Jump to content

Apple

Members
  • Posts

    1230
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    X4 G02

Recent Profile Visitors

7121 profile views

Apple's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done

Recent Badges

3

Reputation

  1. Eu tocmai ce am cumparat connected booster si update de harti acum 2 saptamani ptr x4… live 2024-4 am descarcat… sa inteleg ca pe viitor va fi gratuit? Nu cred ca mai fac astia storno…
  2. @CosminEU @goangaus Va multumesc amandurora, m-am lamurit. Si de la dealer mi s-a raspuns la fel, in Carplay doar cu Apple Maps apar indicatii in HUD. Am incercat totusi altceva, pornit Apple Maps intai, apoi am pornit si Waze, cum mi-a recomandat altcineva, Apple Maps se inchide si apar indicatiile din Waze... Nu-mi pot da seama insa daca sunt cele din Maps sau din Waze, pentru ca pe ecranul central fiind activ doar Waze-ul, imi pare traseul din Waze.
  3. Salut. Instructiunile in HUD pentru Waze merg de pe orice telefon, te rog? Si din Carplay? (Iphone) Nu-mi afiseaza nimic la un X4 G02 cu iDrive 7. Salut. Poti sa-mi spui, te rog, daca ti-au spus ce versiune trebuie la update? Multumesc amandurora.
  4. Dragilor, am nevoie de un pic de ajutor. Ar trebui sa fac un drum Bucuresti - Pestera si retur saptamana viitoare. Asa ca apreciez niste sfaturi sau indicatii cat mai rapid posibil sa vad ce fac. Ma intereseaza care ar fi cele mai bune variante din punct de vedere drumuri... Am inteles ca mai bine fac 20-30 de km in plus prin Sinaia, si sa folosesc Sinaia - Moroeni. Sau sa merg pe drumul cel mai scurt? Insa sunt un pic in ceata referitor la drumul Moroeni - Pestera. Stie cineva distanta dintre astea doua si care mai e starea drumului forestier? E nasol ca dificultate si pericol de rupt masina? Multumesc.
  5. andrei, nu, am fost pe la sfarsitul lui august prin bran... te anunt cand mai trec prin zona. :twoup:
  6. Raspunsul e simplu: ptr numele brandului. :twoup:
  7. Stefan, da ai dreptate, e o masina buna. A trecut de doi ani fara probleme, iar plasticele din interior de exemplu si pielea de pe scaune arata bine. Mai toata lumea era nemultumita de plastice, ca e prea dur, ca e prea nu stiu cum, uite ca au rezistat si n-am nici greieri. Cat despre revizii, da, atunci cand va iesi din garantie si va trece de 100.000 km probabil ca voi face reviziile mai des, in functie de cum se prezinta si starea masinii. Culmea e ca, de exemplu, m-am dus la 45.000 km sa schimb uleiul la cutie si service-ul reprezentantei incepuse sa rada de mine, ca verificarea uleiului la cutie se face la 60.000 km si nu se schimba ci doar se completeaza. Mi l-au schimbat ca am insistat eu... Asa ca n-am de ce sa o tin in puf cu revizii la 10.000, le fac la cat zic ei si gata... Minusul masinii, ca trebuia sa existe si asa ceva, este vopseaua pe baza de apa, care se zgarie destul de usor si pe negru arata naspa. Am dat si peste unii binevoitori care mi-au desenat o linie de jur imprejurul masinii la un moment dat, am facut o revopsire pe Casco, dar facand-o la reprezentanta, nu stiu daca e mai rezistenta sau nu vopseaua. Am impresia uneori ca e mai proasta. Ma rog, I can live with that...
