Salutari tuturor, sunt convins ca si voi puteti pune asa o afacere pe picioare. Bineinteles cu putin "talent" si interes. Eu sunt Instructor/Technician(in Germania) in metoda aceasta de reparatii a infundaturilor sau loviturilor(Smart-Repair). Atat cat lacul nu e sarit sau crapat se poate orice indreptat, fie cu "ventuze", fie cu "fiare speciale". Cei care invata la mine aceasta metoda, se privatizeaza si lucreaza singuri. Poate doar cu unul care face "Spot-Repair" (adica acesta repara doar zgaraiturile de lack) si nu toata suprafata. Ceea ce e interesant la ei ca nu au costuri lunare. Adica lucreaza mobil, nu au chirie pt spatiu, material nu prea consuma, doar benzina. Iarna e mai greu pt ca lackul trebuie sa fie cald. Dar majoritatea clientilor au Garaj sau sunt Firme cu hale. Pune uneltele in masina si se duc la client. Peste 90% din clienti sunt Dealer de masini si Autohaus-uri, Leasinguri si Asigurari. Afacerea asta costa, bineinteles inafara de auto, cam vreo 3000 - 5000 Euro(net, fara TVA) cu scoala(5-7 Zile a cate 8 ore/zi, Theorie si Praktica) plus toate sculele(de calitate) necesare. Vi se pare mult? O singura infundatura mica de marimea unei monede de un Euro, indreptata costa 20-30(la negru), in rest 50(fara TVA). Astea sunt bineinteles preturile din Germania. Acolo in Romania trebuie gandite si socotite. Dupa cum am inteles * bala *a platit 55 Mil.(vreo 1500 Euro) pe toata masina. In Germania ar fii la fel Pretul. De fapt e o afacere la cheie.