Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

profu'as

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318I E36

profu'as's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 100% este de la burduful care vine de la debitmetru la galeria de admisie - este spart
  2. bucuresti Cred ca am gasit problema. Cineva mi-a spus ca avut aceeasi problema cu putin timp in urma. Mi-a spus ca este de la releul alternatorului. Al meu incarca undeva la 13,8 si mi-a spus ca trebuie sa incarce 14,4-14,5 si spune ca merg mai mult pe baterie, si din cauza asta si mersul aiurea al relantiului. In privinta problemei cu scartitul, trebuie sa schimb pompa de apa.
  3. Am scos sigurantele la tot ce putea insemna consumator(casetofon, inchidere, trapa), alarma nu am. Am verificat consumul si nu a sczut decat la 0,72 deci, nesemnificativ. Nu stiu ce poate fi. In orice caz eu cred ca problema asta se leaga de mersul prost al masinii la relanti. Daca isi mai poate da cineva cu parerea si mapoate indruma la un mecanic si un electrician foarte buni, v-asi fi recunoscator.
  4. Am mai postat o problema cu relantiul la masina mea(318I M43 din 1994), adica revenirea greoaie de la 1200 ture- la turatia optima de relantiu,atunci cand opresc de ex. la semafor, pe care nu am rezolvat-o , dar au mai aparut doua probleme: 1. Una mai veche pe care la inceput am considerat-o nesemnificativa, punand-o pe seama vechimii bateriei. De cand am schimbat bateria cu care am cumparat masina, am mai schimbat inca una, adica i-mi descarca bateria daca o las nepornita mai mult de o zi. Am verificat cum incarca si este OK, in schimb verificand consumul, am constatat ca este de 0,83A. Problema este ca daca imi amintesc, relantiul face problemele mentionate mai sus de cand am schimbat prima baterie. Sa fie oare ceva legat de partea electrica (un scurt sau un releu dus) care sa descarce si bateria si sa afecteze si mersul masinii la relanti? 2. A aparut un scartait strident (la turatie de peste 2000) din zona pompei de apa sau mai precis a termostatului. V-asi recunoscatori pentru sfaturi si tin sa multumesc celor care m-au sfatuit data trecuta sa verific vacuumurile si acele valve. Sunt OK si nu ele sunt problema. Am curatat si motorasul de relanti, am schimbat si filtrele (aer si benzina), am incercat si alt debitmetru ,am pus-o si pe test si CULMEA nu am nici o eroare. Oricum sunt foarte disperat mai ales ca a inceput sa si consume undeva la 14-15%. Multumiri anticipate.
  5. Va multumesc Treaba cu valva de aerisire daca am inteles eu bine, cum se poate rezolva? Am sa incerc sa curat tubul de aluminiu deoarece regulatorul l-am curatat.
  6. Am un E36 din 94 (318) benzina si de ceva timp relantiul se comporta ciudat. Adica de ex. cand opresc la semafor ramane turata undeva pe la 1200 si coboara greu la valoarea optima de relanti. In acest timp se aude un tacanit usor pana coboara la 6-700. Va rog dati-mi si mie un sfat. Si inca ceva: cand alimentez si scot busonul iese o presiune mare din rezervor. Este normal?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.