Jump to content

bmw_faner

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i '93

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bmw_faner's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Omule am sa sun, dar degeaba, prevad de pe acum, daca imi da alta e clar ca trebuie sa ajung cu BMW inapoi, ori cine plateste 600 euro platforma? El nu cu siguranta! Plus ca tipul e rus, firma are nume de Polonia si uite asa distractie, astia sunt cei mai neseriosi si nu vad de ce ar face exceptie in cazul meu. Am sa sun maine la ei sa vad ce zic. Va anunt...
  2. Oameni buni haideti sa nu ne certam. Cred ca avem destule cu totii pe cap ca sa ne mai certam si aici. O sa va tin la curent cu ce se va intampla in continuare, ah si nu uitati: NU CUMPARATI MASINI FARA SERII DE SASIU! :)
  3. Pai vorbesc, dar cu cineeeeeee :)((((((((((
  4. probabil...dar nu cunosc pe nimeni
  5. Raspuns: Sa aduc din Gemania brief-ul modificat cudovada ca seria a fost polizata si rescrisa mai jos. Lucru imposibil de facut, habar nu am si nici nu pot sa aflu unde, cand, cum a fost rescrisa seria. Nu l-a interesat deloc sa se uite la masina, sa vada daca e sau nu cea din acte. Ce de facut? In Germania e clar ca nu am ce sa caut si ar fi si costurile prea mari. Nu ar fi fost suficienta o declaratie la notariat? Oare sa apelez la BMW Romania, sa-i pun pe ei sa caute in Germania daca au modificat seria masinii ? Dar la cum mi-au raspuns ultima data...
  6. Ok, ms...O sa va tin la curent, poate nu mai patesc si altii ca mine sau daca patesc, macar stiu ce si cum.
  7. Scuze am fost plecat si nu am apucat sa raspund la timp, ideea legata de comisie este ca inginerul a fost destul de reticent, nu ar fi fost normal sa imi spuna ca vor cauta ei serii si etc si vor vedea ce vor face dupa? De ce este atat de secret modul in care se procedeaza? Daca se stabileste clar ca masina e ok, sunt obligati sa ma lase sa o inmatriculez? Legat de PKN, l-am gasit pe doua stickere de pe contraaripa dreapta, cum te uiti la motor, dar este diferit in sensul ca numai primele 4 sau 5 cifre sunt identice, ceva cu 1 121 XXX sau ceva similar. Cand politistul si inginerul se uita la masina, pot sa stau si eu langa ei? Cu motorul cred ca e suficienta o declaratie pe proprie raspundere la notariat, numai ca nu stiu cum vor face incadrarea euro daca ei nu stiu ce motor am :|, oricum tipul lui apare si pe placuta de pe contraaripa stanga. Mersi pentru urari, sper sa o scot la capat, orice informatie oricat de mica e importnata, zici ca astia de la BMW nu ma pot ajuta cu nimic?
  8. Vesti? :) Pfff, nu stiu cu ce sa incep, sa vedem: -am fost la R.A.R si asa este, cum spune X X L, sunt la comisie luni sau marti sau cand o sa ma duc eu...Inginerul mi-a zis ca sunt sanse, dar nu mari si ca cei de la comisie dau greu drept de inmatriculare masinilor de genul asta. Din cate am vazut, nu s-a pus problema ca ar fi furata, ca nu ar corespunde, etc, ci doar ca e o chestie artizanala si ca ar fi buna o dovada din Germania, pe care sigur ca nu o am. -la ITP mi-au gasit urmatoarele : stingator ioc, pivot roata dreapta, o bucsa in stanga, nu am solutie in rezervor de spalare parbriz, pierde ulei pe la cutia de viteze. -legat de acte pe foaia respectiva scrie : serie polizata si poansonata artizanal in alt loc si fara serie motor. -am fost la BMW de la Baneasa, am dat de un tip care il cam luase pe nu in brate, pana la urma l-am lamurit sa imi dea o foaie cu datele complete ale masinii, care de fapt nu-mi foloseste la nimic. L-am intrebat daca are istoricul masinii si mi-a zis ca se poate uita in baza de date germana. S-a uitat omul si nu a gasit nimic, cica masina nu a trecut deloc pe la BMW Germania, minciuna crasa pentru ca pe urma mi-am amintit ca masina are caiet de service si intr-adevar e de la BMW cu revizii, reparatii, etc. Nu am vazut nimc legat de o eventuala poansonare. Sau poate nu am citit bine. L-am batut la cap pana m-a lasat sa vin luni sau marti cu masina sa se uite cei de la sevice la ea, dar cica nu imi poate da nici o hartie. I-am zis ca mai sunt unele locuri secrete unde poate fi poansonata seria masinii, sa le caute cei de la service si sa imi dea o hartie ceva cu care sa ma prezint la R.A.R. A zis ca nu poate, ca nu are ce, in fine, o sa ma duc luni si o sa vad ce fac. Sigur ca nu o sa imi inmatriculeze R.A.R.-ul masina cu hartiile lor, dar macar am ceva pe care sa li-l bag in ochi. Acum nu stiu cum sa procedez. Se nasc cateva intrebari: Cei de la comisie se vor uita la seriile ascunse si daca masina e ok imi dau dreptul de a o inscrie? Daca singura problema e chestia cu serie artizanala, ce e de facut? De unde stiu ei ca e scrisa artizanal? Asa cum psunea cineva mai devreme, altfel s efaceau ttreburile acum 5-6-7 ani. Cum sa procedez cand vorbesc cu ei, etc? Ce sa zic si de fapt care e iesirea(daca e vreuna) ? La BMW cum sa procedez, ce pot lua de la ei si cum ii pot convinge? Doar ati vazut ca sunt reticenti, poate nu toti, dar tipul asta cam era. Orice sfat e binevenit, primul BMW nu vreau sa fie doar o amintire urata :). p.s. X X L HELP!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Ms ms ms ms ms ms ms, o sa am nevoie, zici ca nu e data, dar cand folosesc VIN decoder imi arata data fabricatiei. Nu, nu am dezlipit nimic, nu sunt nebun :) Sa zicem ca masina e ok, ce dificultati pot intampina si cum se pot rezolva? Dar, despre astea vorbim maine :) . Trebuie sa ma grabesc cu inmatricularea, taxa se mareste de 3 ori de la 15 decembrie :)((((((((((
