-
Posts
300 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
Z3
babanu's Achievements
Newbie (1/15)
13
Reputation
-
Daca nu vor sa trimita in Romania atunci poti apela la un mail drop service cum este mailboxde.com
-
Zahei, cauta-ti direct pe ebay.de, fara luneta ar trebui sa gasesti pe la 400-500 euro noi cu tot cu kit de montaj
-
Eu am facut un soi de retrofit A/C pe Z3... scoate-ti din cap ideea, mai bine... te duci in padure. :bashwall: Nu ca ar fi imposibil dar trebuie sa te tina nervii si banii. Se pot pune multe pe Z3, eu am reusit asa: - AC - cruise control - heated seats - ceasuri cu indicator de consum - OBC 18 butoane si mai erau cateva dar m-am vindecat, am vandut masina :twoup: In Europa s-au vandut trei motorizari in patru pistoane, M43 de 1,8 si 1,9 plus M44 de 1,9. Pe acestea le poti recunoaste dupa bara fata cu grila mica. Cele in patru pistoane cred ca reprezinta cel putin 75% din ce gasesti prin Romania. Cele in 6 pistoane au bara fata wide si au fost 2.8(majoritatea celor non facelift). Cele facelift au fost 2.0(a inlocuit M44-ul de 1.9), 2.2, 2.5(rare), 3.0(rare, au inlocuit 2.8 ) plus M Roadsterul de 3.2 care se recunoaste dupa grilele laterale diferite. Mai departe coupeurile au doar 2.8 sau foarte rar 3.0 (facelift) Una buna este intre 4.000 si 6.000 euro. Ce este peste 6.000 sunt aberatii, ce este sub 3.500 sunt sigur cu probleme (sau chelioase). Sub 2.500 sunt deja gunoaie. Vorbesc de Romania, cu acte in regula, inmatriculate.
-
Nu mai este valabil, multumesc, rog un moderator sa inchida acest topic
-
M-am zbatut si eu cu problema unui cd player pentru Z3... Am avut si eu BMW business dar l-am inlocuit repede cu un Blaupunkt MP36 care nu numai ca arata bine fiind simetric si integrandu-se perfect daca ai inele cromate dar ii da si bataie de la mare distanta orcarei relicve de "BMW buciness" la capitolul sunet. Nu mai spun ca citeste MP3 si are iesiri de statie. Sa-ti faci o idee uite aici cum arata pe Z3 (culorile display-ului se pot schimba avand si portocaliu): http://www.z3-roadster-forum.de/forum/viewtopic.php?t=4473 Il gasesti pe Ebay in Germania pe la 30 de euro: http://www.ebay.de/itm/Autoradio-Blaupunkt-Valencia-MP36-/311101030159?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item486f10ff0f In concluzie lasa BMW business-ul pentru cei care vor sa-si deschida muzeu, vremea lui a cam trecut... PS: stii de problema display-urilor la BMW business / RDS, nu? Azi merge, maine daca este mai frig citesti printre randuri... la propriu
-
Salut, ti-am trimis PM
-
placutele uzate au inceput sa atinga buza ruginita a discului
-
1 Fara absolut nicio problema, stai in tricou lejer. Oricum sa o iei naparat cu scaune incalzite pentru ca sunt foarte utile si vara 2 Da, non facelift-urile au probleme cand este foarte cald afara, directia devine "lipicioasa" si sa-i rezolvi problema costa foarte mult. Singura solutie este sa te obisnuiesti 3 Fals, motoarele in 6 pistoane sunt imprumutate de pe seria 3 si nu au probleme majore incat sa o pui in topul masinilor care te lasa in drum. Eu as zice ca Z4 este o masina foarte fiabila in care poti sa-ti pui baza. 4 "Grab your balls" si lasa prostiile, doar nu o sa mergi la raliu incat sa zici ca ai probleme ca nu esti obisnuit cu o masina noua. Se conduce ca oricare alta masina. Daca intradevar esti incepator si ai carnet de nici un an atunci ia cu tine pe cineva mai experimentat si care poate sa ti-o conduca. Desi e putin stupid, ce moment mai bun de a invata masina decat asta? 5 Simplu spus, nu ai cum sa stii. De aceea ia-ti o marja de 500E in plus fata de pretul de achizitie pentru eventualele reparatii (care sigur vor fi). Eventual daca in orasul din care o iei exista un sediu autotest du-o acolo. Altfel sa o duci la un service oarecare pentru o verificare generala este treaba de noroc, de cum nimeresti un mecanic priceput sa nu. Sansele cele mai mari sunt totusi sa dai de un vacar. 6 Nu am inteles la care te referi, la boxter sau la Z4 ca trebuiesc trimise in Germania? 