Jump to content

Axi

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Previous Fields

  • Masina
    carutza

Axi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, faci ce faci si ajungi iar la trepidatii...am mai discutat pe tema asta, noi doi. Unde iti apar trepidatiile astea, localizeaza mai exact.
  2. salut tuturor! Ca sa concluzionam si sa putem inchide topicul,ideea e in felul urmator. Rol filtru epurator: Vaporii de ulei se formeaza in baia de ulei in timpul functionarii motorului trec din baie in capacul culbutorilor,datorita presiunii create in baie(asta e un alt subiect pe care il putem dezvolta altadata) apoi dirijati in asa numitul filtru separator / condensator, cunoscut sub denumirile de breather / blow by filter. O parte din vaporii de ulei care nu s-au putut condensa sunt trimisi in partea de admisie a motorului pentru a putea fi arsi in procesul de combustie normala. Inevitabil intrebarea, cand se schimba? Teoretic atunci cand schimbi si curele motor,in documentatie nu este precizat un numar de km. Poti sa iti dai seama de starea lui dupa 'transpiratia' care apare pe tubulatura de refulare turbo, intecooler. Apare prematur de la stilul 'blana' de condus, stii la ce ma refer, e destul de evident! Sigur 100% ce ai postat tu legat de volanta NU are legatura cu filtrul epurator. O sa intrebi probabil dar dak merg asa? Pai simplu, vaporii care vor ajunge in admisie, vor fi aspirati de turbosuflanta care ii va introduce in toata tubulatura, traseu intercooler, imbacsi tot acest traseu, iar in final o sa te trezesti si cu un fum alb in evacuare tocmai din cauza vaporilor cu exces de ulei din admisie. Am mai vazut postat aici un reply legat de faptul ca pe tubulatura de admisie nu gasesti ulei, pai simplu nu gasesti ptr ca acesti vapori intra din nou in sistem intre turbo si filtrul de aer, mai exact in spatele filtrului de aer, ma refer aici la traseu. Asa k din punctul meu de vedere topic closed.
  3. Ptr Shimano (Tester-ul de lichid de frana poate fi gasit la orice firma serioasa care aduce si scule & accesorii auto de calitate.Nu e mare lucru, am si eu unul. ) La E90 imi dadea msj ca trebuie sa il schimb in 02.2009, dar dupa ce am fost la AB Otopeni mi-au zis ca intr-adevar mai nou lichidul de frana trebuie schimbatla 2 ani conform programului de intretinere, perioada anterioara fiind de 4 ani. Cantitativ mi-au zis ca imi intra 1,5 litri in tot sistemul si ca operatiunea duce cu tot cu TVA ~ 120 euro. Asa k inainte de a apela la serviciile lor mi l-am testat, sa vad dak e in regula, tinand cont ca masina mea e din 04.2007, a iesit ca procentajul de apa cum am zis este de < 1~1,5% apa. Cat despre tipul de lichid folosit BMW Top 4! Ptr Shimano (Tester-ul de lichid de frana poate fi gasit la orice firma serioasa care aduce si scule & accesorii auto de calitate.Nu e mare lucru, am si eu unul. ) La E90 imi dadea msj ca trebuie sa il schimb in 02.2009, dar dupa ce am fost la AB Otopeni mi-au zis ca intr-adevar mai nou lichidul de frana trebuie schimbatla 2 ani conform programului de intretinere, perioada anterioara fiind de 4 ani. Cantitativ mi-au zis ca imi intra 1,5 litri in tot sistemul si ca operatiunea duce cu tot cu TVA ~ 120 euro. Asa k inainte de a apela la serviciile lor mi l-am testat, sa vad dak e in regula, tinand cont ca masina mea e din 04.2007, a iesit ca procentajul de apa cum am zis este de < 1~1,5% apa. Cat despre tipul de lichid folosit BMW Top 4!
  4. Da, confirm se teoretic se schimba la 2 ani. A mea e noua si imi dadea msj asta pe bord, dar te sfatuiesc k inainte de a-l schimba verifica-l cu un tester lichid de frana. Dak iese o prezenta apa de <1% - 1,5% nu e nevoie, lichidul de schimba datorita contaminarii cu apa si impuritati lucru care conduce la scaderea eficientei sistemului de franare. La BMW mi-au recomandat lichid de frana original BMW, TOP 4, in jur de 380000 lei vechi/330 ml, cam 1,5 litri la E90 -ul meu. :rolleyes:
  5. Da, confirm se teoretic se schimba la 2 ani. A mea e noua si imi dadea msj asta pe bord, dar te sfatuiesc k inainte de a-l schimba verifica-l cu un tester lichid de frana. Dak iese o prezenta apa de <1% - 1,5% nu e nevoie, lichidul de schimba datorita contaminarii cu apa si impuritati lucru care conduce la scaderea eficientei sistemului de franare. La BMW mi-au recomandat lichid de frana original BMW, TOP 4, in jur de 380000 lei vechi/330 ml, cam 1,5 litri la E90 -ul meu. :rolleyes:
  6. Axi

