sandumrs
Members-
Posts
109 -
Joined
-
Last visited
sandumrs's Achievements
Newbie (1/15)
2
Reputation
-
Am vazut azi prin Bucuresti una bucata 330i, cu un kit exterior superb si cu jentile de 18'. Mie imi place enorm cum arata masina cu conditia sa aiba jante cat mai mari si marginile geamurilor sa fie cromate. In schimb nu pot sa sufar seria 7, e oribila. Parerea mea. Subiectiv.
-
Mie personal imi da fiori trendul asta Audi, care este din ce in ce mai evident ca este o amenintare. Parca sunt mai puternici ca oricand, parca sunt mai uternici ca Mercedes si lucreaza si sapa si la BMW. Parerea mea. Cat despre Audi A4, e foarte subiectiv sa zicem ca e urat, dar trebuie sa recunoastem ca e o masina omogena. Seria 3 efectiv e greu sa fie batuta, dar totusi Audi A4 e un rival pe amsura. Cat despre motoare, RS4 este cel mai bun exemplu cum Audi a intrat in clubul marilor constructori de motoare. O sa urmeze si un 3.2l FSi de 300Cp si inca cateva. Audi se aliniaza perfect la nivelul BMW/ Mercedes. Trebuie sa fim sinceri, Audi e un pericol.
-
Stie careva de vreo varianta mai puternica pentru M6 cum a avut M3E46???
-
Scuze pentru postul dublu, si pe mine parca m-a sagetat faptul ca au distrus doua M5-uri intr-o emisiune, dar probabil a fost un eveniment nefericit si o foarte incredibila coincidenta(imi recunosc greseala gramaticala hehe) ideea e ca masina l-a impresionat pe Clarkson si cu toate problemele de fiabilitate aparute, a fost incadrata ca o masina epica. Cautati pe mininova "Haven and hell", pune la incercare M5-ul fata de 430Monza pe un circuit. Masina nu s-a mai stricat, daca o facea, daca se strica din nou, Clarkson o taxa grav, asta pentru ca stiu cat ii iubeste el pe nemtalai. Una peste alta, datorita electronicii, BMW-urile actuale au coborat stacheta la fiabilitate, sper sa-si revina.
-
Foarte frumos, adica atac la persoana??!!! Nu am avut nici pe departe intentia sa atac vreo persoana, de altfel in acel post, mi-am si cerut scuze in sensul ca ceea ce spuneam eu nu doream sa para sau sa fie un atac la persoana. Cat despre TEST_DRIVER nu pot decat sa remarc ca este un foarte bun om de forum, serios spun asta si nu in mod ironic, posturile sale anima discutiile intr-un mod cat mai original, hehe, serios spun asta. Sunt anumite conceptii care sunt marca inregistrata 'TEST_DRIVER". Era candva o data acum vreo 6-8ani, o marca BMW si niste masini BMW care erau iubite si adorate de o intreaga planeta pamant pentru prestatiile, designul si fiabilitatea lor(in speta a masinilor BMW). Procentul persoanelor care iubeau imaginea, designul, trendul impuse de designul BMW-urilor era la o cota uluitoare, pana si cei mai inversunati fani Mercedes nu puteau sa nu recunoasca frumusetea automobilelor BMW. 80-90% din persoanele mature, desi uneori fani ai altor marci, iubeau felul in care aratau masinile BMW, felul in care se prezenta atat interiorul cat si exteriorul. Acum acele vremuri au apus, sunt multi fani care nu sunt intru totul de acord cu actualul trend de design, procentul persoanelor care sunt neutrii si au renuntat la admiratiea fata de BMW-uri este la fel intr-o continua crestere si asa mai departe. Asta e filosofia mea actuala despre BMW, adica sunt constient de puterea si de complexitatea deosebita a tehnicii made by BMW, de complexitatea fiecarui element constitutiv dintr-un BMW actual, dar felul in care arata, felul in care isi prezinta imaginea, faptul ca bordurile nu se mai indreapta catre sofer, fiabilitatea din ce in ce mai slaba, etc ma chinuie si ma fac sa nu mai iubesc suta la suta modelele BMW. Consider ca, castigul la vanzari, uimitorul castig la vanzari, inregistrat anul asta de BMW, se datoreaza faptului ca tehnologia folosita de masinile actuale impun trendul pe piata, si constituie monstre tehnologice, exemple de """CUM SE FACE""", dar capitalul de fani ai marcii este in scadere, fanii vechi iubesc marca pentru modelele mai vechi, designul nu mai e cel care vinde