Ok, daca tot o dam in off topic la greu: credeti ca De Dion Bouton sau alt stramos care avea (zic si eu o cifra) 1 CP/litru era mai fiabil?! :twoup: Teoria e valabila, dar trebuie sa tinem cont si de evolutia tehnologica! Clar cu cat e mai complex orice mecanism sunt mai multe potentiale surse de defectiuni, insa daca nu e batjocorit tine suficient de mult si un diesel din asta care are performante imposibil de imaginat acum 12-15 ani! Ceea ce am vrut sa subliniez este ca aproape toate masinile despre care se vaita lumea ca le-a picat una si alta la 150-200.000 km au de fapt rulaje mult mai mari decat afiseaza, iar asta, asociat cu "economia" pe care multi o fac dupa ce isi achizitioneaza masina (care de regula le depaseste oricum bugetul), duce la "lipsa de fiabilitate" des pomenita. Valabil pt BMW sau orice alta marca! Sincer, cati de aici si-au cheltuit ultimul banut (sau au luat si imprumut) pt a cumpara o masina? Iar la primul inconvenient incepe "baletul" - o piesa sh "mai buna", o carpeala etc... Credeti-ma, nu fac pe lupul moralist, am fost si eu in situatia asta! Si nu ar fi exclus sa mai ajung... :)