-
Posts
77 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Yahoo
ovidiu18rower
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Constanta
-
Interests
Bmw for life!
Previous Fields
-
Masina
Bmw 316i
Ovy_e36's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Imi taie alimentarea in mers
Ovy_e36 replied to killer17's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Ai rezolvat problema? Eu am patit la fel si era senzorul de rotatie...nu mai citea si nu transmitea la calculator ca motorul invarte si imi taia alimentarea si aprinderea...se vezi cum e asta prin munti .. in serpentine... -
Se pare ca aveam capetele de bara puse invers si atingeau jentile in ele....si un furtun prin care venea lichidul la pompa, strangulat...montat gresit desigur....Deocamdata, negasind pompa de schimb am curatat caseta, conductele si pompa de servo de mizerie ca era uleiul ca un noroi negru desi il schimbasem de cateva saptamani si acum astept o pompa sa apara ca sa o schimb. Asta isi face treaba dar in viraje e zgomotoasa..gajaie...Aveti grija pe mana cui va lasati masina fratilor..ca mare e GRADINA...
-
aici e buba, tu ai bagat ulei verde si s-a bulit. :twoup: unde ai gasit mecanicul asta asa de babalau .sigur a pus capetele de bara invers :) .mai bine le schimbai tu ca sunt sigur ca le puneai bine. Eu am avut ulei verde pus la pompa care s-a stricat si am pus o pompa exact la fel si am pus tot ulei verde...sa inteleg ca trebuia sa bag atf??? Acum am gasit o pompa si cel care a avut-o a zis ca a folosit ulei atf la ea...ce trebuie sa fac ca sa inlocuiesc uleiul de pe instalatie, sa-l schimb pe cel verde cu atf??? ca din cate stiu nu trebuie amestecate si asa trebuie sa aerisesc toate conductele si sa le curat...cum se face asta daca stiti???
-
Inca o intrebare, azi am fost sa-mi rezolv cateva probleme la evacuare (eram programat de mult) si am observat ca imi ating jentile in capetele de bara....cand virez spre maxim si de aici si zgomotul care se aude ca un harjait...credeti ca e posibil ca "super mecanicul" care mi-a montat caseta sa fi pus capetele de bara invers si de aceea sa faca asa???
-
Din cate am vazut eu caseta arata ok, cat se putea vedea din afara...cremaliera...la interior nu mai stiu...dar avand in vedere a atunci cand virez dreapta simt o oarecare contra e posibil sa fie uzata la interior...daca ma gandesc bine la ce cheltuieli ajung mai bine le reconditionam pe ambele..ca si asa nu stiu unde mai gasesc o pompa de servo si o caseta prin Constanta ca deja astea le-am gasit super greu.. Cat m-ar costa o caseta recoditionata pt masina mea???
-
Nu am calitati de mecanic, am fost la unul care cica se pricepe l bmw...a verificat daca merge usor, chiar am vazut si era ok, ulei era sigur acelasi de care am bagat si eu...CHF11S...verde...eu am luat de la febi... Deci sa inteleg ca e posibil sa fi avut ceva gunoaie in ea si sa se fi sricat pompa...eventual se poate curata, se pot aerisi conductele??? Cand am fost azi la mecanic a zis sa schimb pompa de servo din nou...dar fara sa fac o verificare sa gasesc o cauza sau sa fac o curatire nu as face asta...
