Gata s-a rezolvat......cu manutele mele.....am schimbat toate bujiile incandescente,bateria,....am dat jos aspiratia sa scot aerul din instalatie.......am verificat daca am curent la bujiile incandescente cand pun contactul,am pus o lampa cu un fir in capul bananei care vine in capul bujiei si celalalt la masa...am pus contactul si a stat aprinsa lampa cam 10 secunde.......am trecut mai departe...la scoaterea aerului din pompa de injectie ,asta a durat ceva pana mi-am dat seama ce tre sa fac.......am puns o pompa de sens sa nu se mai duca motorina in rezervor,am pus coliere peste tot unde am vazut ,le-am verificat pe cele vechi ,deasupra filtrului de motorina am desfacut capacul am sters bine cu o carpa curata sa nu traga aer din cauza unor pietricele sau din cauza mizeriei si cireasa de pe tort a fost cu amorsarea pompei........am desfacut furtunul de la intrarea in pompa de injectie.......am am dat la pompita de sens pana a iesit tot aerul de pe furtunul ce intra in pompa,,,,,,am schimbat furtunasele retur de la injectoare ca ereau fisurate ,cand am vrut sa le verific am ramas cu ele in mana.....s-au rupt.......si la sfarsit am slabit conductele de la injector cu o cheie de 17....si am dat la automat de vreo 7 ori pana a inceput sa curga motorina pe la conducta care intra in injectoare......... am strans bine ....iar cu un spray de pornire am dat pe la furtunul de la EGR.....la a treia incercare a pornit.....si de atunci merge ca noua.......intre timp am curatat EGR-ul am scos mizerie cu lingurita........iar acum parca are mai multa forta......inainte de abia plecam de pe loc cu viteza a 2 a acum gata e de bine.........am mai scos toate sigurantele pe rand si le-am pus la loc in caz de contact imperfect.....am dat jos aspiaratia de atatea ori incat acum o dau cu ochii inchisi....... :)