Jump to content

Aki Ross

Members
  • Posts

    155
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dareitnow

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti

Previous Fields

  • Masina
    2004 318d, Touring E46

Aki Ross's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut! Nu mai stau sa ĂŽntru ĂŽn detalii, nu mai merge ĂŽnchiderea centralizata din chei, nu se mai reinitializeza, sunt moarte. Am cumparat o ĂŽnchidere centralizata aftermarket, modelul cu doua chei diamant. As vrea sa ĂŽntreb dacĂŁ ma poate ajuta cineva cu montajul,ĂŽn Ploiești sau București, eventual dacĂŁ as putea sa folosesc cheile vechi, ma rog, cipul din ele. Mulțumesc!
  2. Salut! Stiu ca este o problema comuna, am si gasit una similara insa rezolvarea este prea sumar explicata si userul offline din 2015, deci scuze daca repet topicul. Am si eu o problema la un 318d touring din 2004. Nu mai pot deschide masina din chei. Ambele au incetat sa functioneze in aceeasi zi. Inchiderea centralizata e ok, merge de la butonul central si din butuc, deci, exclus GM5-ul. Ce am incercat pana acum: -Sigurante (bineinteles) -Reinitializare (ambele chei, diferite metode) -Am desfacut haionul si m-am uitat la Diversity (e acolo ), n-am avut cu ce sa masor, am verificat doar cablajele in burduf). Ce m-ar ajuta: -Culorile si functiile firelor de la Diversity la GM5, vreau sa urmaresc tot cablajul sa vad unde/daca este intrerupt. -Daca stie cineva la ce sa ma mai uit in burdufuri, alte fire care au legatura cu modulul Diversity si care ar putea fi intrerupte. -Daca cineva a mai avut exact aceeasi problema si imi zice "AIA!!, ACOLO!!" si se rezolva ) Problema a aparut dupa ce am "adaptat" pozitiile sa se aprinda la deschidere, pentru cei care cunosc metoda, am folosit diode, am verificat imediat dupa, totul merge corect deci, nu cred sa aiba vreo legaura. Multumesc!
  3. Salut, Din cate imi dau seama, masina mea nu are aceasta optiune, siguranta de la pozitia 25 lipseste, cablajul din usa si oglinda la fel, oglinda este fara acei doi pini pentru incalzire. Nu o sa-mi bat capul de ce un producator nu ar pune incalzire si pe oglinda din dreapta, in anul 2004, insa intreb ce ar presupune un retrofit decent (cablaj trecut prin panoul de sigurante si tot tacamul) A facut cineva, are cineva idee unde ar trebui sa "ma leg" fara sa dau foc la masina? Atasez poze cu tabloul de sigurante unde pozitia 25 - heated outside mirror, passenger, lipseste si nu are nici plus din cate imi dau seama. Mentionez ca nu am nici duzele de la stropitorile de parbriz incalzite, deci lipseste si siguranta de la pozitia 57, nu stiu daca are vreo legatura cu faptul ca lipseste incalzirea la oglinda pasagerului. Multumesc!
  4. Cumpar E46, 320d / 318d, sedan sau touring. Neaparat 2004-2005, prefer o masina cu "modificari aftermarket" cat mai putine spre deloc. Interior curat si foarte bine intretinut, nu ma intereseaza neaparat piele, as aprecia insa scaune Recaro. Ca dotari obligatorii, clima, pilot automat, jante aliaj. Apreciez senzori de lumina si ploaie, xenon OEM, nu ofer bani in plus pentru navigatie 16:9, pachet M aftermarket, soft, jante mari, lupe Morimoto, suspensii reglabile. Culori excluse: argintiu metalizat, alb sau verde. Buget 4500 euro care poate urca in cazul in care imi place mult modelul. Multumesc!
  5. Salut, Am si eu cateva intrebari referitoare la cutia automatica de pe un e36 320i din `93: 1. Unde pot gasi calculatorul de cutie (TCM) si eventual cum se demonteaza? 2. Daca il schimb, trebuie reprogramat? Reprogramarea se poate face doar la calculator sau trebuie sa fie montat? Masina are Check si nu da nicio eroare, cutia merge destul de bine, schimba bine si pe sport si pe economic insa nu trage in joase imi da senzatia ca se tureaza in gol. Nu stiu daca problema are legatura cu cutia, asa mi-a povestit un mecanic. Accept orice sugestii Multumesc!
  6. Multumesc, Intrebarea mea era si daca acel aprox. 1,5 cm (diferenta dintre 265/35 si 265/40) se simte. Masina are perne pe spate dar aici conteaza raspunsul si cursa amortizorului nu ?
  7. Face-ti "testul cu moneda" pe un 4L, "succesuri"! I rest my case.
  8. Salut, Am cumparat toamna trecuta un set de jante 18" OEM de M5 E39 si primavara asta vreau sa le reconditionez si sa le montez. Eu am un 530d touring din 2002 si voiam sa stiu ce masuri de cauciucuri sa caut fara sa fiu nevoit sa fac unele modificari. Jantele sunt J8 fata si J9,5 spate. Am gasit 2 cauciucuri foarte bune pret/calitate insa sunt 265/40 R18, se potrivesc pe spate ? Am adaugat o poza cu masina din care sa reiasa "garda la sol" actuala Ma gandesc ca trebuie sa fie cineva cu acelasi tip de jante pe aici si deasemenea astept sugestii si legate de culoare, momentan sunt negru spray 45 de straturi si nu stiu daca ma avantajeaza nici culoarea lor OEM. Multumesc
  9. Ma intereseaza, daca sunt de facelift....acelea cu marginea groasa Vorbim pe pm... N-am luat foc, incercam doar sa ma exprim mai bine....
  10. 1. Nu pot sa ma falesc intr-o masina veche de 11 ani si touring 2. Nu le schimb, le inlocuiesc pentru ca le-am spart in urma unui accident usor. 3. Raportul dintre pretul actual al masinii si pretul pieselor OEM nu e chiar ok pentru masinile vechi. 4. Scopul topicului era sa aflu raportul calitate pret al "narilor" aftermarket nu sa ma plang de preturi
  11. Salut, Un pret pentru grilele de capota cu margini cromate, OEM sau aftermarket. E39 2002/facelift Multumesc
  12. Atunci sa-l rugam pe Lex sa ne spuna si noua producatorul celor pe care le-a avut el, poate difera de la unele la altele...
  13. Caut si eu o grila dreapta pentru E39 facelift (marginea groasa) sau setul, din dezmembrari. Ma intereseaza sa nu fie zgariate sau matuite. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.