Jump to content

Bear

Members
  • Posts

    105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bear last won the day on April 21 2011

Bear had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Drobeta Tr. Severin

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320i

Recent Profile Visitors

1128 profile views

Bear's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Daca nu ai schimbat sonda, si iti mai da si eroare la tester, atunci poti fi sigur ca aia e! Schimb-o si nu vei regreta! Se poate sa nu iti iasa noxele daca nu mai ai catalizatorul, dar sonda e un consumabil si o poti schimba pentru ca se uzeaza in timp!
  2. Revin cu vesti bune! Am mers destul de mult cu masina dupa ce am schimbat sonda, in diferite regimuri de mers... Merge super acum, si au disparut toate simptomele: consum mare, miros de benzina nearsa pe evacuare, ralanti oscilant, nu mai da in nas, motorul trage perfect si uniform, nu mai smuceste ca inainte cand accelerez... Merge mult mai bine, incomparabil... Nici nu ma gandeam sa fie atatea probleme numai dintr-o singura cauza!
  3. Ok. Ramane sa vad ce se intampla in timp dupa schimbarea sondei. Sper sa fi fost singura problema! Va tin la curent! Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
  4. La mine cu motorul rece mergea perfect, pentru ca atunci merge cu mai multa benzina. Problema aparea cand se incalzea, iar atunci tindea sa mearga inecat. Eu am debitmetru cu 6 pini, iar motorul e in 6 cilindri. O fi tipul de debitmetru cu probleme sau nu?!
  5. Azi dimineata am schimbat sonda, cu una Beru made in USA. E mai scumpa de trei ori decat una universala, dar cred ca merita. Nu am mers extraordinar de mult cu ea dupa aceea, dar, sper sa nu o laud degeaba, mersul motorului s-a schimbat in bine, nu a mai oscilat nici ralantiul, si am impresia ca nu mai miroase asa puternic a benzina pe esapament. Sper sa o tina tot asa! Apoi voi vedea si cu consumul cum stau... Mentionez ca am probat inainte de a schimba sonda, doua debitmetre de la dezmembrari, dar nu se ameliora nimic din toate simptomele mele, si nu cred sa fi fost ambele duse... Poate ca nu o avea nimic debitmetrul meu... si sper din tot sufletul asta! Unul nou e 2200 lei!!! (original).
  6. Mda, cam asa sta treaba... Partea proasta e ca dupa ce scot mufa moare motorul... Nu cred ca as putea sa merg asa cu el!
  7. @DOMI : multumesc tare mult! Azi am verificat furtunele. Totul ok. A inceput sa oscileze din ce in ce mai des la ralanti... iar in sarcina da in nas din cand in cand. Am dat cu niste spray pe debitmetru, si apoi, a inceput sa nu mai oscileze, si trage mai bine un pic motorul. Dupa curatare se opreste motorul daca scot mufa debitmetrului. Inseamna ca oscilatiile erau de la el. Dar nu stiu daca nu ar fi obosita si sonda lambda, fiindca pur si simplu arunca benzina pe esapament, consuma de rupe! Ma dispera! Si mai cred ca nici macar nu mai am becul de la martorul check engine in bord. Nu se aprinde cand pun contactul.
  8. Filtrul de aer e normal, schimbate toate filtrele, bujii NGK, etc. Sonda lambda cred ca e originala, nu cred ca a schimbat-o nimeni, iar de catalizator - nu stiu daca mai e ceva inauntru...
  9. Dar, ce credeti... toate simptomele acestea cu ralantiul oscilant uneori, sau consumul mare ori cand masina "da in nas", nu pot fi cauzate si de o alimentare proasta, adica pompa de benzina obosita?
  10. Multumesc tare mult! Sunt exact si simptomele masinii mele! Problema e ca asa am luat-o si nu stiu daca a fost schimbata vreodata... Consuma cam exagerat, dar nu am termen de comaparatie cu una cu sonda buna... O voi schimba cat de curand, pentru ca oricum ma costa mai mult sa merg cu ea asa!
  11. Salutare! Am si eu o intrebare: ce martor luminos se aprinde la un e36 din 1991 daca se duce sonda lambda? Sau, se poate ca sonda sa nu mai fie buna si sa nu ma avertizeze?
  12. Vand BMW 320i, benzina, an 1991, 220000 km, motor 6 cilindri functionare perfecta, 1991 cmc, clima bizonala, geamuri electrice fata, trapa electrica, oglinzi electrice incalzite heliomate, faruri cu reglaj electric, alrma, radioCD, proiectoare ceata, elemente tuning, jante aluminiu cu cauciucuri vara si jante cu capace originale BMW cu cauciucuri de iarna, pret 3100 euro negociabil.
  13. La mine cred ca s-a rezolvat! Destul de ciudat... Daduse un pic oxidul peste borne, dar la interior aveau vaselina papucii! Dupa ce le-am curatat si le-am mai dat un nou strat de vaselina, vad ca porneste normal! Asta e! Sper sa nu fie si carbunii cu toate ca toate indiciile duceau spre ei!
  14. Sunt cateva zeci de RON cu tot cu platou la E36! Nici la E46 nu cred sa fie mai mult!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.