cat82 iti inteleg frustrarea si mi pare rau ...problema e ca acest motor este foarte misto dar sensibil adica trebuie sa ai grija mare cand schimbi uleiul si sa compeletezi nivelul periodic, adica putina grija. sensibilitatea motorului vine de la faptul ca are o chiulasa destul de complicata (vanos,valvetronic, actuatoare etc) pentru a obtine putere mare dintr un motor atmosferic. aceasta chiulasa s a tot modificat, ultima modificare a fost facuta in 2009/2010 (daca nu gresesc) si chipurile a inlaturat problemele care tot apareau. dupa parerea mea aceste "probleme" vin din cauza intervalului lung de service (recomandat de BMW) din ratiuni ecologice si alt bullshit, precum si din cauza calitatii indoielnice a uleiului (dupa parerea mea). stiu ca multi o sa zica ca nu e asa dar eu asta cred dupa ce m am documentat in toti anii astia si vreau sa ti spun ca am tot citit si am intalnit niste oameni foarte ok si pasionati la contempo (brasov) care mi au dat informatii foarte utile chiar de la sursa. daca spui caa masina a fost "dusmanita" de cel/cei care au avut o inainte atunci asta explica multe. daca as fi in locul tau nu as mai umbla in motor si as incerca sa schimb uleiul cat mai des (chiar la 7000-800) la fiecare schimb eventual si un flush cu liqui molly sau ceva de genul asta. schimba filtrele cat mai des (aer). urmareste nivelul uleiului si completeaza mai des. as merge cu el asa si as mai urmari ce se intampla. poate ca totusi nu e atat de afectat. succes si spune daca ai rezolvat si cum ai rezolvat.