Jump to content

cotti

Contributors
  • Posts

    690
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

cotti last won the day on September 6

cotti had the most liked content!

About cotti

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gilucu77

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SIBIU
  • Interests
    bmw

Previous Fields

  • Masina
    z4 Sdrive 35is

Recent Profile Visitors

16203 profile views

cotti's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Superstar Rare
  • Contributor+ 2023 Rare

Recent Badges

170

Reputation

  1. https://www.olx.ro/oferta/bmw-x3-m-pachet-aerodinamic-190-cp-IDeobHl.html inca una pocnita in spate ..... WBATR55090NA54604
  2. la mine e totul original de fabrica, dar am adaptat modul de condus, merg mult mai preventiv, a durat mai mult pana m-am invatat, aveam surprize necontenit in giratorii inclinate si pe carosabil ud. teoretic masina are repartitia maselor egala dar pozitionarea ta ca sofer , reprizele de acclerare si apoi de franare te face sa reactionezi diferit (sau poate reactionezi cum sti tu de pe alte masini) dar acum ai impresia ca nu se opreste sau ca pierzi controlul, de aceea roasterul e mult mai intersant de condus , e altceva cu bune si cu rele dar clar e altceva, iar daca esti pasionat trebe neaparat sa incerci, iar cei care au condus carturi sau monoposturi vor stii despre ce vorbesc
  3. Salut am tot citit pe acest topic dar vad ca nimeni nu a mentionat aspectul specific masinii in cauza (roadster) dinamica este diferita in acest caz, iar senzatia lipsei de aderenta si de control a soferului decurge din acest aspect (conduc si eu aceasi masina) e mult diferit de alta tractiune spate de la aceasi marca, dinamica masini e alta.
  4. foarte faina masina, imi place :goodjob:
  5. cred ca unu a vrut sa se fereasca iar celalalt sa corecteze traiectoria si din pacate s-au intalnit la mijloc, (nu vad sa fi franat violent, nici unul din ei !!!) fiatul este in culpa dupa parerea mea.
  6. cand eram eu copil circula o vorba : " un mercedes il iei ptr cum se inchid usile un BMW dupa cum suna motoru" se pare ca functioneaza si acum
  7. foarte tare, acum suntem 2 aici :goodjob:
  8. Reguli, legi, cutume - toate au caracter nornativ, caracterul normativ al unei legi, reguli, este ca el iti spune cum ar trebui sa se comporte oamenii NU cum se comporta ei de fapt.
  9. foarte tare masina, motorul ala e cel mai bun compromis de RO (M54b25 - 192 hp ???)
  10. Eu incep sa am o prb. cu chestiunea asta in ceea ce priveste "evolutia", de foarte multe ori constat ca i se spune "evolutie" cand defapt este o adaptare fortata la unele directii stabilite artificial in scopuri comerciale printr-o politica agresiva de marketing.
  11. mare dreptate ai dar studiile cred ca sunt facute ptr o alta piata, alta decat cea europeana.
  12. eu sunt fan seria 1, dar la medelul asta cred ca zic pas. imi plac farurile, stopurile si scaunele dar in individualitatea lor, in rest nimic, silueta seamana cu modelele anterioare dar doar din departare, cand te apropii e unflat cu pompa , zici ca e facut ptr. grasi.
  13. cotti

    Intrebari Bmw X5

    Salut, la nr. acesta de km, o cumperi exact cand tre sa bagi bani in ea, nu as cumpara o masina fara un istoric cert.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.