    Ambreiaj E36

    Uite ce iti trebuie tie http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=26&fg=10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=05
  7. Salut, chiar daca testul de turbo e OK asta nu inseamna ca axul nu are uzura si da prin partea din spate a turbinei, astfel o parte din uleiul folosit pt unngerea ei ajunge pe evacuare. Ma indoiesc ca ai nevoie de reparatie de motor, ce naiba nu ai o Dacie, sa fim seriosi. Ca sa te convingi fa asa, desfa busonul de ulei al motorului, accelereaza-l daca ies gaze fff multe atunci inseamna ca ai nevoie de reparatie motor. Acelea sunt gaze de carter ajung acolo datorita pierderilor de compresie cauzate de uzura ansamblu piston segmenti camasa, asa k atunci da ai nevoie de reparatie motor. Gazele alea imbacsesc epuatorul contin desigur ulei ajung pe peste tot in motor. Tine-ma la curent.
  8. ptr Jacobs, omule stii ceva, imi placi, o mai incurci pe aici pe colo, dar esti demn de luat in seama. 1 Oricum sa revenim, EGR nu are nimic de a face cu turbo, asta pt toti cei care au un diesel euro 4. 2. Asa zisele operatiunii de curatire sunt facute.....sa iti curete tie banii din buzunar si mai zici ca iti este si cunostinta, sterge-l din agenda!!!! In turbo nu ai ce curata, este un ax cu paleti de o parte si de alta care se roteste datorita presiunii date de gazele de evacuare si este uns de uleiul din motor. A , OK turbo are o supapa pe ea care se numeste westgate are rolul de a bloca trecerea gazelor prin paletii atunci cand nu e nevoie, ex motorul a ajuns la turatia si sarcina dorita, impiedicand supraturarea ei. Deschiderea/ inchiderea ei este comandata de EDC. Asa k logic ce sa cureti?!! Poate imi explici si mie si celorlalti. 3. Lipsa de putere e alta poveste poate fi: a) generata de functionarea necorespunzatoare a turbinei, vezi paleti uzati dupa un anumit nr de km paletii ajung sa loveasca in corpul turbinei, lagare ax si ax uzat, ceea ce duce la "polizarea" lor, rezultatul fiind cant de aer comprimat mai mica = lipsa putere b) tubulatura iesire turbo, intrare in admisie sparta, fisurata, pori pierderi de aer = lipsa putere c) intercooler cu pori pierderi aer = lipsa putere . d) supapa 16 THROTTLE cum zic ei blocata, are rolul de a bloca trecerea aerului din intercooler sau de a permite trecerea lui in cantitate limitata astfel incat sa se combine cu gazele de evacuare ce ajung aici ca urmare a deschiderii supapei EGR. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 (piesa 16) Recomandare test motor complet si inlocuire turbina daca e cea bolnava, operatiunile de reparatie sunt nule. Uite studiaza plansele astea si mai vorbim ...... http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=11&fg=40
  9. Ok, ceva interventii pe partea electrica ai facut?
  10. Martorul nu are nici-o legatura, se aprinde doar pt ca motorul chiar se opreste. Ai zis ca iti face in mers si ca smuceste, smuciturile apar tocmai cand motorul se opreste, masina avand inertie reporneste ca si cum ai porni o masina in treapta ii iti aduci aminte nu? Problema ta e de ce se opreste motorul, nicidecum de ce ti se aprinde martorul de incarcare acumulator, simplu ma repet se opreste sistemul sesizeaza ca nu ai incarcare si aprinde martor incarcare acumulator. Da-mi datele tehnice ale masinii, cand ai umblat ultima oara la ea, ce interventiii ai facut?
  11. Salut mai detaliat de rog k sa iti pot rasp
  12. Ce inseamna mai exact asta, ca senzorul respectiv nu se mai produce din 04/2004 sau a echipat masinile pana la data 04/2004? De asemenea la note: "See MH 9790718". Ce inseamna asta, nu am gasit nicaieri o explicatie? salut, inseamna foarte simplu ca in fabricatie s-a introdus un model echivalent al carui cod de produs s-a substituit in cel nou de aceea iti spune vezi nota ....etc etc Cat despre problema ai nevoie de un ECU motor nou, problema este in centralina nu in senzor, am vazut cazuri similare.