  8. versiunea de care zici tu de 240 CP se numeste Ralliart si se aduce abia de anul acesta in Romania. Iar la pretul mentionat de mine este o versiune de echipare Invite practic (lipsesc navigatia de fabrica, sunetul Rockford Fosgate, ceea ce zici si tu: frane, eleron si suspensie), sistemul de acces si pornire fara cheie, scaune de piele cu incalzire si costa 21.000 fara tva. In aceeasi versiune de echipare cu a mea, adica Instyle, si cu motorizarea de care vorbesti, costa 24.000 fara tva. E adevarat, cand am luat-o eu pe a mea, era alta piata si erau alte preturi, de aici si faptul ca atunci, in iulie 2008, am dat 20.000 fara tva si niste accesorii (dar cu tva de 19% si deductibil integral), iar astazi este vreo 18.000 fara tva (dar TVA-ul e 24% si se deduce in alte conditii). Daca s-ar fi adus si atunci Ralliart-ul de 240 CP, da, as fi luat-o, tot in echipare Instyle. Dar nu se aduceau atunci si nu mai puteam astepta, trebuia sa-mi cumpar masina. Daca intreaba cineva de ce am dat 25.000 (cu toate taxele si acareturile) pe un Mitsubishi cand la aceeasi bani puteam sa iau un e60 second si bine dotat, raspunsul e ca am dorit totusi o masina noua, cu garantie fara tiganeala (adica nu sa ma duc si sa am discutii ca nu e acoperit nu stiu ce de garantie, etc.) si care sa aiba intretinerea in niste limite de preturi rezonabile. N-am vrut sa-mi bat capul cu service-uri si cheltuielile de intretinere care pentru un e60 probabil ar fi dublat costurile de intretinere pe care le-am avut pana acum. In cazul de fata, intretinerea lancer-ului s-a rezumat la revizii din 20 in 20.000 km pana acum (am facut aproximativ 55.000 km pana acum), revizii care au costat intre 950 si 1300 RON (in functie de ce s-a schimbat) si in rest doar benzina si roviniete/impozite. Restul de modificari/adaugiri nu le iau in calcul pentru ca au fost moftul meu. La un Ralliart sau EVO reviziile sunt la 7500 km si se duc pe la 2000 RON, pentru cine e curios sa stie.
  9. Deocamdata interne, garnituri metalice :twoup: , o admisie de aer rece, am un intercooler si un kit turbo pe stoc. Mai imi trebuie niste timp sa le montez. :)
  10. pozele sunt facute in italia, pasul Bosco. fata de masina standard care a iesit din fabrica, s-au adaugat, la partea din spate de exemplu, bara spate Ralliart, stopuri spate EVO X model 2010, evacuare dubla Evo X si adaugata o camera de marsarier. In fata s-au adaugat ornamente cromate proiectoare, grile cromata partea de jos. Sistemul de franare s-a schimbat, Brembo - 4 pistonase pe fata si tot Brembo pe spate (dar cu 2 pistonase) Era sa uit de eleronul Evo X,s-au mai schimbat jantele si masina a primit si un Cold Air Intake de la Pipercross.
  11. m-am gandit sa mai actualizez topicul sa se mai vada si schimbarile fata de o masina standard. din nefericire, cred ca va trebui sa urc pozele una cate una, vad ca s-a schimbat sistemul de attachment.
  12. cauciucuri iarna 205/60/16 - 2 bucati aceeasi marca, sau o bucata Michelin Pilot Alpin, aceeasi dimensiune? pe site apare ceva, insa nu stiu cat de actualizate sunt datele. te-as intreba de 215/45/18, dar stiu ca sunt destul de rare. Ti-am dat si un PM. Multumesc.
  13. mansonul de piele de la schimbator? in ce stare e? pret?
  14. vreau eu - imbracaminte piele originala "frana de mana", cu conditia sa nu fie intreaga, fara rupturi sau cusaturi largite. care era pretul (ai zis ba 40, ba 50) si cum procedam? Un nr de telefon ceva? Eventual da-mi un PM. Multumesc.
  15. chestia aia cu trimiterea contactelor trebuie facuta cu iDrive-ul in meniul i/phone settings/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.