nu am zis asta, dar eu gandesc asa:. Sa zicem la 150 de mii ti se strica alternatorul, si il schimbi, deci la 200 de mii, alternatorul tau are 50 de mii de km eu cred ca sunt mai mari sansele ca sa ti se strice alternatorul la o masina cu 100 de mii de km, decat la una de 200 de mii din cazul de mai sus. eu de exemplu, am schimbat pernele de aer la un e70 , la 170 de mii km si au fost cele originale. Deci teoretic aceasta piesa va rezista cel putin pana la 250 de mii de km... Eu asa gandesc, mai bine o masina la 170-250 de mii de km, cu multe piese schimbate, si cu service la zi, decat una de 100 de mii de km, care nu prea are vizite in service. Nu dati cu pietre, nu sunt expert sau mecanic, pur si simplu sunt un utilizator de bmw in ultimii 6 ani. Masina pe care o am acum , o am din 2014, si am reusit sa ii fac un test de lunga durata la toate aspectele (service, fiabilitate, piese)