Am mai postat o problema cu relantiul la masina mea(318I M43 din 1994), adica revenirea greoaie de la 1200 ture- la turatia optima de relantiu,atunci cand opresc de ex. la semafor, pe care nu am rezolvat-o , dar au mai aparut doua probleme: 1. Una mai veche pe care la inceput am considerat-o nesemnificativa, punand-o pe seama vechimii bateriei. De cand am schimbat bateria cu care am cumparat masina, am mai schimbat inca una, adica i-mi descarca bateria daca o las nepornita mai mult de o zi. Am verificat cum incarca si este OK, in schimb verificand consumul, am constatat ca este de 0,83A. Problema este ca daca imi amintesc, relantiul face problemele mentionate mai sus de cand am schimbat prima baterie. Sa fie oare ceva legat de partea electrica (un scurt sau un releu dus) care sa descarce si bateria si sa afecteze si mersul masinii la relanti? 2. A aparut un scartait strident (la turatie de peste 2000) din zona pompei de apa sau mai precis a termostatului. V-asi recunoscatori pentru sfaturi si tin sa multumesc celor care m-au sfatuit data trecuta sa verific vacuumurile si acele valve. Sunt OK si nu ele sunt problema. Am curatat si motorasul de relanti, am schimbat si filtrele (aer si benzina), am incercat si alt debitmetru ,am pus-o si pe test si CULMEA nu am nici o eroare. Oricum sunt foarte disperat mai ales ca a inceput sa si consume undeva la 14-15%. Multumiri anticipate.