BMW-uri, acum tehnologia vinde BMW-uri, din nefericire. Ce vreau sa subliniez, vechile BMW-uri iti mertgeau la casa sufletului,. te incantau prin doua chestii, soundul motorului si look-ul deosebit si lesne de remarcat, actualele BMW-uri te impresioneaza prin avans tehnologic, electronica, complexitate dar au devenit masini de pluton. Spun asta ca fan adevarat BMW si sper sa nu se indoiasca cineva de asta, dar am ajuns sa imi placa doar 60% din modelele BMW, in timp ce acum 6-8 ani le iubeam pe toate. Ca fan BMW nu ma folosesc de stereotipul "AUDI nu e inca la nivelul BMW si Mercede", mi se pare mult prea indolent din partea noastra, e greu sa recunoastem ca ne doare? Cat despre RS4, discutia e inutila, vad ca toti am fost de acord ca e de mare belea, ramane de vazut cat de mare belea va fi M3E90. Remarc ceva, si va rog sa ma contraziceti daca gresesc(daca se poate si cu argumente), dintre cei trei mari nemtalai, cel mai crescend trend il inregistreaza fara discutie AUDI. Zicea cineva ca a avut si ca a condus si BMW si AUDI si ca la AUDI nu simtea nici o emotie, foarte foarte adevarat, insa, din nefericire AUDI lucreaza puternic la domeniul asta si ce e si mai grav, designul actualelor Audi-uri sustin puternic aceasta teorie iar faptele sunt si ele evidente. Am asteptat cu nerabdare testul din emisiunea TopGear, tot sperand sa nu mai gasesc decat laude pentru RS4, tot sperand ca dragostea deosebita a lui Clarkson pentru nemtalai sa-l faca sa fie puternic subiectiv si sa demonteze aceasta masina, tot ce am reusit sa fac cand am vazut emisiunea, e sa ma indragostesc de jucarie, adica nu prea ai cum sa nu-ti placa. Interesanta ultima replica legata de masina, urmariti cu atentie, emisiunea dace parte din seria 7-a(ultima) si este episodul II din aceasta serie. Nu intelegeti ca numai asta m-a facut sa iubesc jucaria, mai sunt si altele. Ca o remarca, un foarte bun prieten de-al meu, fan inrait Mercedes(nu fac discriminari) imi zicea hotarat si raspicat ca nu poate sa sufere ultima restilizare pentru AUDI A4, ca i se pare foarte urat, nu prea comenta el cat de bun sau rau e dar comenta designul. Am fost cu el la SIAB, la standul unde era expus RS4, a tacut brusc, il ranea la ochi, efectiv nu-i venea sa creada, cu cuvintele sale ''incredibil, in ce hal arata''. Curios l-am intrebat, "pai parca nu puteai sa suferi A4?".........raspunsul: "pai da asta nu mai e A4". intamplarea este f adevarata si deloc inflorita iar tipul e fan Mercedes fara ocolisuri. Prin ce se remarca AUDI, omogenitate, masinile Audi vor fi din ce in ce mai omogene, atat dpdv sportiv cat si dpdv al luxului si opulentei.
-
Ma bucur ca mai toti dintre noi sunt realisti, AUDi chiar ar trebui sa ne ingrijoreze. Chestia ca nu au ajuns inca sa concureze cu Mercedes si BMW as rezuma-o simplu....................Mercedes mai are de tras sa ajunga pe AUDI, iar asta o spun cu toata raspunderea posibila dar cu mentiunea ca este o parere personala. Scuze daca a deranjat pe careva acest topic. Exact, concurenta este ceva care trebuie sa ne bucure pe noi clientii. Cat despre RS4, din nefericire e targetul actual la supersedanuri de clasa medie, asta e, trebuie sa scoatem capul din nisip si sa asteptam noul M3. Pentru ei reteta a fost simpla, au construit cel mai bun motor din istoria lor care pe deasupra este si indeajuns de usor sa nu ingreuneze puntea fata, au perfectionat Quattro, un body-kit impresionant, cutie manuala cu sase rapoarte, au ususrat un pic masina si au alcatuit un amalgam destul de omogen. M3-ul va trebui sa fie extrem de bun sa fie peste. Test Driver dupa parerea mea gandesti ca un copil, sper sa nu o ie ca pe o insulta, dar treaba cu turbo e clar un complex deosebit de grav pentru tine. Mie imi miroase a atac la persoana :blink: .Te rog sa te abtii de la astfel de comentarii pe viitor.Thanks """""Cum suna BMW si cum suna Audi... Shi cum suna M3 shi cum suna RS4..."""" remarca asta nu ne face cinste ca fani BMW, parerea mea.
