Instyle. Dar nu se aduceau atunci si nu mai puteam astepta, trebuia sa-mi cumpar masina. Daca intreaba cineva de ce am dat 25.000 (cu toate taxele si acareturile) pe un Mitsubishi cand la aceeasi bani puteam sa iau un e60 second si bine dotat, raspunsul e ca am dorit totusi o masina noua, cu garantie fara tiganeala (adica nu sa ma duc si sa am discutii ca nu e acoperit nu stiu ce de garantie, etc.) si care sa aiba intretinerea in niste limite de preturi rezonabile. N-am vrut sa-mi bat capul cu service-uri si cheltuielile de intretinere care pentru un e60 probabil ar fi dublat costurile de intretinere pe care le-am avut pana acum. In cazul de fata, intretinerea lancer-ului s-a rezumat la revizii din 20 in 20.000 km pana acum (am facut aproximativ 55.000 km pana acum), revizii care au costat intre 950 si 1300 RON (in functie de ce s-a schimbat) si in rest doar benzina si roviniete/impozite. Restul de modificari/adaugiri nu le iau in calcul pentru ca au fost moftul meu. La un Ralliart sau EVO reviziile sunt la 7500 km si se duc pe la 2000 RON, pentru cine e curios sa stie.