  10. Am gasit seria de sasiu in alte doua locuri, pe bancheta spate e o hartie prinsa cu toate datele masinii, antet, stampila de la uzina BMW si in spatele scaunului soferului, pe metalul podelei este un sticker cu aceeasi serie. Am fost la Pipera, am luat numere, maine ma pornesc la R.A.R. Totul ok pana acu...Problema e ca placutele de frana fata sunt terminate si as fi vrut ca masina sa fie cat mai ok. Actele masinii sunt ok, parerea mea, s-au uitat si aia la pipera pe ele, masina nu e anuntata ca furata, etc, de aici cred ca VIN decoderul are o problema, chiar daca seria de sasiu a fost pusa pe masina asta de niste rusi pusi pe fapte rele, de ce exista aceasta contradictie intre luna de fabricatie din seria sasiului si luna fabricatiei din acte. Eu cred ca la un moment dat in existenta acestei masini, seria de sasiu nu a mai putut fi citita, omul a vrut sa vanda masina si cumparatorul i-a facut figuri. Au mers la un service oarecare, sau chiar la BMW, tipii de acolo au poansonat-o iar(in Germania nu este considerata treaba asta ca fiind cine stie ce) si asta a fost tot. Urmarea...maine :)
  11. Mda, nu am o hartie de genul ala, acum ma duc la Pipera sa iau numere pe 30 de zile, sper sa fie ok, cred ca aici voi afla si daca actele sunt ok sau nu. Daca s-a facut ceva similar cu ce ai spus tu, ce pot face? Eu nu am dovada ca s-a repoansonat la un service :| Pana la urma daca masina e ok, si seria de sasiu e buna(citita din misterioasele alte locuri) nu sunt problmee cred, poate umblatura si cheltuiala, dar macar sa scap cu atat. Ah, si inca ceva, poate repoansonarea s-a facut inainte de 1996 :)
  12. Hello iar, Aseara nu eram acasa si am presupus ca data fabricatiei poate fi aprilie, dar nu este, data fabricatiei de pe brieful mare este 9.07.93, deci nu se pupa cu seria de sasiu, ori greseste VIn decoderul ori sunt actele de vina ori e vreo editie mai speciala ori cine stie... Am facut o poza dupa brieful mare si am niste nelamuriri: 1. Ce inseamna treaba cu erstzulassung bis 31.12.1994? 2. Ce inseamna ZIFF 13, 14 etc, a. felge mi-am dat seama, dar restul? 3. Ziff. 27? si 28? acolo nu am mai priceput nimic.
  13. X X L trebuie sa-ti mai multumesc inca o data pentru lamuririle aduse de tine! Sunt atat de suparat si zapacit incat nu am facut diferenta intre data fabricatiei si data primei inmatriculari. Acum m-am uitat pe brieful mare si data fabricatiei este aprilie '93, iar data primei inmatriculari este septembrie '93. Tind totusi sa cred ca data fabricatiei este inscrisa in VIN, pentru ca imi apare atunci cand folosesc diferite Vin-decodere si este si corect. Cred ca am stabilit, cel putin pana acum, ca actele sunt OK. Problema este daca placuta de identificare si numarul poansonat apartin intradevar acestei masini.Observ ca literele si cifrele poansonate corespund standardului BMW iar treaba pare sa fie bine facuta. Ce alte date sunt cuprinse in copia de pe brief pe care vrei sa o postez si la ce mi-ar putea folosi? Crezi ca scrie ceva de poansonare?
  14. "desi, sincer, vad ca poansoanele sunt tot cu caractere BMW, ceea ce ma duce cu gandul la o contrafacere..." Totusi...daca repoansonarea a fost facuta la un service autorizat, e normal sa fie facuta cu caractere bmw. Am mai vazut cateva posturi pe net cu masini la pcare ruginise seria de sasiu, poate si aici a fost ceva oarecum similar si s-au chinuit ca idiotii sa o curate cat mai bine, dar parca tot e prea bine curatata de nu se vede nimic. Am cautat un VIn decoder si am aflat ca din seria de sasiu masina e fabricata in aprilie 93, dar in acte apare sept 93, rezulata ca si actele sunt false? par originale, am mai vazut acte de Germania si totul e in regula, zic eu...,pe urma la digitul care corespunde anului de fabricatie apare un O, O care nu apare in pozitia respectiva in nici un VIN decoder. O sa va tin la curent cu ce se intampla, asta daca mai apuc dupa Vineri :) Si totusi, sa zicem masina furata, ptr ce? 1000E? Nu cred ca un handler, fie el si rus, isi risca business-ul ptr un nimic ca asta, poate la o masina de 15.000 E da. Poate a fost recarosata, dar nu la un service, a avut accident a reparat-o cum a putut si a vandut-o, dar iarasi nu are sens, e suma prea mica. Prin urmare, de ce e seria stearsa? In fine, o sa vad ce zic astia de la R.A.R....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.