-
Vad ca mare parte dintre noi, fanii alb albastrii, nu luam in considerare puterea din ce in ce mai mare a marcii AUDI. Toti ne cramponam in special pe versusul Mercedes BMW care dureaza de cand lumea dar cam uitam de al treilea actor, AUDI. Parerea mea este ca Mercedes si BMW, trebuie sa se teama de AUDI, au trecut vremurile in care AUDI nici nu se compara cu BMW si Merc. Ce e mai grav este ca, sunt unele clase unde AUDI devine masina de batut, inainte BMW sau Mercedes erau singurele masini de batut. Intrebarea AUDI RS4 versus viitorul M3, se naste mereu in mintea mea, ce ziceti, va fi peste sau nu. Parerea mea este ca va fi foarte greu, foarte, foarte greu. Va astept la discutii, si sa fim realisti, sa vorbim de plusuri si minusuri.
-
Teddy vrea sa spuna ceva foarte important si voi nu-l lasati, M1 se vrea a fi o supermasina care sa concureze cu SLR. Sa vedem daca se vor tine de cuvant si daca o vor produce.
-
Iata ce am gasit pe alt forum: The Turbo is back The BMW M3 looks headed for some stiff in-house rivalry in the form of a secret twin-turbocharged 3.0-litre six-cylinder version of the 3-series that’s little more than a year away from introduction. The new car, depicted here in computer-generated images based on recent scoop photographs, will be badged 335i according to Autocar sources. The future 3-series range-topper will be ready for launch in left-hand-drive European markets by mid-2006, with right-hand-drive UK sales six months later. To be offered in coupĂŠ, saloon and estate guises, the 335i should bridge the gap that will be created in BMW’s range as the next M3 moves upmarket when it arrives in 2007 with 4.0-litre V8 power and a price to match. The 3.0-litre straight six (right) is said to produce around 330bhp – up 72bhp on the new 330i and just 13bhp shy of today’s 3.2-litre M3. The new powerplant takes a leaf out of BMW’s latest diesel engine development by employing two turbochargers – one operating at lower engine speeds to boost low-end torque with the other called upon to extend power at the top end. ‘It’s going to take turbocharging to a whole new level,’ said a supplier privy to the new engine’s performance claims. Nothing’s official, but a 0-60mph time of around 6.0sec appears to be on the cards with top speed limited to 155mph. By coupling turbocharging with Vanos variable valve timing and Valvetronic, the new engine is said to be very economical and Euro4 emission compatible. It’s possible that BMW is planning to provide the 335i with a new double-clutch gearbox similar to Volkswagen’s acclaimed DSG transmission. Tipped to replace the sequential manual unit used on the old 3-series, its development is cloaked in secrecy with a launch date still undetermined. The new BMW won’t be the only model to carry the 335 name. Also under development is a new 3-series model fitted with the same twin turbocharged 3.0-litre in-line six-cylinder diesel that’s used in the 535d.
-
Exact, mai multe poze cu noul M3, daca are cineva.
-
Cred ca faceti o confuzie, eu nu spun ca Passatul e mai bun ca seria 3 ci doar, ca fac parte din aceeasi clasa. Targetul de clientii este oricum total diferit, dar aceeasi clasa, D europeana.
-
Ati auzit? Alfa va pune pe 159 un motor diesel de 3l de 250Cp si 550Nm, zic eu foarte interesant. Si astia stiu sa faca motoare.
-
Meric man, ma gandeam ca dieselurile nu se prea preteaza la cerculete.
-
ASTA STIAM, DAR MERGE CU DIESEL?
-
Cum se invarte un BMW diesel?Stie careva?