  13. Salut, Problemele la electroinjectoare (ca asta sunt de fapt) sunt inregistrate de EDC, daca sunt probleme ar trebui sa ai o avarie in bord, martor motor. Poti avea si o problema mecanica asa numitul 'balancing' adica mers neregulat intrerupt cauzat de blocarea mecanica a unui electroinjector. Dupa simptome nu ai nimic de genul asta, bataia cauzata de injectoare este mult mai ascutita ca una metalica. Daca mai vrei sa stii ceva.... Vrei sa spui ca usorul tremurat la relanti nu e de la injectoare sau de la volanta ? Poate fi de la esapament ? Sa iti mai spun ceva...in momentul in care accelerez brusc se aude un zgomot mai pronuntat de diesel, mai strident...sa fie de la faptul ca injectoarele nu pompeaza prin duze suficienta cantitate de motorina ? Acest lucru mi-ar fi indicat la computerul de bord ? Nu prea cred....Un tip care era de la BMW din Germania mi-a pus testerul si nu i-a iesit nici o eroare la motor si a zis ca totul ar fi din curatare, sa fac o curatare cu ultrasunete la injectoare....Deci, o sa incerc si asta !!! Mentionez ca daca merg constant, masina merge super...doar cand o "fortez" si ii dau "blana" atunci parca se simte si in maneta de la schimbator ca se cam forteaza un pic...si parca imi consuma si mai multicel... Ce zici ? Astept un raspuns...merci !!! Ca sa intelegi sistemul si functionarea lui iata: ai partea de joasa presiune adica filltru comb si pompa de alimentare(care bazaie cand pui contactul) partea de inalta presiune pompa de inalta presiune rampa comuna si electroinjectoare. Asa k orice problema pe partea de inalta care este comandata de ECU motor este semnalata in bord ca avarie! Zgomotul mai mult k sigur nu vine de la ele, daca ar fi asa ar aparea in ORICE REGIM de turatie, mai degraba suspectez volanta care la aceste modele este mai sensibila, are o parte de amortizare de oscilatii torsionale si ea spre deosebire de modele clasice sa le zic asa modele ieftine de masini unde volanta este dintr-o singura bucata, oscilatiile torsionale fiind amortizate doar de arcurile elicoidale din discul de ambreiaj. O sa te miri, dar cum am mai zis aseara sunt ing.auto, am un BMW 318d /2007 si un Renault Megane 1.9dti 2000, dupa cum vezi ambele diesel si lucrez intr-un service nu de tilicari ci in cea mai mare retea de service din se europei, nu iti dau numele marcii ptr k nu pot si sper sa ma intelegi, toate aceste info pe care ti le dau sunt oarecum codificate. Asa k nu ma dau mare, dar consider k stiu ceva mai mult decat altii, asa zisi specialisti de pe aici. Oricum astept mai multe detalii de la tine cauta sa nu amesteci "senzatiile" pe care le simti cand masina functioneaza, cu faptul k tu le interpretezi astfel, pe mine ma poate pune pe o panta auirea. Oricum sa stii ca atunci cand discut cu un client de service il ascult si filtrez ceea ce spune. Pentru a fi mai concis imagineaza-ti ca esti la service ai venit la receptie si spui am o problema la......Lasa-ma pe mine sa trag concluzii. Astept cu interes relatarea ta.
  14. Salut Uite acum am citit si eu msj tau. Este corect ce ti-a spus tipul ala,mecanicul tau, dar atata timp cat consumul de ulei nu a devenit fff mare nu ai de ce sa iti faci probleme. La kilometrii tai axul sigur are o uzura, cum el se unge prin presiune o parte din ulei scapa pe tubulatura intra in intercooler si admisie. O solutie este inlocuirea filtrului epurator mai des, dar va veni un moment in care axul va capata o uzura ff mare si nu o sa te mai intelegi cu consumul de ulei iar dak continuui axul se va rupe. Nu pot sa iti dau acum nici postul ,nici unde lucrez, iti pot spune ca da, asa cum ai banuit intr-un service auto ,nici marca nu pot, sunt ing.auto dar revenind la recomandarea cu reparatia ei parerea mea sincera, ca a unuia care mananca zilnic "probleme" din astea ca a ta solutia cu reparatia ei este praf in ochii lumii.Dai baniii degeaba, mai bine strange-i pune-i departe, mergi cu ea pana cand iti apar unul din simptomele descrise de mine si "repar-o" prin inlocuire prin alta noua! Succes,
  15. Ai probleme pe partea de inalta presiune. Daca te pricepi curata-ti regulatorul de pe pompa de inalta presiune http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 vezi piesa 3 din plansa asta , schimba apoi filtrul de comb. O sa intrebi de unde stiu, pai simplu din simptome, motorul iti porneste sta la ralanti deci aiureala cu pompa de alimenare nu tine, problema apare in regimuri de accelerare/ deccelerare regulatorul de presiune de pe pompa de inalta are rolul de a modula cantitatea de combustibil trasmisa pompei in functie de solicitarile pe care le primeste de la ECU motor via pedala acc via tu cel de la volan. De aceea ti se opreste in accelerare implicit in deccelerare si iti aprinde martorul. La fel dak este blocat impiedica pornirea lui. Daca tot nu merge solutia este inlocuirea lui.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.