-
Salutare! Am hotarat sa postez pentru ca nu mai stiu ce se intampla cu masina....BMW e36 316i 1995...Toate au plecat de la pompa de servo pe care am schimbat-o pentru ca se bulise, apoi la un scurt timp am hotarat sa schimb si caseta de directie pentru ca aveam joc foarte mare la ea si simteam vibratii puternice la denivelari....am schimbat si caseta de directie....mentionez ca si pompa si caseta au fost second. Pompa de servo pe care am pus-o a mers perfect pana in momentul cand am schimbat caseta de directie....spun asta pt ca din moment ce am schimbat caseta treptat a inceput sa "gajaie" tot mai tare...si dupa un drum Constanta - Bucuresti - Constanta (cu 5 pers in masina - nu stiu daca e relevant) deja zgomotul e ft puternic si mecanicul mi-a zis ca e dusa pompa....asta nici dupa 2 saptamani de cand am schimbat-o... Eu cred ca e caseta de directie de vina pentru ca de cand am schimbat-o mi-a facut pompa figuri, in plus, dupa ce am schimbat caseta...am mers cativa km si tptul parea ok, apoi am mers sa-mi faca unghiul de fuga (indicatie data de mecanic) pentru ca volanul era stramb, cica nu a putut sa fixeze caseta drept...in fine...i-am facut si unghiul de fuga la un alt service la 2 km distanta fata de cel la care am schimbat caseta si apoi mergand spre casa "surpriza" la viraje mai stranse se aud niste zgomote dinspre caseta sau dinspre roti ca si cum ar atinge roata in caroserie...sau ceva de genul, oricum ideea este ca daca fac mai mult de o tura si ceva cu volanul in dreapta sau stanga se aud niste zgomote si simt vibratii in volan si cand incerc sa virez dreapta parca o ia mai greu...parca tine ceva...acum oricum merge mai greu ca s-a dus pompa de servo... Poate aveti niste idei ce ar putea fi sa-mi dati niste sfaturi ca deja am ajuns la disperare, mi-e si frica sa mai schimb pompa ca poate se strica iar...si am cheltuit o groaza de bani deja...Ar putea fi o greseala de montaj...sau ceva la capetele de bara cand mi-a reglat nghiul de fuga....sau conducte infundate care trebuie aerisite...sau poate mai trebuie sa dau detalii...orice va trece prin cap va rog sa ma ajutati... Multumesc!
-
Gata am schimbat si cipul din cheie. Motorul functioneaza ft ft bine chiar trage mai bine si nu mai are oscilatii la relanti. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi! A mai aparut totusi o problema...acum ca a stat masina aproape 3 luni imi "scartie"-daca pot folosi cuvantul asta, pedala de ambreiaj la apasare....deci se aude doar in interior, nu e placa de presiune dupa parerea mea ca am avut problema asta mai demult si am schimbat kitul. E un cilindru actionat de pedala si cred ca de acolo vine zgomotul...trebuie inlocuit? sau care ar fi problema.... Apoi la pedala de acceleratie a aparut o problema, se apasa greu pedala, se simte ca si cum ar tine ceva cablul de la acceleratie....trebuie uns cu ceva cablul ca sa alunece? Daca da poate imi puteti explica unde trebuie uns si cum.
-
Gata! Am rezolvat, am inlocuit calculator, ews, transponderul, imobilizatorul si am si cipul din cheie, buba era la bobina de inductie, am schimbat-o azi si motorul merge perfect, mai bine ca inainte. Mai am o singura problema, nu am schimbat cipul din chei si intrebarea mea e daca se poate face asta usor, pur si simplu sa bag o surubelnita ceva sa desprind cipul si sa-l lipesc in cealalta cheie. Dupa cate vad eu sunt doar lipite dar nu vreau sa le stric. Vreau sa mut cipul din cheia 1 in cheia 2. Ceva idei?
-
Cand am fost la service mi-au zis aia ca de la bobina s-a ars calc...si am vazut ca e topita putin chiar in partea unde nu am scanteie...o sa incerc maine cu alta bobina, pe mine ma interesa daca ramane vreo eroare in calculator si trebuie sa o sterg ca sa porneasca normal. Aici e problema pt ca imi trebuie tester cu mufa rorunda cu 20 de pini si port serial...ceea ce nu am gasit inca...Altceva o sa mai verific injectoarele...desi astea sunt sigur ca functioneaza bine din moment ce imi uda toate cele 4 bujii...