Jump to content

modoloco

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germania

Previous Fields

  • Masina
    Ford

modoloco's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la Bucuresti, Bacau sau Buzau, am neamuri pe acolo si ma pot ajuta poate
  2. Trebuie sa vin cu o precizare. Suma de 55 de milioane am aflat-o cand am luat masina de la service si am intrebat cam cat a costat reparatia. Acum 2 saptamani mi-am facut prelungire casco iar omul de la asigurari avea pe o hartie scrisa suma platita la service pentru reparatie. Suma: 68 milioane lei Concluzia despre pretul real al reparatiei va las sa o trageti singuri... Ce e drept, eu sunt foarte multumit de cum a iesit masina de fapt a iesit perfect iar de platit a platit casco... pai aici e o afacere care trebuie sa o prinzi daca faci asa ceva. asa se face la noi: cel cu paguba se duce la un service, ei fac o hartie ce si cum e lovita, cu poze etc..(stiu deja cam cat plateste asigurarea) si chiama un interprinzator (de exemplu, unul din elevii mei) care face lucrarea cu vreo 10-15% mai ieftin decat ce e pe hartie. Si servisul incaseaza restul dea moaca. ^^ Eu iau pe asa o lucrare intre 800 si 1200 de Euro. Dar reusesc o masina pe zi! Si cand bate cu grindina iti inchipui cate masini te asteapta. o sa mai revin la tine, pote ma poti ajuta sa incerc.
  3. eu aici fac(sunt de vreo 22 de ani aici), dar m-am gandit eu sa fac si in romania, dar trebuie sa programez "elevii" in asa fel sa vin pt o luna si bineinteles sa am si elevi. Trebuie sa car si ceva scule cu mine, sa inchiriez spatiu, sa anunt un srl si tot asa... nu mi se pare usor. Oricum nu vreau fac scoala cu mai multi de trei elevi pe curs pt ca ar fii o prostie, trebuie sa ma ocup de fiecare in parte, unu are talent si ceilalti poate raman in urma. Cu trei e ok, ma pot ocupa calumea. Ar fii o idee, numai ca nu stiu daca in romania se pot platii cursurile pt ca sunt cam scumpe. Pe persoana 5-7 Zile ar fii 1000 - 1300 Euro fara TVA. Iar sculele ca set vreo 1500 - 2000 fara TVA. Bineinteles merge si mai scump, depinde de calitate. Multe se pot face si fara multi bani, asta pot sa dau eu indicatii sau sfaturi. crezi ca va merge in romania?
  4. Da se pot pe amandoua repara, multe adancituri trebuie sa le ridici in afara si sa le bati iar inapoi, pt a face tabla si lackul moale. sunt multe chestii pe care daca nu le stii, strici mult mai mult decat poti repara. Iar in loc sa castigi banii, sa-r putea sa-i dai...
  5. pai mai toate sunt special facute pt aceasta meserie, sunt vreo 25 - 40 de scule si accesorii. Sunt facute din aliaj carbon-otel si din V2A - Otel(inox). O lampa mica si mare speciala, un fel de ciocan special de tras ventuzele(care defapt nu sunt ventuze, arata ca ciupercute pe care se pune un lipici special), lipici, solutie de sters lipiciul si altele la care nu stiu cum iar spune pe romaneste.
  6. Salutari tuturor, sunt convins ca si voi puteti pune asa o afacere pe picioare. Bineinteles cu putin "talent" si interes. Eu sunt Instructor/Technician(in Germania) in metoda aceasta de reparatii a infundaturilor sau loviturilor(Smart-Repair). Atat cat lacul nu e sarit sau crapat se poate orice indreptat, fie cu "ventuze", fie cu "fiare speciale". Cei care invata la mine aceasta metoda, se privatizeaza si lucreaza singuri. Poate doar cu unul care face "Spot-Repair" (adica acesta repara doar zgaraiturile de lack) si nu toata suprafata. Ceea ce e interesant la ei ca nu au costuri lunare. Adica lucreaza mobil, nu au chirie pt spatiu, material nu prea consuma, doar benzina. Iarna e mai greu pt ca lackul trebuie sa fie cald. Dar majoritatea clientilor au Garaj sau sunt Firme cu hale. Pune uneltele in masina si se duc la client. Peste 90% din clienti sunt Dealer de masini si Autohaus-uri, Leasinguri si Asigurari. Afacerea asta costa, bineinteles inafara de auto, cam vreo 3000 - 5000 Euro(net, fara TVA) cu scoala(5-7 Zile a cate 8 ore/zi, Theorie si Praktica) plus toate sculele(de calitate) necesare. Vi se pare mult? O singura infundatura mica de marimea unei monede de un Euro, indreptata costa 20-30(la negru), in rest 50(fara TVA). Astea sunt bineinteles preturile din Germania. Acolo in Romania trebuie gandite si socotite. Dupa cum am inteles * bala *a platit 55 Mil.(vreo 1500 Euro) pe toata masina. In Germania ar fii la fel Pretul. De fapt e o afacere la cheie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.