7 Daca o iei cu motor de 3.0 sa te astepti sa fie misto. Daca o iei cu motor de 2.0 mai bine cauta-ti de alta treaba. 8 Garda de corp? Este bine sa aiba peste 185cm sa para impunator. Eventual fost luptator K1 :bash: Revenind acum, poti merge oriunde cu ea fara sa-ti faci probleme. Eu am traversat santuri de irigatii pe camp intr-o ferma cu un Z3 fara sa raman suspendat. Nu intreba ce am cautat acolo . Sunt sigur ca si Z4 poate la fel daca ai o mica idee de cum se conduce in offroad. 9 Indiferent de situatie vei fi tratat exact asa cum TU permiti oamenilor sa te trateze. Schema in viata este sa stii sa te impui si sa fii respectat indiferent de ce masina ai... Dar deja o dam in dezvoltare personala si nu este subiectul acestui forum
-
Ti-am gasit si un tutorial astazi: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?632391-ac-fan-only-works-on-4-write-up-%29
-
Demontezi bratele stergatoarelor, scoti chederul, dai jos plasticul de sub stergatoare si ajungi la motorasul aerotermei. Vezi ca are un fel de cureluse care se desfac si poti sa te holbezi in motoras. Ce cauti tu este chair sub motoras si arata ca spirele unui arc. Se demonteaza usor daca vrei mai intai sa incerci sa-l cureti pana sa cumperi altul. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Blower-Motor-Resistor-E30-318-325-M3-Z3-7551-/230380358179
-
Daca senzorul este curat si bun atunci sigur este modulul ABS/ASC. Am patit si eu ceva similar si s-a dovedit a fi un contact uscat in unitate. I-am facut reflow si a mers perfect. In cazul tau daca spui ca pe tester iti spune dreapta fata este posibil ca ai contactele uscate spre actuatorul respectiv. Am vazut pe forumurile straine ca lumea schimba cablurile de legatura intre modul si actuatuare sa rezolve probleme similare. Incepe si tu de aici: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1071676 Ori cumperi modulul din dezmembrai ori daca esti indemanatic cu un letcon te apuci de mesterit si ti-l repari singur ca nu e mare smecherie. Modul desfacut cu dremel: bimmer fest.com/forums/attachment.php?attachmentid=189830&d=1245176850 Filmulete cu firele refacute de la actuatuare: Daca ti-a captat atentia subiectul si nu ai somn noaptea ia de aici 30 de pagini :frantics: : bimmer fest.com/forums/showthread.php?t=356272 PS taie spatiul intre bimer si fest in bara ca sa poti accesa linkurile
-
Si eu trebuie sa-i fac ITP-ul luna asta, sper sa n-am surprize... Pentru ventilatie verifica daca motorasul aerotermei primeste curent, daca nu atunci cel mai probabil intrerupatorul din bord (asta ca sa nu fie siguranta). Daca e motorasul il gasesti pe urs, daca e intrerupatorul cred ca merge cel de pisoi compact. Oricum spuneai ca te pricepi la electronica, cu un multimetru in 15 minute ar trebui sa descoperi cauza. La intrerupator ajungi demontand casetofonul si vei gasi doua suruburi stanga - dreapta daca imi aduc bine aminte care odata scoase te vor lasa sa impingi in bord cele trei intrerupatoare de la clima. Ai grija sa nu-i rupi clemele blocului de intrerupatoare (stanga/dreapta). Iar cu geamul ai vazut ca de demontat e usor iar de montat la loc trebuie sa cauti pe la marochinarie (asa se numeste?) o cheita de fermoar. In principiu este un fermoar standard, trebuie sa existe pe undeva cheita potrivita pentru el. Si altceva, de unde stii ca materialul pe care ar vrea sa ti-l puna este bun de ceva? Nu merge sa-l lipesti pe cel vechi sau sa vanezi pe ebay o oferta mai buna, eventual un SH dintr-o masina dezmembrata? Si mie imi place sa ii scot intretinerea ieftina dar unoeri nu exista scapare (pune si tu niste poze cu luneta sa-mi dau si eu cu presupusul) Cu ceasurile e clar... airbag dat jos, volan dat jos, demontate din cele doua suruburi si cele doua mufe si apoi reflow la chipul de km. Teoretic poti scoate ceasurile si cu volanul montat dar risti sa le zgarii sau sa ciupesti pielea si pentru 5 minute in plus nu merita sa te chinui sa le scoti printr-o parte.