A trecut ceva vreme de la problema cu DDE aprins.Am reusit sa-mi dau seama acum cand apare problema. Cand trec din treapta de viteza superioara intr-una inferioara,cu motorul turat.Mergeam linistit cu vreo 160 la ora,sau cam asa ceva,eram intr-a 5-a,am facut o depasire ,si am fost nevoit sa trec in a 3-a urget.Urma o curba periculoasa.Ei,cand am adus-o intr-a 3-a,guess what?S-a aprins "DDE"-ul.Am tras pe dreapta,am lasat-o sa se linisteasca 1 minut si problema a disparut.Nu se intimpla prea des chestia asta,dar cand se intampla motorul nu mai trage asa nervos. Cel la care am dus-o pe tester zicea ca motorul merge excelent,din punct de vedere al testerului,nu scoate fum ,nu bate nik,merge rotund,atat ca lui ii apare o presiune usor mai mare pe unul din cilindrii din cauza nu stiu carei supape,nu mai retin exact ce mi-a zis,parca control presiune rail,si mi-a recomandat sa o schimb. Daca a inteles cineva ceva,in legatura cu supapa aceea,il rog sa-mi traduca! :blink: